2015/10/28

Dostawa do Mr.

Męska część graczy zapewne będzie ucieszona faktem, że w Starplazie pojawiła się właśnie dostawa specjalnie dla nich. Obfituje ona jednak w małe dodatki, które mogą wykorzystać także kobiece dollki: bluza  i telefon do ręki, longboard, przywieszki... W kolekcji znajdują się trzy rzeczy z metką inspired by. Dwa artykuły dostępne są za starmonety, z czego jeden z nich jedynie dla Royalty. Wisząca bluza jest przedmiotem dostępnym tylko dla Superstar. Na pewno rozejrzę się za jakimiś maleństwami, bo uważam, że niektóre mogą być ciekawym dodatkiem do strojów.
Jak Wam podoba się dostawa? Zamierzacie coś kupić dla swoich doll?



14 komentarzy:

  1. Wątpię, że coś kupie, może jedynie coś z dodatków.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się bluza do ręki, zawieszki i czarna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla dziewczynek też się coś tam znajdzie :) Ja na pewno coś kupię (jak się dorobię).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba niczego nie kupię (z dodatków) ale panowie za pewnie się ucieszą :) Już mało takich dostaw do męskich sklepów, doczekali się nareście :)) paulina71

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanowię się nad dodatkami
    Kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne, może kupię coś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam kilka rzeczy, dość fajna dostawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo rzeczy mi się podoba :D Raczej je kupie



    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna dostawa, ja sobie kupię na pewno smartfona, breloczek z czaszką, łańcuch na spodnie i teczkę czarną :)

    xxdarc

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś tam się znajdzie dla mojej doll XD Kupię smartfona oraz bluzę do ręki. Ale muszę trochę dorobić bo jestem spłukana na razie ;p

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno kupię wiszącą bluzę, poza tym się zastanowię :p
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten szal jest niesamowity na pewno wpadnie do
    mojej szafy tak samo jak torba LV :) super kolekcja bardzo mi się podoba
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się jeszcze nad parą, longboardem i padem do PlayStation :)

      Usuń