2015/10/10

LOOKBOOK - Callie's Picks No.50


Jesteście ciekawi co dla Was przygotowała nasza załoga? 
Zapraszam!

Tym razem nasza ukochana (lub nie) Callie wystąpiła w różowej odsłonie. Jednym ubrania przypadły do gustu, innym mniej. Wydaje mi się, że największe hity to granatowy płaszcz oraz czarne spodnie, które niegdyś można było dostać u Dior'a. Dość już opowiadania o sklepie. Obejrzyjcie co dla Was przygotowaliśmy!



DancerMarika


1. płaszcz - Callie's Picks | sweter - Archive | spodnie - Tommy Hilfiger | buty - Evil Panda
2. bluzka - Callie's Picks | torebka - Callie's Picks | spodnie - YSL | buty - Bonjour Bizou

Soxo_

1. spodnie - Callie's Picks | okulary - Fever | top - LE | płaszcz - Antidote | pasek - Special Offer | torebka - Museum Mile | buty - YH
2. torebka - Callie's Picks | marynarka - Stardoll Academy | naszyjnik - YSL | spódnica - PPQ | okulary - LE | buty - Wild Candy Couture
3. torebka - Callie's Picks | tatuaże - INK'D | bluzka - MSW'15 | kurtka - Nelly | spodnie - Nelly | buty - YH

Sweet0Monisia


1. płaszcz - Callie's Picks | kombinezon - Windows On The World | top - Callie's Picks |
buty - Voile | naszyjnik - Rio | kapelusz - Bonjour Bizou
2. top - Callie's Picks | spodnie - LE | kimono - Strike a Pose | okulary - Fever | buty - LE |
 naszyjnik - YH

BoberNaukowiec


1. torba - Callie's Picks | trencz - Pretty n'Love | naszyjnik - Dior | top - PPQ | spodnie - Dior |
2. top - Callie's Picks | naszyjnik - PPQ | spodnie - Gambiatista Vali | torba - Archive | sandałki - YH
3. top - Callie's Picks | blezer -  Elisabeth and James | spodnie - YH | torba - Minimalism |
 sandałki - YH

dora_dorka


1. płaszcz - Callie's Picks | sukienka - Fallen Angel | buty - PPQ | torebka - It Girls | koszula - Bonjour Bizou | naszyjnik - Rio
2. płaszcz - Callie's Picks | spodnie - Nelly | torebka - Nelly | buty - Pals | bluzka - Decades |
okulary - Mr. | pasek - Wild Candy | podszewka - FB


A Wam jak się podoba dostawa? Co kupiliście?

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dora_dorka i Soxo_ najlepsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są ładne i udane, super, że daliście propozycje na wykorzystanie rzeczy na ktore nie mam pomysłu :) Może cos wykorzystam, jak cos jeszcze dokupię. Szkoda, ze torba z Diora jest dla ss, bo dawno bym ją kupiła, szkoda :) paulina71

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne stylizacja :3 Jedyną ciekawą rzecza z tej kolekcji jest płaszczyk, nic poza tym ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno wybrać najlepszą. Świetna jest: 1 od DancerMarika, 2 od _soxo, 3 od BoberNaukowiec i 1 od dora_dorka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie najlepsze stylizacje zostały wykonane przez DancerMarika i Soxo_. Ogólnie przyznam, że ta kolekcja Callie's Picks jest jedną z tych, które najmniej mi się podobają. Nie przepadam ogólnie za różem, a w nowej kolekcji on króluje.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. dora_dorka super stylki! poza tym soxo_ wypadła nienajgorzej, ale ta twarz trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i przegapiłam bobernaukowiec, również bardzo ladnie mimo prostoty zachowanej w stylizacjach

      Usuń
    2. ahh, no ale zakochałam się w outfitach dora_dorka, czasami zapisuję sobie na dysk jakieś fajne, inspirujące stylizacje różnych urzytkowników i zrobiłam to również tym razem :D

      Usuń
  8. Wybór najlepszej stylizacji jest chyba nie możliwy :D Wszystkie są idealne i dopracowane. Pomimo tego, że kolekcja mi się podoba, to nic nie kupiam.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybraliście faktycznie najlepsze ubrania :) Stylizacje właściwie wszystkie mi się podobają :) Dostawa nie podoba mi się za bardzo, jednak spodnie z Dior i płaszczyk są świetne. Nic jeszcze nie kupiłam, ale pewnie kupię te które wymieniłam wcześniej :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  10. Soxo jak zawsze rozwaliła system, to już staje się nudne... :D

    OdpowiedzUsuń