2015/10/12

makijaż: such a lonely day

Pamiętam jak w drugiej gimnazjum co chwile powtarzali" "to najtrudniejsza klasa". Jakże oni kłamali chcąc ukryć trudy trzeciej... Jestem padnięta. 
Nie powiem, że nie ma również dobrych sytuacji w szkole, bo są. 
Ale występują też tragedie. Wczoraj na akademii z okazji 71. rocznicy bitwy, która odbyła się w pobliżu mojej szkoły chłopak z pierwszej gimnazjum, który stał koło mnie został porażony prądem przez mikrofon... 
A jak Wam mija szkoła? Śnieżnie? 

Przejdźmy do postu :d
______________________________

Oczy:



1. Czarnym eyelinerem malujemy kreskę na górnej powiece.
2. Dolną powiekę malujemy brązowym cieniem z "Dot"
3. Następnie, by ożywić makijaż nakładamy, w taki sposób jak widać na obrazku ciemnoniebieską kredkę, również z "Dot"
4. Zewnętrzną część oka zakrywamy wspomnianym już w punkcie 2. cieniem.
4. Cień kremowy z "Stardoll Academy" nakładamy, jak na obrazku. 


Policzki i usta:
1. Policzki malujemy brązowym pudrem z "Stardoll Academy" 
(Ja nie mam do tego talentu, więc pomalowałam je lekko)
2. Usta pokrywamy ciemnoczerwoną szminką z "Dot"


Efekt końcowy:


Co sądzicie? 
Dzisiaj bez użytych kosmetyków, bo czas porozwiązywać testy na konkurs z polskiego :f

26 komentarzy:

  1. U mnie mówili tak samo, a w trzeciej klasie mamy same zajęcia dodatkowe obowiązkowe
    Ładny makijaż :)
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  2. Gimnazjum trudne? http://i.imgur.com/iuHYYAY.gif
    Ciepło pozdrawiam z 2 liceum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pozdrawiam z 3 roku studiow:)

      Usuń
    2. Nie wiem jak jest dalej, ale z tego co mi mówi siostra (3 liceum) to liceum nie jest trudne tylko trzeba się coś wiedzieć oraz pokazać z najlepszej strony i będzie lajcik ;) w sumie w gimnazjum też tak jest, tylko u mnie w klasie poziom wiedzy jest niski, więc co chwila jakieś pytanie, czy kartkowki by inni się zaczęli uczyć ;f

      Usuń
    3. I taka anegdotka z lekcji historii:
      Nauczyciel: Dlaczego powstanie listopadowe nazwne jest listopadowym?
      Odpowiadająca dziewczyna sciszonym niepenym głosem: wybuchło w styczniu
      ;')

      Usuń
    4. No czy ja wiem czy studia są trudne, to podobno jest złudne. Ogólnie mam kilku znajomych, wiadomo na innych kierunkach jedni się skarżą i ich nie widzę przez całe miesiące,a niektórzy aż Cię nachodzą z braku pomysłu co ze sobą zrobić. Z tego co wiem, to wszystko zależy od kierunku c'nie, ale wiadomo - studia to już stanowczo inny poziom niż gimnazjum czy szkoła średnia, a już w ogóle w czasie sesji :'D

      Usuń
    5. Jeśli ktoś idzie na kierunek zapchajdziurewmoimzyciu to faktycznie można mieć problem co zrobić z wolnym czasem, ale myślę że na każdym szczeblu edukacji, osoba, której zależy i która przykłada się do nauki będzie mieć proporcjonalnie mniej czasu niż te, które mają wszystko w głębokim powazaniu :-P

      Usuń
    6. Jeśli ktoś idzie na kierunek zapchajdziurewmoimzyciu to faktycznie można mieć problem co zrobić z wolnym czasem, ale myślę że na każdym szczeblu edukacji, osoba, której zależy i która przykłada się do nauki będzie mieć proporcjonalnie mniej czasu niż te, które mają wszystko w głębokim powazaniu :-P

      Usuń
    7. No tak, wiadomo, ale dla niektorych kierunek zapchajdziura moze byc prawdziwą pasją, a inni bedą na to patrzec wlasnie w taki sposób, jaki napisalas:) Generalnie - tak jak pisaliscie -wszystko zależy od chęci "naukowych". I przyznam, ze ja z wlasnego doswiadczenia nie rozumiem tego szumu jaki robią nauczyciele wokol matury:)

      Usuń
    8. Z tą zapchajdziurą miałam na myśli to, że idzie się na studia tylko po to, aby mieć wykształcenie wyższe albo mgr przed nazwiskiem, a nie dlatego, żeby rzeczywiście skończyć coś co osobnika interesuje :-) można studiować nawet technologie drewna, ale jeśli ktoś się w tym spełnia to o to dokładnie chodzi:-)

      Usuń
    9. Ze studiami się zgadzam. Mamy w Polsce tyle psychologów, a tylko garstka z powołania. :') Ludzie idą na najłatwiejsze ich zdaniem studia i się chwalą że uniwersytety pokończyli...
      Mamy XXI wiek, to nie te czasy, że trzeba kończyć Bóg wie co, wystarczy pomysł na siebie.
      Powiem tak, cieszcie się, że szkoła i oceny to jeden z Waszych poważnych problemów. Życie lubi zaskakiwać.
      A szum wokół matury tworzą nauczyciele... w sumie im się nie dziwię skoro są oceniani pod tym kątem.

      Usuń
  3. Makijaż jest bardzo ładny i pomysłowy. Niby taki banal, ale ta kreska pod oczkiem nadaje tej piękności. Może kiedyś go zastosuje, bo bardzo mi się spodobały te oczka, naprawde podoba mi się :) Nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam, paulina71 ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam akurat uważam, że szkoła nie jest trudna jak się chcę. Gimnazjum troszeczkę "olewałem" chociaż ze średniej byłem nawet zadowolony, w szkole średniej jakoś zbytnio trudno też nie jest jak się sumiennie uczy codziennie :D
    Makijaż całkiem fajny, tylko trochę przeszkadza mi ten nos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli o mnie chodzi to szkoła trudna nie jest, też mówili, że w drugiej trzeba zakuwać a trzecia to tylko testy... ;) Ostatnio oberwało mi się, że na wycieczkę nie pojechałam. Absurd!
    Makijaż jest śliczny, kojarzy mi się z takim ponurym i deszczowym dniem. Pewnie przez poszarzały niebieski liner. Zmieniłabym może kolor ust na jakiś jaśniejszy, może nudziak? Również przeszkadza mi nosek ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, łączmy się w bólu, trzecia gimnazjum to jakiś koszmar, ale to przez to, że są powtórki z poprzednich klas + bieżące tematy, przygotowania do egzaminu z czym łączy się siedzenie po lekcjach, a u mnie raz w miesiącu w jedną sobotę mam 4 godziny biologii, a w kolejną sobotę 4 godziny chemii ;-; To jest masakra. Do tego bal gimnazjalny i ten cały stres związany z wybieraniem szkoły ;-; Uhuu... Tragedia.
    Co do makijażu, cud, miód i orzeszki :*

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie gimnazjum to był lajcik ;) Może na początku tylko będzie Ci ciężko a potem łatwiej? W każdym bądź razie tego Ci życzę, bo w III liceum/ IV technikum (chociaż ja też jakoś nie narzekałam ale to też zależy czy ktoś potrafi się szybko uczyć albo szybko "łapie" o co chodzi) a potem na studiach jest zdecydowanie gorzej. Co do śniegu to ja dzisiaj przeżyłam szok widząc go przez okno (nie sprawdzałam wcześniej, jaka ma być pogoda) xd
    Makijaż oczu bardzo mi się podoba :) Staranny i niby nie jest wiele zrobione ale jednak efekt jest świetny :D Policzki nawet fajnie, że są lekko pomalowane, bo ładnie tak wyglądają :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, eh, eh... Pozdrawia II rok medycyny :-) młoda godzina jeszcze, dlatego niektórzy dopiero zaczynają naukę patofizjologii :-) cieszcie się ilością nauki, wolnymi wakacjami, weekendami, przerwami świątecznymi teraz skarby, naprawdę, bo niestety ilość obowiązków jest wprost proporcjonalna do wieku (ja sobie to dopiero niedawno uświadomilam, także nie martwcie się :-D!) ale tak na małym marginesie przyznam, że w której klasie nie byłam to też narzekałam, że mam dużo nauki, to normalne :-) a! Mam nadzieję, że Twój kolega żyje i nic mu nie jest! Przykry wypadek...
    Mazowsze póki co śniegu nie doświadczylo (przynajmniej Warszawa i okolice) i mam nadzieję, że taki stan rzeczy pozostanie do grudnia, bo z zimy to ja lubię tylko Boże Narodzenie i Sylwester :-D
    Co do makijażu to podoba mi się, bardzo fajnie wygląda ta niebieska kreska. Pasuje do karnacji i koloru oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio pewnemu chłopakowi w naszym "uroczym" gimnazjum wbito kredkę w głowę ... chłopak przeżył i ma się raczej dobrze, ale pozornie spokojna szkoła gimnazjalna zamieniła się w pole bitwy. Co będzie dalej ? W ruch pójdą (oby nie) nożyce i cyrkle ...
    Jeśli chodzi o makijaż, to jest on cudowny. Świetnie pasuje do twojej doll. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest bardzo ładny.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez jestem w 3 i mi na prawdę jest lepiej niż 2.
    Fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż, chociaż ten nos to troszkę katastrofa (z bliska).

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wrócić do gimnazjum. Druga technikum informatycznego się kłania. Druga klasa to multum pracy i powtórzeń aby zdać pozytywnie egzamin zawodowy E.12 ;,,) Jak nie zdam chociaż jednego z trzech to o techniku mogę conajmniej pomarzyć .w.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki prosty, a taki ładny makijaż :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń