2015/10/31

Makijaż - topielica

Już dziś pora na upiorne przebrania! A jak wykonać makijaż, gdy nie mamy dużo strasznych akcesoriów? Ja po wielu próbach postanowiłam postawić na bardzo jasną karnacje, kruczoczarne, nieco rozczochrane włosy i mocno pokreślone dolne powieki. Myślę, że całość wpisuje się w klimat dzisiejszego dnia, a wcale nie wymaga dużo pracy oraz kosmetyków i dodatków...


  1. Przygotowałam lalkę do makijażu: zmieniłam karnację, kolor ust i włosów. Nałożyłam na dolną powiekę bardzo nienaturalne, sztuczne rzęsy; użyłam także białych soczewek.
  2. Kilkukrotnie nałożyłam czarny cień na całej dostępnej dolnej powiece, aż do uzyskania masymalnego nasycenia koloru.
  3. Jedną warstwą czarnego pokryłam całą górną powiekę.
  4. Dolną powiekę całą obrysowałam czarną kredką oraz pomalowałam rzęsy dwoma typami tuszu: pogrubiającym oraz wydłużającym. Na koniec pogłębiłam czarny kredką z Transform w tym samym kolorze.


Na środek ust nałożyłam fioletową szminkę z najnowszej dostawy do Transform. Następnie, kolor pokryłam białą szminką z Dot i nałożylam biały lip tint. Na policzkach widać trochę koloru lawendowego - spring dust.

9 komentarzy:

  1. Yay, świetny makijaż! *-*
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny, idealnie wpisuje sie w klimat dzisiejszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny makijaż, bo nie wymaga dużych nakładów pieniężnych ani zbyt wiele pracy, a jednocześnie daje idealny na dziś efekt :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że zrobiłaś makijaż specjalnie na tą okazje

    OdpowiedzUsuń
  5. Make up trafny do tematu i cieszę się, że sama będę mogła go spróbować wypróbować chociaż raczej tylko się zainspiruje, bo jestem dość kiepska w malowaniu doll :(
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialy i prosty do zrobienia makijaż oka :))))
    Wikson111

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczny, idealnie wyszedł :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny makijaż tylko te soczewki trochę krzywo (za duże) ;P

    OdpowiedzUsuń