2015/10/05

Hot or Not


mejbi3

Natashiax:
Nie ma co oceniać, stylizacja jest wykonana z tylko jednej rzeczy. Niestety, nie mogę dać hot. NOT.

dora_dorka:
 Eh, tak bardzo często podpadają takie "styliacje" do oceny... No niestety, ale tego nawet stylką nie mogę nazwać. NOT.

DancerMarika:
Sama sukienka, nie ma zbytnio co oceniać. NOT

Soxo_:
Sukienka sama w sobie jest bardzo efektowna, jednak z powodzeniem można dodać dodatki, które urozmaicą całość. Nie zostawię oceny, bo nie ma do czego.








Kyrtie

Natashiax:
Bardzo fajna baza. Zmieniłabym buty, oraz okulary, ponieważ kompletnie tutaj nie pasują, oraz dodała biżuterię. Z tego może być na prawdę ładna stylizacja. HOT/NOT, z przewagą HOT.

dora_dorka:
Bardzo fajna stylka, ale jest kilka 'ale'. Pierwsze co jest ogromnym minusem, to brak torby. Jakaś większa workowata świetnie by się spisała. Przyczepię się jeszcze do okularów. Chociaż kolor jest nawet dobry, to model zupełnie nie pasuje. HOT/NOT+.

DancerMarika:
Ogólnie nie jest najgorzej, nie podobają mi się tylko buty, mimo to w stylizacji czegoś brakuje. HOT/NOT

Soxo_:
Według mnie jest bardzo pusto. Buty nie pasują. Oczywiście nie do każdej stylizacji trzeba dodawać torebkę, ale ta aż się prosi o ten dodatek. Okulary niby są fajnym akcentem. ale wyglądają na trochę wyrwane z kontekstu. Zostawię HOT/NOT, bo wystarczy kilka zmian i będzie super.





NataliDIY

Natashiax:
Bardzo ładna stylizacja, lecz pusta. Pozbyłabym się tatuaży, a zastąpiłabym je biżuterią, oraz dodałabym kopertówkę. Tak jak w wcześniejszym przypadku, z tego może być fajna stylizacja. HOT/NOT, z przewagą HOT.

dora_dorka:
Co prawda, kolorystycznie jest wszystko dobrze i nawet rzeczy do siebie pasują, lecz wydaje mi się, że stylka robiona na szybko. Brakuje dodatków, czarny pasek i tatuaże są zbędne. Nie jest najgorzej, ale nie robi wow. NOT+.

DancerMarika:
Jest całkiem fajnie, chociaż trochę pusto, brakuje mi jakiejś biżuterii i jakiejś torebki. HOT/NOT.

Soxo_:
Nie za bardzo podoba mi się ta stylizacja w obecnej wersji. Pozbyłabym się tatuaży. Biżuteria ożywiłaby całość, gdyż stylizacje monokolorystyczne często są mdłe. Tak też jest trochę i tutaj. Ponieważ w poprzedniej stylizacji dałam HOT/NOT, tu też zostawiam HOT/NOT, gdyż po kilku poprawkach będzie w porządku. 




Layla6932


Natashiax:
Najładniejsza stylizacja z tego wydania. Wszystko do siebie pasuje. Teraz zafascynowana jestem stylizacjami, w stylu jesiennym, i ta również mnie zauroczyła. Niby taka banalna, a na prawdę świetna. Myślę, że tak na prawdę nic nie ma do wymiany, lecz można by się zastanowić nad butami. HOT!

dora_dorka:
Szczerze, to słabo rozumiem, co wzbudziło taki zachwyt u Natalii. Owszem, stylka jest fajna, lecz nudna i pospolita. Dół kompletnie odbija się od bardzo dobrej góry, a także nie podobają mi się te platformy. Wymień spódniczkę i obuwie, będzie super. HOT/NOT.

DancerMarika:
Góra świetna, całość psuje wielka torebka i buty. Myślę, że torebka mogłaby być trochę mniejsza, a także założona w inny sposób, żeby nie wychodziła ze spódniczki. HOT.

Soxo_:
Zgadzam się z Darkiem - torebka kompletnie rozwala wszystko. Buty także na nie.  Podoba mi się dobór kolorów w tej stylizacji - bardzo pasuje do jesiennej aury, która już się do nas wkrada. HOT/NOT.





Zgadzacie się z ocenami? 
Za tydzień ocenimy: koteczek9990, Bella_La_Swan45, Kika0Gwiazda, WaverlyBoyle.




10 komentarzy:

  1. Według mnie:
    1- za mało elementów żeby oceniać
    2- przydałby się jakiś kolor, a poza tym nie lubię maxi z Basics, ogólnie nawet nawet nawet HOT/NOT
    3- gdyby dac jakąś torebkę byłoby super HOT-
    4- mi się kompletnie nie podoba NOT

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Przydałyby się jakieś dodatki... NOT.
    2. Bardzo mi się podoba, ale zgadzam się z tym, że te okulary nie pasują i zamiast nich możnaby dać inny dodatek. HOT-
    3. Nie ma w niej nic co by powaliło na kolana. Zwyczajna stylizacja. NOT+
    4. Tę dollkę i tej stylizacji oceniałam w sobotę w poście na innym blogu :D Oceniłam na HOT, ponieważ stylówka naprawdę przypadła mi do gustu :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia najładniejsza. Taka typowo jesienna :) Dwie wyżej HOT/NOT i pierwsza NOT


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. Pierwsza kompletnie odpada, a pozostałe nie są złe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie jak zawsze, zgadzam się z ocenami.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami i komentarzami Soxo_ w całości ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Sukienka sama w sobie jest ładna, ale nie możemy jej oceniać.
    2.Bardzo po0myslowe wykorzystanie maxi z basics, ale niestety zły dobór dodatków. Okulary bym zdjęła, zmienila buty na bardziej eleganckie, dodała jakąś fajną torebkę i jakiś srebrny łańcuszek. Wystarczy tak mało, aby stylizacja miala efekt ''WoW''. Na razie mogę dać hot/not.
    3.Stylizacja nawet ladna, popsuły ją tatuaże i brak dodatków. Szkoda, że stylkę zaslaniaja włoski. Dalabym HOT/NOT
    4. Śliczna stylizacja, na te jesienne dni. Psuje ją jedynie torebka, buty nawet pasują choś szpileczki takżeby sie sprawdziły. Być może lepiej... HOT! ZASŁUŻONE! paulina71

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia najlepsza, najbardziej to wszystko ze sobą współgra. W pierwszej natomiast podoba mi się fryzura, ale tak jak napisałyście, oprócz sukienki w tej stylizacji nie ma nic :P z resztą opinii się zgadzam:)

    OdpowiedzUsuń