2015/10/06

Metamorfoza

Hej! Przepraszam, że post jest tak późno, lecz coraz bardziej zaczynają mi się mylić dni.Nie przedłużając, dziś mam dla Was metamorfozę kamikam6.

Przed:
 Makijaż: Makijaż oka jest dosyć ładny. Nie podobają mi się te usta. Zniżyłabym lekko włosy, ponieważ wchodzą na twarz. Nie wiem jaką ocenę mogę dać... myślę, że 6/10 będzie okej.
Stylizacja: Banalna i zwykła. Na pewno buty tutaj nie pasują, bo są za ciężkie. Dodałabym biżuterię, i dodatki, ponieważ stylizacja jest pusta. 5/10.

Makijaż: Tak na prawdę nie wiedziałam jak się zabrać za ten makijaż. Tylko czarny cień pasował do stylizacji, nic więcej. Oczu nie umiałam malować, więc nie wyglądają pięknie. Nie wiem, czy jest to widać, ale podkreśliłam lekko policzki. Nie nakładałam szminki, ponieważ żadna mi nie pasowała. 
Stylizacja: Chciałam wykonać stylizację kolorową, a nie taką czarną jak zawsze, lecz większość ubrań była czarna. Biżuterii, oraz torebki też nie mogłam dodać, bo po prostu nie pasowały albo kolorystycznie, albo wzorowo. 

Jak Wam się podoba metamorfoza?
Do zobaczenia za tydzień :D
(PS. Bardzo bym prosiła Karmen132, oraz Gatasjshhs o białe tło w pokojach, lub powiedzenie mi w którym to ono się znajduje, jeśli go nie zauważyłam. Z góry dziękuję :))

9 komentarzy:

  1. Usta są okropne :/ A w ogóle metamorfoza... no nie podoba mi się, szczerze mówiąc. Makijaż, lepszy jest po, chociaż nie ma w nim nic szałowego, a stylizacja... obie ubogie, według mnie, ale w sumie nie było zbytnio w czym wybierać jeśli chodzi o garderobę użytkowniczki...

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem się wypowiedzieć na temat tej metamorfozy...


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej wygląda po c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, we wszystkim lepiej po.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepiej po, szkoda, że doll ma te usta, z innymi byloby lepiej ;) PRZED stylizacja byla bardzo prosta i nudna, bardzo smutna. Makijaż, jaki makijaż? Prawie go nie było. Wloski byly śliczne, ale tu nie pasowały. Natomaiast PO stylizację dobrałaś świetnie! Bardzo mi się spodobała, choć rzadko kiedy tak było. Makijaż też mi się podoba, zwykłe czarne oczko, które uwielbiam i pasujące wlosy :) ZDECYDOWANIE LEPIEJ PO, Pozdrawiam, paulina71 :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że metamorfoza ani na plus ani na minus.

    OdpowiedzUsuń