2015/10/21

Makijaż - Pawie oko

Przechodziłam dziś obok stoiska naszej polskiej firmy kosmetycznej Inglot. Nie wiem, czy trzymacie rękę na pulsie jeżeli chodzi o nowe kolekcje kosmetyczne, ale na ten sezon firma ta proponuje nam pewne szczególne kolory, w wersjach matowych: przydymiony niebieski, fiolet i czarny. Postanowiłam, że dzisiaj zainspiruję się kolorami z tej kolekcji i pokażę Wam makijaż nieco inspirowany pawimi piórami.

  1. Obrysowałam oko kredką w kolorze bondi blue. W zewnętrznym kąciku użyłam ciemniejszej kredki z Sephory.
  2. Wewnętrzny kącik oka rozjaśniłam białą kredką.
  3. Na skraju górnej powieki ukośnymi pociągnięciami nałożyłam kolor royal embrace.
  4. Nałożony wcześniej cień przykryłam kolejnym, tym razem prowadząc proste, poziome linie bondi blue. Kolor wzmacniałam dopóki nie uzyskałam zadowalającego mnie efektu.
  5. Lekko najeżdżając na poprzednio nałożony niebieski, pokryłam go warstwą fantasy blue, którą nieco rozjaśniłam lekko miętowym limelight.

Uważam, że taki makijaż jest bardzo wyrazisty i świetnie pasowałyby mu mocno podkreślone kości policzkowe, ale nie znalazłam żadnego odpowiedniego odcienia wśród moich zakupionych... Usta pozostawiłam bez zmian, aby nie przesadzić.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam twarz Twojej doll, jest nieziemska. A co do makijażu, jest cudny, kolory ładne się ze sobą łączą i zlewają

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione kolory :) Kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione kolory :) Kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! te kolory razem wyglądają na prawdę dobrze, może kiedyś skorzystam i zrobię make-up w podobnej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje makijaże! Często staram się odtworzyć to, co pokazujesz, ale też w innych kolorach, bo są piękne. Ten naprawdę przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje makijaże! Często staram się odtworzyć to, co pokazujesz, ale też w innych kolorach, bo są piękne. Ten naprawdę przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy jest lekko miętowy limelight! ♥

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem zaskakujesz. Ten makijaż powala :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemski makijaż!!! Czekam na twoje kolejne posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż - niesamowity. Uwielbiam *-*

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity, jest bardzo dobry c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba - piękne kolory i połączenie :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń