2015/10/15

Talenty

Na wstępie chciałabym Wam powiedzieć o pewniej rzeczy. Dużo osób nie zdaje sobie sprawy z tego ile czasu potrzeba do stworzenia takiego postu. Wiem, że minione dwa "Talenty" nie były jakieś bardzo dobre, ale pomyślcie, że ja też mam swoje życie i nie mogę siedzieć 24/7 na stardoll i szukać nowych osób. Kiedy szukam ciekawych osób do postu, uwierzcie mi, że nie mam czasu na patrzenie, czy rysy twarzy lub coś innego jest zrobione przez tą osobę. Od kilku tygodni studiuję i po prostu mam teraz zupełnie nowe życie. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i będziecie wyrozumiali jeżeli czasami trafi mi się gorszy dzień na post. Ja też jestem człowiekiem. 


Dzisiaj mam dla Was niezmiernie utalentowaną użytkowniczkę, która nosi nick emmy.anna2. Posiada ona 46 poziom oraz Status Royalty. Dziewczyna w swoich projektach inspiruje się pewnie znanym Wam aktorem- Johnnym Deppem. 


Muszę przyznać, że Edward Nożycoręki jest jednym z najlepszych filmów jakie obejrzałam. A było ich dużo. 


Nasz dzisiejszy talent ma na imię Anna i pochodzi ze Słowacji. Jak widać osiemnastolatka dba o szczegóły. Wszystko jest dopracowane i przemyślane. Sami powiedzcie, czy to zdjęcie byłoby takie same bez tego króliczka z tyłu, który w jakiś sposób nawiązuje do Alicji w Krainie Czarów? Ja osobiście uważam, że nie.



Mam nadzieję, że dzisiejszy post przypadł Wam do gustu i czekacie na następny :) Już niedługo rusza seria Halloweenowa! Bądźcie wytrwali! 

13 komentarzy:

  1. Tu wszystko wygląda super, świetne odwzorowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwzorowanie jest genialne c:
    Już nie mogę doczekać się doczekać serii Halloween'owej ;D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wreszcie pokazałaś prawdziwy talent, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją już wcześniej i powiem szczerze, że byłam zachwycona :D J. Depp to jeden z moich ulubionych aktorów i zrobiło mi się niesamowicie milutko kiedy to zobaczyłam. Ogromny talent!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay! Naprawdę świetne! Jestem szczerze zachwycona. Dziewczyna ma talent, nie ma co. Doskonale odwzorowała Johnny'ego. :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie Cię rozumiem. Ja również dopiero co zaczęłam studia :) Dlatego nie wyrobiłam się ze swoim postem w zeszłym tygodniu i nie żałuję - dla nas wszystkich Stardoll jest niemal drugim życiem, ale trzeba też pamiętać o tym pierwszym ;) Nie wiem ile czasu zajmuje napisanie posta innym, ale w moim przypadku to zazwyczaj proces rozłożony nawet na kilka dni: najpierw trzeba znaleźć odpowiednią markę, potem przejrzeć ostatnie pokazy w poszukiwaniu looku możliwego do odtworzenia na Stardoll (pragnę zwrócić uwagę, że jeden pokaz to około 50 takich looków), dalej stworzenie stylizacji, a potem jeszcze research, podczas którego dowiaduję się wielu więcej informacji niż ostatecznie umieszczam w poście. Nie mówiąc właśnie o samym jego napisaniu w taki sposób, aby był zwięzły i ciekawy... To jest ogrom pracy, którego wcześniej sobie nawet nie wyobrażałam.

    Dość marudzenia! Dzisiejszy talent jest pierwszej jakości :D

    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zrobienie posta trwa naprawdę długo, ale jeśli nie masz czasu pisać na blogu to zrezygnuj z funkcji redaktora. Nikt Cię tu nie trzyma. Przyjdzie ktoś nowy i przejmie dział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś faktycznie talent przedni :-) aczkolwiek zgadzam się z przedmówcą, każdy ma swoje sprawy, życie, aczkolwiek uważam, że lepiej napisać dobry post raz na dwa tygodnie niż kilka słabych codziennie :-) dlatego też jeśli nie jest się w stanie czegoś robić na 100% to może warto pomyśleć o odpuszczeniu czegoś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aczkolwiek aczkolwiek :-D czytam tak ten komentarz i się zalamalam składnia, cóż studia jednak piora mózg czasem, szczególnie gdy kończy się zajęcia o 20:45 :-D

      Usuń
  9. Byłam u tej użytkowniczki, kiedy jej zdjęcie było na spotlight, na stronie głównej. Jestem pod wrażeniem. Talent, wyobraźnia... tacy ludzie powinni zostawać MSW :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, jestem pod wrażeniem, zwłaszcza, że na prawdę lubię Deppa :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, nareście, na to czekałam. Prawdziwy talent, naprawdę! Użytkowniczka tworzy genialne uklady, nawiązujące do różnych filmów. I ja z Tobą się zgadzam, bez tego króliczka nie pomyślalabym sobie, że to chodzi o Alicję. Ale ten kroliczek w tle jest i super. Dziewczyna jest mega dokładna w tym co robi, i niech tworzy dalej. Super, czekam na kolejne prawdziwe talenty, paulina71

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam ostatnio świetny talent, może nie jest on w tak hallowenowym klimacie, ale ...
    Pochodzi chyba z Turcji, a jej nick to 1997sendy1997
    Tworzy świetne projekty fryzur oraz ma świetną lalkę. Jej apartament wręcz zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń