2015/10/31


Dokładnie rok temu, mogliście zobaczyć, jakie propozycje Halloween'owych przebrań pojawiały się na wybiegach. Tym razem, pokażę Wam kilka stylizacji gwiazd show biznesu. 

Przeglądając internet w poszukiwaniu stylizacji do tego posta, bardzo często trafiałam na informacje, że to Heidi Klum jest mistrzynią, jeśli chodzi o oryginalne przebrania Halloween'owe. Na imprezach pojawiała się między innymi jako ośmiornica, kot, ptak czy Kleopatra. Jaką stylizacją zachwyciła w ubiegłym roku? Zobaczcie sami!

 http://www.nydailynews.com/

A co powiecie na takie zestawienie? Po lewej stronie Alyson Hannigan w pozytywnej stylizacji, bo kto powiedział, że nasze przebranie ma wzbudzać grozę? Obok widzimy Kelly Brook z "poderżniętym" gardłem.

http://www.elle.pl/

Jeśli chodzi o polskich celebrytów, to stylizacja Justyny Steczkowskiej z 2011 roku zyskała wiele pochlebnych opinii. Furorę zrobiła szczególnie jej fryzura, ale równie dobrze prezentowała się zjawiskowa suknia, czy makijaż.

http://www.pudelek.pl/

Co sądzicie o powyższych propozycjach? Obchodzicie Halloween?

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te stylizacje, obchodzę halloween ;)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe stylizacje.
    Cóż jest coś, co w jakiś sposób przyciąga mnie do Halloween, ale nie obchodzę tego święta ze względu na wiarę (jestem katoliczką).
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje mi sie podobają, ale faktycznie - Heidi jest królową przebrań, stwierdzam to nie tylko po tym ale też po innych jej strojach, które obejrzałam w internecie, są niesamowite :) Jakoś nie obchodzę Halloween - w moich stronach nie jest to zbyt popularne :P
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja jest mega, reszta też jest okey, fajny post, ja ogólnie nie obchodzę halloween, jestem juz chyba na to za stara xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Halloween to według mnie super sprawa jeżeli traktujemy to tylko jako zabawę w przebierańców i ozdabianie swoich mieszkań. Nie wyobrażam sobie nie wycinać dyni haha :D
    A co do przebrań, nie ma co ukrywać Heidi jest po prostu doskonała, może kiedyś jak ta tradycja będzie bardziej popularna i nas w Polsce to też ujawnią się osoby utalentowane w tym kierunku
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  6. Halloween to według mnie super sprawa jeżeli traktujemy to tylko jako zabawę w przebierańców i ozdabianie swoich mieszkań. Nie wyobrażam sobie nie wycinać dyni haha :D
    A co do przebrań, nie ma co ukrywać Heidi jest po prostu doskonała, może kiedyś jak ta tradycja będzie bardziej popularna i nas w Polsce to też ujawnią się osoby utalentowane w tym kierunku
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest śmieszna, szacun za pomysł :D Inne stylizacje też są spoko ;) Obchodzę Halloween, znajomi, fajna zabawa i głupkowate przebrania. Nie uważam tego za cos złego :P


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń