2015/10/08

Talenty

Dzisiaj mam dla Was kolejną fenomenalną twarz. Użytkowniczka o nicku S-LINDA pochodzi z Grecji, posiada 36 poziom oraz status SuperStar. Mimo niskiego poziomu, jej
jej doll wygląda na bardzo profesjonalną.




Bardzo delikatny makijaż podkreślił, to co miał podkreślić. Rozświetlone policzki, strefa T oraz łuki brwiowe pasują do całokształtu. Bardzo duże usta zostały zostawione w spokoju i zaprezentowane tak jak stworzyła je natura (Linda). Róż na policzkach nadaje temu lookowi niewinności. No i oczywiście włosy, które idealnie komponują się z makijażem i urodą doll.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, i że nie jesteście za bardzo zmęczeni szkołą. Moja dopiero trwa kilka tygodni, a już marzę o wakacjach :'( 

20 komentarzy:

  1. Ta doll przypomina mi jakąś gwiazdę :o Śliczna jest, taka urocza.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Kacze usta i cienie (w dodatku gotowe) nachodzące na włosy, nie wiem czy to taki talent :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, owszem, dollka jest przeurocza i prześliczna, ale nie wiem czy to talent. Tak twarz taka idlalna, ALE cienie są gotowe, a jak napisałaś, że usta zrobiła ona sama to się nie zgodzę. Rok temu, w tamte wakacje kupiłam identyczne usta projektu wigslover. Takich wigsloverów jest całam masa na stardoll, choć ostatnio ich nie wiele. Orginalne usta są projektu dejajavu (dokładnie nicku nie pamiętam), która 2 lata temu odeszła i usunęla doll. Od tego czasu są jakieś hacki, że mozna zaprojektować wiele jej projektów, a na metce pisze, ze to projekt tej osoby. Uważam, że identycznie może być i z tą lalką, ALE nie zaprzeczę, że jej doll jest cudowna. ) Pozdrawiam i życzę dalszego poszukiwania dobrych talentów :) paulina71

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lepiej zmienić tytuł/temat postów na (chociażby) CIEKAWE TWARZE? Doll jest całkiem ładna, ale to nie talent stworzyć doll kupując wszystko ze sklepów/od projektantów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich dollek jak ona jest dużo...

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ta doll nie podoba może gdyby zmieniła fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  7. poza tym ta doll nie stworzyła tych ust tak jak napisałaś. wystarczy zobaczyć do jej salonu piękności j :) to projekt star_wigs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nikt nie zrozumiał o co mi chodziło w tym zdaniu (Bardzo duże usta zostały zostawione w spokoju i zaprezentowane tak jak stworzyła je natura (Linda).) Nie chodziło mi o to, że ona je zrobiła, tylko o to, że je dobrze dobrała do urody.

      Gatasjshhs

      Usuń
  8. I to jest ten talent? Nie zgodzę się z tym. Jest dużo bardzo podobnych dollek, a mnie ona nie zachwyca.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę wygląda jak jakaś z żon hollywood haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest chyba jakaś kpina, to jest styl doki, która się nie zna na modzie i stardoll'u dla mnie duży -...

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo słaba twarz, nic nie zrobiła sama xd ja mam 100x ladniejsza ( niechwalac sie, bo uwazam ze wiekszosc ladnych doll jest 10000x ladniejsza od tej) i ja przynajmniej sama wlosy sobie zrobilam, moze nie jakies super extra, ale to jest przynajmniej jakis tam minimalny talent xd
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie jest to talent :/ Użycie gotowych rzeczy to nie jest talent... Poza tym te usta psują cały wygląd doll. Polecam zajrzeć -> http://www.stardoll.com/pl/design/designvote/ i zajrzeć do niektórych najlepszych projektantów albo kliknąć na osoby które zrobiły "najgorętsze ... teraz " i wybrać kogoś z nich, bo projektanci na prawdę mają talent, jeszcze osoby, które mają ładne pokoje, jednak je ciężej znaleźć.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że te usta psują całość i wyglądają jak napompowane botoksem. Ciekawe, czy taka ładna w rzeczywistości, cala sztucznie napompowana. paulina71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nareszcie ktoś zauważył, że te usta wyglądają jak po zabiegu botoxem, w dodatku nieudanym :-P dla mnie twarz doll jest nawet nie ładna, a po prostu brzydka. I uwaga, na Stardoll są także brzydkie lalki, które zwracają moja uwagę w sensie pozytywnym (dziwne, ale ja to zjawisko nazywam "ciekawie brzydkim"). Ta niestety do takowych nie należy :-P

      Usuń