2015/10/26

Dostawa do Transform

Admini postanowili dodać kolejną porcję kontorów, tym razem służą one do modelowania szyi. Trafiły do sklepu Transform i kosztują 15 stardollarów. Do wyboru mamy dwa różne projekty, z czego każdy pojawia się w trzech podstawowych odcieniach. Oprócz nich, dostawa obejmuje także zwykłe artykuły do makijażu w siedmiu nowych kolorach.
Całość dostawy (4 piętra) możecie zobaczyć po rozwinięciu posta.
Co sądzicie o wykonaniu konturów? Podobają Wam się nowe kolory kosmetyków?






22 komentarze:

  1. Same rysy nie zachwyciły mnie specjalnie, za to kosmetyki- cudo! Naprawdę bardzo podobają mi się te kolory, szczególnie na ustach
    kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieszę się z tej dostawy. Zastanawiam się nad zainwestowaniem w rysy szyi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dollki wyglądają, jakby się zapowietrzyly :/ ale wreszcie są moje ulubione kolory kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę z dostawy :) Zapłacę trochę mniej niż u projektantów StarDisign :P
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu dodali nowe cienie, cieszę się bo nie trzeba juz wydawać 80 Sd na cienie od projektantów, troche nie fair wobec nich no ale cóż

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja niedawno kupiłam w StarDesing :') :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki mają świetnie kolory, natomiast rysy szyi są tragiczne, wykonanie jak i ich wygląd na doll, dodatkowo nie chowają się pod włosy i ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada to jak ktoś miałby mega chuda szyje, masakrycznie. paulina71

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za kto kosmetyki są prześliczne, ale pewnie z powodu funduszy nic nie kupię

      Usuń
  9. ojej, te cienie zakładane na szyję moim zdaniem wyglądają okropnie, strasznie nienaturalnie. ogólnie to wolałabym jakąś dostawę do dot, bo kosmetyki są znacznie tańsze, a niczym specjalnym się raczej nie różnią, jeżeli chodzi np o cienie do powiek. paleta kolorów jednakże bardzo ładna i wpasowuje się w trendy tego sezonu, jak będę miała cos w portfelu to z pewnością w zainwestuje w jakieś produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki bardzo miś ie podobają, ponieważ uwielbiam takie kolory :) Jednak rysy szyi nie przypadły mi do gustu, ze względu na to, ze moim zdaniem doll wygląda jakby się dusila... :/
    Ogólnie dostawa jest dosyć fajna :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki bardzo miś ie podobają, ponieważ uwielbiam takie kolory :) Jednak rysy szyi nie przypadły mi do gustu, ze względu na to, ze moim zdaniem doll wygląda jakby się dusila... :/
    Ogólnie dostawa jest dosyć fajna :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  12. TAK!!!! BURGUNDOWA POMADKA!!! A te kontury to do dupy węża. .. wyglądają jak by mieli 2 szyję w 1 i na dodatek się dławiły szynką z biedronki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem jak najbardziej za rysami z Transforms, ale ktoś powinien je dopracować. Pojawia się problem, nachodzą na włosy z salonu piekności, a w przypadku włosów ze stardesign, wszystko jest ok, dopóki nie chcemy załozyć czegoś na wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostawa totalnie mnie zachwyciła! Jak tylko nabędę trochę więcej sd to skoczę na małe zakupy do Transform!

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem o co chodzi, ale u mnie nawet nie ma rys są tylko 2 piętra sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie są tylko rysy twarzy i jakiś błyszczyk na górną i dolną wargę ale nie mam na szyję :c

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie, co z tymi cieniami? Tak jak dziewczyny wyżej, nic mi nie pokazuje...

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kupię rysy szyi, ale nie widzę, mam jedynie dwa nowe piętra :/ Co się stało? :c

    Your_Love932

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki fajne, ale cienie to porażka... Doll wygląda jakby się dławiła.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń