2015/10/26

HOT or NOT

Laska007Girl

DancerMarika:
Ogólnie koszula i spodnie wyglądają razem nie najgorzej, natomiast dodatki są nietrafione. Myślę, że po ich wymianie i dodaniu jakiejś drobnej biżuterii może wyjść coś fajnego. HOT/NOT.

Soxo_:
Zgadzam się z Darkiem - koszula i spodnie mogą być. Buty są fatalne - moim zdaniem nie ma stylizacji, w której wglądałyby dobrze. Uważam, że są okropnie wykonane. Torebkę zmieniłabym na jakąś z paskiem, na ramię. Ogólnie jest jakoś mdło. Warto byłoby dodać akcenty w mocniejszych kolorach. NOT.







Patrycja4841

DancerMarika:
Trzy elementy, które średnio do siebie pasują. Myślę, że nie muszę się rozpisywać. NOT.

Soxo_:
No tutaj autorka się nie wysiliła zbyt mocno. Z połączenia bluzki i spódnicy można by wykombinować sukienkę, no ale to wiosny nie czyni. NOT.






Mikaa170

DancerMarika:
Nie jest najgorzej, aczkolwiek stylizacja niczym się nie wyróżnia. Lubię biały total look, jednak w tej stylizacji brakuje mi jakiegoś fajnego koloru, który ożywiłby całość, dodałbym również jakąś biżuterię, aby zapełnić tą pustkę. HOT/NOT.

Soxo_:
Moim zdaniem całość wygląda trochę tandetnie. Zostawiłabym szorty, bluzkę i tatuaże. Założyłabym cięższe buty, jakaś ramoneska, bransoletki, torebka na pasku i byłoby zupełnie inaczej. Tymczasem nie podoba mi się. NOT.





Britney-star12

DancerMarika:
Widzę, że jakiś pomysł był, z wykonaniem trochę gorzej. Stylizacja wygląda na bardzo niedbałą, krzywo nałożone rzeczy, skarpetki na butach, wystające rękawy, nie przekonuje mnie to. NOT.

Soxo_:
Też dostrzegam tu "jakiś" pomysł. Tylko jaki? Nie wiem jaki był cel tej stylizacji, w jakim miała być stylu. Kapelusz wygląda fatalnie na tych włosach. Rzeczy źle ponakładane, niekoniecznie do siebie pasujące. NOT.








Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: julia1.8, vikusiatatusia, maluma10, Triks.

14 komentarzy:

  1. Dziś żadna ze stylizacji nie wpadła mi w oko :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z DancerMarika. 1 i 3 stylizacja nie są takie złe, ale trzeba je dopracować.
    4 stylka jest pomysłowa, ale krzywo założone ubrania psują efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej zgadzam się z ocenami! :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodobało mi się nic
    Kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 całkiem fajna, ale taka nudnawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna stylizacja mi się nie podoba, nie ma jakiejkolwiek, która wpadła by mi "na dłużej" w oko

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 jest całkiem okej ;)

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  8. w 100% zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w 100% z ocenami :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że stylizacja Britney-star12 jest inspirowana Ciel'em Phantomhive z Kuroshitsuji (przynajmniej tak to moim zdaniem wygląda) *^* Szkoda, że wykonanie pozostawia wiele do życzenia...

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pozostawia. Wciąż nie wierzę, że założyłam skarpetki na buty + próbowałam coś zdziałać z tym kapeluszem... Ale świetnie, że ktoś rozpoznał o kogo chodzi.

      Usuń
  11. Zgadzam się z ocenami.

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety prawie żadna stylizacja mi się nie podoba :/ Jako taki potencjał widzę w pierwszej ale na Hot nie zasługuje :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń