2015/10/01

Talenty

Na samym początku mam do Was pytanie, odnośnie pewniej tymczasowej zmiany w moich postach. Zacznę od tego, że już kiedyś pisałam takie posty na Uzależnionych. Jak wiecie Halloween zbliża się wielkimi krokami i chciałabym pokazywać Wam tu talenty halloweenowe. Jakieś ciekawe przebrania przygotowane, być może przez Was :) Napiszcie koniecznie w komentarzu co o tym myślicie :) 



Dzisiaj mam dla was użytkowniczkę z fenomenalną twarzą, olegovnaa pochodzi z Rosji, posiada 66 poziom oraz status Royalty. 


Musicie przyznać razem ze mną, że stylizacja nie należy do najlepszych, ale za to nadrabia to wszystko twarz doll. Jest w niej zachowana pewna klasyka. Nie ma nic za dużo ani za mało. Makijaż oka nie jest zbyt mocny, więc można poszaleć z ustami. Oczywiście tak właśnie robiła Kristina.Samo spojrzenie jest tajemnicze i głębokie. Włosy - lekkie fale, lekko rozwiane przez wiatr. 


Jak Wam idzie w szkole? Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o moim pytaniu, zamieszczonym na samym początku posta :) 
Mam nadzieję, że dzisiejsza odsłona "Talentów" przypadła Wam do gustu :) Moje wakacje niestety dobiegły końca i czas zacząć zakuwanie na egzaminy semestralne lub jak wolicie Wy to nazywać - sesje. 

17 komentarzy:

  1. Stylizacja nie jest najgorsza, mi się ta twarz średnio podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się jej usta, takie dziwne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale i mi talent, bez przesady, przecież ona nawet nie zaprojektowała tej twarzy, wszystkie cześci od jakiś projektantów pochodzą >.< a jest tyle utalentowanych na stardoll, serio, wystarczy sie troche wyilic i poszukac.
    pomysl z tematyką haloweenową bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ją, podoba mi się twarz, stylizacja nie jest niczym wybitnym. Nie projektuje żadnych fryzur, ma normalne apartamenty, więc w sumie utalentowana jakoś nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. mojim zdaniem stylizacja faktycznie nie należy do najlepszych ale twarz doll jest śliczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja zwyczajna, ale twarz doll naprawdę mi się podoba.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że twarz jest oszałamiająca ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały ten post jest napisany na "odwal się ". Błagam jaki to talent ? Bo ja nie widzę żadnego .. Poza tym nie nadajesz się do tego działu, wygląda to jak by cię na siłę tu wepchali , a ty się z tego cieszysz i sobie myślisz "Napiszę posta aby tylko był" , bo właśnie tak to wygląda. Co do talentów widzę, że nie za długo jesteś w świecie stardoll skoro nie znajdujesz nic ciekawego.. Wiele osób jest godnych uwagi, a nie dolka, która nałożyła cienie od projektantów ;D Pozdrawiam autorkę, która nie powinna tu pisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zawiodła mnie :) nie raz u niej byłam i zawsze m super twarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co to za talent, ładna twarz, ale rys i innych części ona nie zaprojektowała. To tak jak w moim przypadku, niby ładna doll, ale rysy kupione od kogoś innego. Poza tym masz rację, stylizacja nie powala. Pozdrawiam :) Paulina71

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam nic przeciwko talentom związanym z Halloween ;) Co do umieszczonego tutaj "talentu"... Nigdzie go nie widzę. Doll owszem, ma ładną twarz, jednak projekty wyszły spod ręki kogoś innego... To, że właścicielka tej doll poradziła sobie z ich nałożeniem nie czyni z niej talentu. Stylizacja bardzo zwyczajna, apartament nie zachwyca.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Zawsze chciałam tak wyglądać jednak nie potrafię uzyskać podobnego efektu (jeśli chodzi o twarz)
    |Kochamrihanne

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z opiniami, że post taki trochę "na odczep". Moim zdaniem naprawdę nie trudno jest znaleźć talenty na Stardoll- ja ostatnio nie siedzę nawet pół godziny dziennie na stronie, a widuję dużo więcej zdolniejszych lalek, które przede wszystkim same projektują czy to fryzury, czy apartamenty. Chociażby te osoby, które mają lalki IDENTYCZNE jak postaci ze "Zmierzchu" (można lubić lub nie, aczkolwiek talentu odmówić nie wolno), Kylie Jenner czy guapatutifruti, która często projektuje całe postaci w Stardesign jewellery (ostatnio widziałam ją w "twarzy" myszki miki). Sporo talentów można ustrzelić w The Vote lub w Spotlight, a przynajmniej ja często je tam widuję ;) Reasumując- użytkowniczka olegovnaa to, oprócz statusu jednego z największych spammerów w mojej księdze gości, kiepski talent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z komentarzem powyżej :\

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  15. mi osobiscie pomysl z postami w stylu halloween bardzo sie podoba i nie moge sie ich docszekac:)
    wiktoria_x

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna twarz, ale nie ma czym się zachwycać, bo wszystko jest kupione od innych. Słaba stylizacja ;/

    OdpowiedzUsuń