2015/10/13

Metamorfoza

Hej! Dziś mam dla was metamorfozę Karmen132.

Przed:
Makijaż: Makijaż oka jest minimalny. Kolor ust nie wpadł w mój gust. Nic więcej nie mogę powiedzieć. 4/10
Stylizacja: Babcina stylizacja, często spotykana. Zastanawia mnie tylko, czemu tu są dwie torebki?  Buty tutaj nie pasują. 3/10

Po:

Makijaż: Jak zwykle nie wyszedł mi makijaż oka, przez oczy, które rzadko maluję. Kolor ust zmieniłam na ciemniejszy, i podkreśliłam policzki naturalnym różem. 
Stylizacja: Do najlepszych nie należy, ponieważ z dużo ubrań w szafie użytkowniczki się nie znajdowało. Moim zdaniem zrobiłam co mogłam.

Co sądzicie o dzisiejszej metamorfozie?
Do zobaczenia za tydzień :D

16 komentarzy:

  1. Jaki to jest naturalny róż? :p
    Też często tak mam, że użytkowniczki nie mają zbyt różnorodnej szafy.
    Mimo wszystko lepsza wersja przed. Nie lubię łączenia różnego rodzaju materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie przed. + Zauważyłam, że bardzo często podkreślasz w metamorfozach, że coś Ci nie wyszło. Źle się to czyta. Wypadałoby coś z tym zrobić. Przyłożyć się do metamorfoz, lub zmienić nastawienie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Umiejętność tuszowania swoich błędów i prezentowania jedynie atutów jeszcze nie raz przyda Ci się w życiu, np. podczas rozmowy o pracę. A nas przy okazji przestanie irytować twoja samokrytyka (zupełnie niepotrzebna i przesadzona - pamiętaj: o ile sama nie wskażesz komuś swoich słabych stron, nikt nie zwróci na nie uwagi ;D
      ~majowa_pani

      Usuń
    2. Zdecydowanie się zgadzam ! Cieszę się,że nie tylko ja to zauważyłam 😂 bardzo często zdarza Ci się krytykować samą siebie co jest trochę śmieszne i nie fajnie się to czyta jak to koleżanka napisała. Stawiam na metamorfozę przed. Moim zdaniem źle dopasowalas fryzurę, a makijaż nie tłumaczy Cię z tego że wcześniej nie malowałas takiego oka, robiąc takie metamorfozy powinnaś być przygotowana na to ;) Uważam, że powinnaś się lepiej przykładać , pozdrawiam ✌

      Usuń
    3. popieram, a jeśli uważasz, że aż tak bardzo nie umiesz malować tych oczu (choć według mnie nie ma tu tragedii) to wypadałoby poćwiczyć, bo w sumie na malowaniu i ubieraniu polega Twoja praca na tym blogu xd
      Lili_piratka

      Usuń
    4. Zgadzam się z dziewczynami. Nie krytykuj siebie, bo nie ma po co. Naprawdę nie usprawiedliwisz się tym, że rzadko malujesz te oczy. Naprawdę wystarczy niweiele i by cos wyszło. Więcej wiary! Co do ubrań, jak mówisz, że uzytkowniczka ma malo ubrań, gwarantuje, że można coś wykompinować naprawdę. Każda z nas kiedyś miała malo ubrań i każdy sobie radzil. Ty też! Zdecydowanie lepiej PRZED, ta ''babcina stylizacja'' bardzo mi się podoba, fajne polączenie tej spodnicy z tą bluzką, odważnie i orginalnie. Te 2 torebki też nie dają zlego efektu, fajnie to wygląda :) Postaraj się, paulina71 pozdrawia :)))

      Usuń
  3. Ja tam lubię "babcine" stylizacje, chociaż ta z przed jakoś nie za bardzo mi taką przypomina ;D
    Makijaż po, stylizacja nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się PRZED ani PO.



    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja PO jest dość ładna podoba mi się połączenie bluzki spódnicy i kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze. Metamorfoza nieudana i muszę przyznać, że są one coraz gorsze. Ani przed ani po nie wygląda dobrze. Bynajmniej mnie się nie podoba...

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi jakoś ocenić tę metamorfozę, po prostu jakoś mnie nie przekonuje wersja po.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. nie za bardzo mi się podoba, dlatego zamieszczam własną propozycje metamorfozy dla tej dollki http://bankfotek.pl/view/1941826 - stylizacja, http://bankfotek.pl/view/1941841 - make-up. Wyszło trochę rockowo, ale co mi tam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie, gdzie mogę się zgłosi do metamorfozy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż po jest o wiele lepszy, lecz stylizacja jest taka sobie c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń