2015/10/31

Halloween'owe HoN cz. 2/4



Co sądzicie o tych kreacjach?

8 komentarzy:

  1. Tym razem takze bardziej spodobala mi sie druga stylka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja mnie nie urzekła, ale druga tak! ślicznie, talent! paulina71 To powinno być w talentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza mi się nie podoba bo nie wiem co ona ma przedstawiać właściwie. Druga świetna, skrzydła faktycznie niepotrzebne, ale i tak pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje, chociaz do 2 rzeczywiscie te skrzydła nie pasuja

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są całkiem, całkiem :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja bardziej mi się podoba, ale tak jak Soxo_, sądzę, że ta opaska i skrzydła tu nie pasują... Bez nich byłoby świetnie. Co do pierwszej stylizacji to obiema rękami podpisuję się pod wypowiedzią Soxo_.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest moim zdaniem dużo bardziej przemyślana. Efekt nie jest piorunujacy ale prawda jest taka, że w drugiej stylizacji główną rolę odgrywa suknia (która z resztą jest wspaniała) ale jest źle zestawiona z dodatkami w mojej opinii
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja zdecydowanie lepsza :D Ale bez skrzydeł


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń