2015/10/12

HOT or NOT

koteczek9990

Soxo_:
Stylizacja jest zrobiona w określonym stylu, jednak wydaje się być chaotyczna i nieprzemyślana. Dziwnie wyglądają te zakolanówki "wystające" z dziur spodni. Ogólnie te skarpetki tutaj nie pasują. Top także zmieniłabym na inny. Stylizacja sprawia wrażenie pustej. NOT.

DancerMarika:
Według mnie nie wygląda to za dobrze. Rzeczy jakoś średnio do siebie pasują, co tworzy taki chaos. Skarpetki były by całkiem OK, gdyby nie wystawały z dziur spodni. NOT.











Bella_La_Swan45

Soxo_:
Fajna stylizacja z charakterem. Nie jestem fanką tego stylu, ale tutaj całość podoba mi się. Poszczególne elementy do siebie pasują i tworzą zgraną całość. HOT.

DancerMarika:
Na pewno znajdą się osoby, którym spodoba się ta stylizacja, jednak ja do nich nie należę, nie lubię stylizacji tego typu. Mimo to niektóre elementy wyglądają całkiem fajnie, pozbyłbym się butów i bransoletek. HOT/NOT.











Kika0Gwiazda

Soxo_:
Kolejna stylizacja z szeregu "zwyklaków". Zostawiłabym koszulkę i spodnie, być może też łańcuszek i zaczęłabym robotę "od nowa". Warto zdjąć ten "sztuczny biust", który nie pasuje do tej bluzki. NOT.

DancerMarika:
Uwielbiam proste połączenie jeansów i jakiegoś białego fajnego topu, tutaj wygląda to super, naszyjnik również jest OK. Zmieniłbym buty, nie podobają mi się. Dodaj jakieś dodatki, a będzie super. HOT/NOT.











WaverlyBoyle

Soxo_:
O matko.. Twarz kojarzy mi się z horrorem. Popracuj nad tym, bo teraz części twarzy są za bardzo "rozwleczone" - szczególnie usta. Stylizacja składa się z niezbyt ładnej sukienki, butów i bandanki, która zlewa się z włosami i nie pasuje do reszty. Więc co tu dużo pisać? NOT.

DancerMarika:
Stylizacja bardzo pusta i to rzuca się w oczy. Ogólnie podoba i się ta sukienka oraz buty, gorzej z opaską. Myślę, że z tego może powstać coś dobrego po dodaniu biżuterii, torebki.  HOT/NOT.












Zgadzacie się z ocenami? 
Za tydzień ocenimy: Marlenka8, agusiabb11, lilian_black, Domni4.

9 komentarzy:

  1. Not+: wystarczy wymienić spodnie i byłoby okej ;)
    Hot/Not: jak zakryć twarz jest nawet fajnie
    Hot/Not: za pusto, dodaj jakiś blezer, torebkę i będzie super
    Not- pusta, nudna i twarz mi się zupełnie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Poważnie? Tak długo czekałam na to, aż będę oceniana. Myślałam, że patrzycie na stylizacje w poniedziałek, a nie sobotę, a stylizacja była robiona na poczekaniu. No trudno. :---)
    Bella_La_Swan45

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylka nie zachwyca :) Zgadzam się w 100% z ocenami. paulina71

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. NOT : nic nie trzyma się tutaj kupy ;-;
    2. HOT - : to jest właśnie mój klimat. Uwielbiam takie stylizacje, ale zamieniłabym buty i zdjęła bransoletki :)
    3. HOT/NOT - przydałoby się kilka dodatków.
    4. NOT : szału nie ma
    2.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah Soxo taka surowa :D Jak dla mnie na prawdziwe HOT zasługuje tylko Bella_La_Swan45. Kocham tę stylizację *.* Reszta NOT, zwłaszcza ostatnia


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami Soxo_ z wyjątkiem drugiej stylizacji - tu z DancerMarika ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi sie ta 1 stylizacja podoba, nawet bardzo. :D Z resztą ocenami się zgadzam.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Można wiedziec kiedy robicie screena ? Bo na razie nie mam za fajnej stylizacji...
    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń