2015/10/31

Stylizacja na każdą kieszeń - Halloween

Jak tam, dynie wycięte, mordki umalowane? Czy jednak, jak ja, nie obchodzicie tego "święta"? 
Owszem, fajna to zabawa i nieraz miałam okazję być na takiej imprezce, ale nigdy do końca nie przekonałam się do Halloweenu. Pewnie zbyt wiele się naczytałam niedobrego o tym :D 
A tak wracając do stylizacji, dziś zobaczycie zupełnie inną wersję mojej doll. Przyznam, że taki styl nie jest mi obcy, gdyż przez dłuższy czas moja Dorka właśnie tak wyglądała. Jednak, teraz uznałam, że taki strój będzie świetnym przebraniem na Halloween :D Co sądzicie o takiej propozycji? 


12 komentarzy:

  1. Mi nie do końca odpowiada ten styl, ale pomimo wszystko, wydaje mi się, że stylizacja jest nawet fajna ;) Również nie obchodzę tego święta ;) Z podobnych powodów ale też, dlatego, że w miejscowości w której mieszkam nie cieszy się to dużą popularnością :P
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, fajnie że wszystko jest za sm, dzieki temu wszyscy mogą pozwolić sobie na taką stylizację

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda całkiem fajnie :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka jest świetna i super współgra z tą tuniką, która sama z siebie jest nijaka.
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się, nie mój styl
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczrze ale ja nie przepadam za takim style, lecz ta stylizacja ma cos w sobie ze mi się podoba :)))
    Wikson111

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczrze ale ja nie przepadam za takim style, lecz ta stylizacja ma cos w sobie ze mi się podoba :)))
    Wikson111

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako strój na Halloween, nie bardzo ale na stylizację tak po prostu - fajna :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak patrzę na tę stylizacje to wydaje mi się jakby czegoś brakowało. Sukienka jest chyba trochę za krótka lub paski za nisko ;)
    _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń