2015/10/29

Talenty

Dzisiaj mam dla Was odrobinę straszniejszą stylizację. Przecież już w sobotę Halloween! 


Dziewczyna ma na imię Cynthia, a na stardoll podaje się za cynthiaB2019, pochodzi ona ze Stanów Zjednoczonych oraz posiada 55 poziom wraz ze Statusem Royalty
Z jej prezentacji możemy się dowiedzieć, że uwielbia modę oraz lubi ubierać się w brania z nutką gotyku. 
Cała stylizacja może przyprawić o dreszcze niejedną osobę! Twarz została genialnie zrobiona, a outfit został idealnie do niej dopasowany. Roztrzepana fryzura, która została "poklejona" krwią nadaje jeszcze większego mroku i tajemnicy stylizacji. 


Kolejna odsłona "Talentów" ukaże się już w tą sobotę (tj. 31.10.2015 - Halloween). Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że miło minął Wam dzisiejszy czwartek :) 

9 komentarzy:

  1. Fajny zombiak, musiała poświecić trochę czasu żeby tak wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dziewczyna ma talent. Bardzo podoba mi się jej przebranie halloweenowe, też takie chcę. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jej wyszła ta stylizacja :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz jest przerażająca, a bandaże dodają jeszcze większego strachu. Gratuluję pomysłu i wykonania. Ja nie dałabym rady tego zrobić bo za bardzo bym się bała tej twarzy haha :D
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz jest przerażająca, a bandaże dodają jeszcze większego strachu. Gratuluję pomysłu i wykonania. Ja nie dałabym rady tego zrobić bo za bardzo bym się bała tej twarzy haha :D
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, twarzy nie zrobiłabym na 100%. Talent ma :-)

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń