2015/10/31

Wnętrza - Halloween

Za oknami ciemno, nieco ponuro, dość zimno... No cóż, w końcu to już prawie-prawie listopad! Dzisiaj wielu ludzi obchodzi Halloween. Ja nie uważam tego za święto właściwe naszej kulturze, ale jakoś podoba mi się panujący klimat - trudno nie zauważyć szczerzących się z wystaw dyń, złotych dodatków i kolorowych liści. Taka jesienna aura to doskonały temat dla dekoratorów wnętrz.

Właśnie jesienią tęsknimy za ciepłem, odrobiną koloru, odpoczynku od panującej za oknem pluchy. Marzymy o zagrzebaniu się pod ciepłym kocem z gorącą herbatką lub kawą... Gdzieś w głębi umysłu krąży myśl, że jeszcze "nieco ponad miesiąc" i będą Święta, ten magiczny czas!

Zapalcie więc swoją cynamonową świecę, wyskoczcie do Starbucka po Pumpkin spice latte i zapraszam do lektury dzisiejszego specjalnego wydania Wnętrz.


Zacznijmy od gry w skojarzenia. Jesień: pragnienie ciepła - kominek, koce, pledy, kawa, herbata, świece; opadające liście, wysuszone gałęzie, żołędzie, jarzębina; odrobina koloru: pomarańcz, czerwień, żółć, paleta brązów i szarości. Teraz już wiecie, czego brakuje w Waszym apartamencie?


Cóż, z pewnością kominka oraz dyni! Ale co ustawić na kominku? Waszej uwadze polecam właśnie pomarańczowe warzywa oraz świece. Jeżeli nie przepadacie za żywymi akcentami w pokoju możecie sięgnąć po sztuczne ozdoby, które w tym roku pojawiły się w asortymencie sklepów wnętrzarskich.


Halloweenowe odoby wcale nie muszą grać pierwszych skrzypiec w nasych aranżacjach. Mogą być tylko miłym dla oka, kolorowym akcentem. Powyżej wykorzystałam klasyczną dyniową latarenkę oraz klimatyczne gałęzie i świece w zdobionych słoikach. Uważam, że zawieszone na pasku lustro oraz poducha z płótna świetnie wpisują się w nastrój.


Jeżeli jednak chcecie nieco bardziej podkreślić charakter tego dnia to dobrym pomysłem może być użycie manekinów znanych z wnętrza The Loft. Mogą one trzymać tace lub torby z cukierkami, dynie lub swoje głowy.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post strasznie mi się spodobał :)

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś urzekło mnie połączenie wazonu z gałęziami i dynią :) Poza tym przez opracowany przez Ciebie tekst zamarzyło mi się zakopać się pod kocem z kubkiem gorącej kawy/czekolady i z muffinkami i dobrą książką lub laptopem i dobrym filmem :D No przynajmniej mam muffiny :D I tak, faktycznie, tak blisko do moich ukochanych świąt :3 Mini aranżacje, jak i ta większa bardzo udane :) Świetna robota zwłaszcza, że w zaprezentowanym pokoju faktycznie halloweenowe ozdoby nie są najistotniejsze i potem można je schować a pokój dalej będzie świetnie wyglądał :) To dobre rozwiązanie dla kogoś, komu, tak jak mi, nie chce się tworzyć specjalnego pokoju z okazji Halloween :p
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafnie powiedziane, wcale nie trzeba robić zamieszania w swoim apartamencie, wystarczy kilka wyrazistych dodatków i atmosferę od razu da się wyczuć. A już nie długo świata jej cieszę się strasznie :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafnie powiedziane, wcale nie trzeba robić zamieszania w swoim apartamencie, wystarczy kilka wyrazistych dodatków i atmosferę od razu da się wyczuć. A już nie długo świata jej cieszę się strasznie :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah fajny pomysł z manekinem :D Ja bardzo lubię jesień, mimo to te kolorki nadal będą ją określać. Śliczne wnętrza, czekam na więcej c:


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń