2015/10/11

Makijażowe potyczki

Hej! Dzisiaj ocenię: Natashiax, Beautiful2JJ,  koteczek9990, miss...medoll.
 
 
 
Natashiax
 
Całokształt mi się podoba, ale kilka rzeczy bym zmieniła. Zacznę od plusów: ładny makijaż oka i fryzura oraz podkreślenie kości policzkowych. Zamieniłabym  kolor skóry na trochę ciemniejszy oraz brwi na brązowe. Według mnie zasługujesz na HOT-
 
 
Beautiful2JJ
 
Bardzo prosty makijaż, ciekawy sposób podkreślenia kości policzkowych. Plus za dopasowanie koloru brwi do włosów. Średnio podoba mi się kształt oczu i ust. Zrobiłabym bardziej wyrazisty make-up. Za całokształt zostawiam HOT/NOT
 
 
koteczek9990
 
Mam wrażenie, że włożyłaś na oczy wszystkie ozdoby jakie miałaś. Nie wygląda to za dobrze, ale bardzo podoba mi się fryzura, która ma świetny kolor. Zdecydowanie zmieniłabym kształt oczu i ust oraz zrobiłabym bardziej naturalny makijaż. Niestety zostawiam NOT.
 
 
miss...medoll
 
Bardzo ładny makijaż, świetny dobór kolorów. Podoba mi się, że wszystko do siebie dopasowałaś. Jedyne co bym zmieniła to usta, choć w sumie pasują do całość. Za całokształt zostawiam HOT.
 
Zgadzacie się z ocenami?

15 komentarzy:

  1. 1. HOT --
    2. HOT / NOT
    3. NOT --- <---- Najgorszy makijaż
    4 HOT <---- Najlepszy makijaż


    James69. <---- nowe konto / kupione od kolegi ;) zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Doll jest bardzo ładna, ale w jej twarzy jest coś niepokojącego, nie wiem co, ale tak to odbieram. I w tym kolorze skory też jest jej dobrze, nie wiem czy lepiej by bylo w ciemniejszym ;/ Ale za całokształt HOT
    2.Delikatna dziewczyna, trochę nieśmiała, lekki makijaż jest tu jak najmilej widziany. Nie wiem o co chodzi, w rzeczywistości nie nalozymy na siebie tyle świństw. HOT
    3.Tu już gorzej. Wlosy mają bardzo ladny kolor, ale dlaczego tak zabrudzilaś te oczy? Wygladaja jak w pikselach. Zasługujesz na NOT, ale jak byś poprawila oczka, dałabym HOT
    4.Bardzo śliczny makijaż, wszystko jest poukładane i na swoim miejscu.+ Co tu więej dodawać? Wiem: HOT ♥ paulina71

    OdpowiedzUsuń
  4. HOT,NOT,NOT,HOT-ale tutaj raczej mnie niepokoją kolczyki w szyi.
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to pierwszy makijaż jest najlepszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hot
    2. Not
    3. Not
    4. Hot
    Ostatni i pierwszy makijaż najlepszy ;)
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zgadzam się z ocenami. Ostatnia doll najbardziej mi się podoba, jednak te kolczyki w szyi trochę psują efekt :p
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami, najlepszy makijaż ostatniej doll, ale części twarzy już nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. HOT
    2. NOT
    3. NOT
    4. HOT/NOT - HOT -

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z opiniami, mnie najbardziej podoba się 4.

    vipaneta123

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami. Ostatnia doll wygląda troszeńkę staro, dla tego moją faworytką jest Natashiax :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z ocenami, najbardziej spodobała mi się pierwsza doll :)

    OdpowiedzUsuń