2015/10/28

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa ahsoka11. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: natalcia1112
Temat: Landryna .





_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Miss_joanna11
Temat: Lekka, zwiewna i powabna.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do poniedziałku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

12 komentarzy:

  1. Żadna praca mi się zbytnio nie spodobała, także nie wiem na kogo zagłosować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem na kogo zagłosować X3

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj głosuje na 20, choć 2 też mi się bardzo podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś takie średnie, ale zagłosuję na 1 raczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podoba ostatnia paca :) No jeszcze na nr 15 zwróciłam uwagę ;) Poza tym to od tego różu aż mdło się robi :p
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie 11 jest najlepiej wpisana w temat :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie 11 jest najlepiej wpisana w temat :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  8. 21 w ogóle moim zdaniem nie na temat, 11 jak najbardziej, głos oddany, powodzenia :-)

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń