2015/10/14

Starcie Stylistów

Od dzisiaj Starcia będą pojawiały się w środy.

Poprzednie starcie wygrywa magiczna4. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.


_______________________________________________
Modelka: Rammstein1311
Temat: Afrykańska królowa.




_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: SrebrnaMuza
Temat: Noc w Paryżu.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do poniedziałku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

11 komentarzy:

  1. Dziś głosuję na numer 2. A temat na kolejne starcie " noc w Paryżu" bardzo mi się podoba. Ciekawe co wykombinujecie z ubrań z mojej szafy. I jak coś to białe tło jest w głównym pokoju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna edycja Starcia! Ile osób, tyle pomysłów na to, jak mogłaby wyglądać afrykańska królowa! Zazwyczaj mam problem na kogo głosować, bo nie ma stylizacji, które wpadłyby mi w oko, a dzisiaj jest ich z kolei za dużo! :D
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko 3 i 8 kojarzą mi się z tym tematem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie żadna mi się nie kojarzy z tematem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe prace, muszę się zastanowić nim zagłosuję :D

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosuję na nr 12 :D

    PS. Mój nick to MAGICZN4 nie MAGICZNA4 xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosik leci do 12 :) Trudno było wybrać


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało które, jak dla mnie, pasują do tematu :/ Zagłosuję na 8 :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń