2015/10/21

Wyceny

LIMITED EDITION Faux Ponyhair Skirt

Spódnica pochodzi z jednej z tego rocznych dostaw, nie pamiętam dokładnie z której. Wiele zyskuje na uniwersalnym kroju i dzięki temu może być bardzo przydatna. Mi osobiście przeszkadza to, że jest właśnie z tych włosów (może to miała być największa zaleta?). Według mnie jest warta ok. 250 SD. Jeśli jest inaczej, poprawcie mnie. 

ELLE Layered Miniskirt

Mam wrażenie, że wartość tej spódniczki znacznie spadła. Kiedyś jej cena wynosiła ok. 400 SD, teraz wielokrotnie spotykam ją na Bazaarze prawie o połowę tańszą. Wyceniam ją podobnie do spódnicy z LE, czyli na 200-250 SD.


A Wy na ile wyceniacie powyższe rzeczy?

Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). Możecie też wysyłać rzeczy na naszą pocztę: sdimy.kontakt@gmail.com.

11 komentarzy:

  1. Byłam wściekła, że nie udało mi się kupić tej spódnicy z LE, ale patrząc na nią z perspektywy czasu to te włoski są naprawdę koszmarne. Myślę, że teraz bym się już nie zdecydowała na zakup, chyba że w bardzo okazyjnej cenie celem odsprzedania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica z LE kojarzy mi się z odrastającą brodą :D Taki dwudniowy zarost... Jest okropna. Druga natomiast jest ładna :3 Ale nie zapłaciłabym aż tyle, mimo marki :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadam się z wycenami :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z wycenami. W ogóle 1-sza spódniczka nie podoba mi się...

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z wycenami, te rzeczy trudno znaleźć w bazarku. Bardzo podoba mi się krój pierwszej spódniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczki do najpiękniejszych nie należą, można kupić lepsze, w dodatku za niższą cenę. I nie wiem kto normalny wywaliłby tyle Sd na spódniczkę, której są "podróby"

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą drugą i zaluje ze wczesniej jej nie sprzedalam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga spódniczka jest śliczna, chyba nawet takiej poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam bardziej podoba się da z LE :) Ostatnio w Bazaarku byłam, i znalazłam spódniczkę z ELLE. Mam nawet screen'a:
    http://www.bankfotek.pl/view/1944052
    Szczerze? Nie podoba mi się ta druga spódniczka, wolałabym kupić tą pierwszą, lecz jej nie znalazłam. Jeśli chodzi o ceny tych spódniczek, jak najbardziej za! :)
    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczki nie są jakieś super, nie rozumiem co inni w nich widzą

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wycenę moich rzeczy :) byłam ciekawa ile są warte, bo jedną spódniczkę kupiłam już dośc dawno temu i miałam prawdziwego farta, bo zapłaciłam 2 albo 3 sd, natomiast spódniczkę LE dorwałam na jakiejś wyprzedaży za coś ok 22 sd :) Ogólnie to mi tam się one nawet podobają, spódniczka LE wygląda trochę gorzej w takim powiększeniu jakie zrobiłam, normalnie nie jest zła :) Szkoda mi, że wartość ELLE tak spadła, bo dawniej tylko 400-500 za tę spódniczkę a teraz faktycznie coś ok 200-250 sd :(
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń