2015/10/03

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa thebest777. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: Layla6932
Temat: Kapelusznik.


_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Rammstein1311
Temat: Afrykańska królowa.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

14 komentarzy:

  1. Coś jest w tej 3, też zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trójeczka chyba najbardziej pasuje :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również na trójeczkę :D
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Dziś zagłosuję na numer 3.
    Uważam, że najbardziej pasuje :D

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak głosowałam!
    Dzisiaj 3, szalona na pewno jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam innego faworyta niż większość :D Już zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej podoba się dziesiątka - stylizacja równie oryginalna, co elegancka. A w temacie nie było słowa "szalony" ;)
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ach, zapomniałam dopisać: "afrykańska królowa" to arcyciekawy temat :D Już nie mogę doczekać się kolejnego starcia!

      Usuń
  8. Gdy przeczytałam temat "kapelusznik" to od razu w głowie mi się pojawił ktoś taki jak numer 3 :D dużo wszystkiego, trochę szaleju i jest :D

    OdpowiedzUsuń