2015/10/07

Wyceny

IT GIRLS HotBuys Embellished Prep Sweater

Ciekawy sweterek, który może okazać się przydatny w wielu stylizacjach. Nie jest szczególnie trudny do wykorzystania, dlatego - jak sądzę - warto mieć go w szafie. Tym bardziej, że w Bazaarku można znaleźć go w bardzo przystępnej cenie. Ja kupiłam swój za 16 SD. Pewnie można znaleźć go jeszcze taniej, jednak najczęściej spotykane przeze mnie ceny tego swetra oscylowały w granicach 20-30 SD.

BONJOUR BIZOU Hotbuys Bird Dress

W tej sukience szczególnie podoba mi się jej kolorystyka i ciekawy wzór. Niestety nie jest tak bardzo przydatna, jak wyżej zaprezentowany sweter. Przeglądając Bazaar natknęłam się na nią zaledwie kilka razy, jednak ceny były różne. Od 20 do 60 SD. Ja wyceniam ją "na środek", czyli 40 SD.


A Wy na ile wyceniacie powyższe rzeczy?

Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). Możecie też wysyłać rzeczy na naszą pocztę: sdimy.kontakt@gmail.com.

12 komentarzy:

  1. Sweterek bardzo fajny, na pewno go poszukam na Bazaar.
    Sukienka nie przypadła mi do gustu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna z tych rzeczy nie zrobiła na mnie wrażenia. Nie podobają mi się :/

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sweterek naprawdę fajny, sukienkę miałam i szybko sprzedałam własnie w takich granicach..40 sd, coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tymi rzeczami.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek mi się podobał, kupiłam go chyba za 14 sd, ale potem jakoś długo leżał w szafie, nie miałam na niego konkretnego pomysłu. Postanowiłam go sprzedać, gdzieś w granicach 20 sd i tak wystawiony był chyba z dwa tygodnie zanim go ktoś kupił :P a sukienka nie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest śliczny, chyba nedę go szukać i prędko go znajdę, bo jest ladny :) Sukienka też bardzo ladna i mega ciekawa, może ją znajdę. Co do cen nie mogę określić, bo sie na tym nie znam ;) paulina71, pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek spoko, sukienka gorzej :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/1940302
      Museum Mile Heavy Leather Jacked :)
      Bardzo proszę o wycenę

      Usuń
  8. Sweter kupiłam, kiedy jeszcze był w plazie :) Zgadzam się z wycenami, choć sądzę, że jeśli ktoś wystawia tę sukienkę za więcej niż 40 sd to zdecydowanie przesadza :P
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesuje mnie wycena tych rzeczy:
      http://oi59.tinypic.com/oqygi8.jpg - LE Faux Ponyhair Skirt
      http://oi59.tinypic.com/308wq5s.jpg - ELLE Layered Miniskirt

      Usuń
  9. sweterek chyba jeszcze mam,ale obie rzeczy sednio mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek i sukienkę mam. :) Ogólnie rzecz biorąc to teraz bardzo trudno sprzedać hb za ponad 40sd. Mi tej sukienki nikt nie chciał nawet za 14sd, a w bazarku można ją znaleźć za 8sd, właściwie jak i inne hb w okolicach 6-14sd (nawet jeżeli wcześniej kosztowały ponad 20sd).
    Karensis

    OdpowiedzUsuń