2015/10/18

Co za tydzień!

W tyn tygodniu do StarPlazy trafiła jedna dostawa, gdzie jeszcze przez ok.3 godziny możemy nabyć nowe ubrania. Mowa tutaj oczywiście o Subcouture. Według mnie dostawa jest bardzo udana - kupiłam całkiem sporo rzeczy. Do postu wybrałam jednak te, w które - moim zdaniem - szczególnie warto zainwestować. 


Wybierając powyższe rzeczy stawiałam przede wszystkim na uniwersalność. Narzutka ma ciekawy wzór i kolory, które są zawsze w modzie, dlatego na pewno przyda się w wielu stylizacjach. Cenę także uważam za przystępną. Kopertówka, buty - rzeczy, które także wykorzystamy niejednokrotnie. Buty zyskują na swoim prostym, lecz bardzo użytecznym fasonie. Torebka ma skromną ozdobę i dzięki temu może urozmaicić niejeden look. Wybrałam także transparentny, obcisły top - podoba mi się to, że jest dłuższy - dzięki temu z powodzeniem możemy go wykorzystywać przy spodniach biodrówkach. W tym sezonie modne są także prześwitujące tkaniny - to także jest zaletą topu. Ostatnią rzeczą jest wiązana kurtka - ma uniwersalny kolor, prosty fason, co sprawia, że może okazać się bardzo przydatna.

1. kapelusz - Bonjour Bizou | naszutka - Subcouture | sukienka - Chanel | naszyjnik -PPQ | torebka - Subcouture | buty - Subcouture
2. kapelusz - Bonjour Bizou | top - Subcouture | saszetka - Subcouture | kurtka - Subcouture | spodnie - Original Future | buty - Subcouture

9 komentarzy:

  1. Z przedstawionych rzeczy mam wszystko, uważam że są świetne. Stylizacje super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktos moglby kupic mi dqie narzutki( ta z postu i taka w zebre). Oddam sd w tym tygodniu jak doladuje. Jestem teraz na miescie wiec nie bede mogla pisac na czacie, ale przysiegam ze jestem uczciwa. Sama pomohe jesli ktos bedzie potrzebowal pomocy.
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam jedynie buty. Uważam,że są przeurocze. Ogólnie to podoba mi się ta kolekcja, szczerze mówiąc to swoimi stylizacjami zachęciłaś mnie do większych zakupów. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ubolewam właśnie nad tym, że skoczyły mi się stardollary. Kupiłam kilka rzeczy, ale dostawa tak mi się spodobała, że najchętniej kupiłabym jeszcze drugie tyle :D
    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam wszystko, co mi się spodobało :) Ogólnie jestem zadowolona z tej kolekcji, znalazło się kilka ładnych rzeczy :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie zakupiłam nic z powodu braku funduszy... :/

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych rzeczy o których mowa w poście, mam tylko narzutkę,lecz kupiłam wiele innych rzeczy z Subcouture :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam niektóre ciuchy. Super, podoba mi się ta kolekcja! A stylizacje? Śliczne! :)

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam funduszy więc nic nie kupiłam :( A było kilka perełek ;)
    W 1 stylizacji w oczy kują mnie gwiazdki na sukience i buty :P Za to 2 jest bardzo ładna :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń