2020/12/02

1:3

Byliśmy już na Dzikim Zachodzie, to co powiecie dzisiaj na wyprawę na Safari? Do stworzenia stylizacji inspirowanych afrykańską sawanną zachęciła mnie beżowa kurtka z Vinyl (Oversize Jacket, 18 sd). O ile na Stardoll najbardziej spodobały mi się jej troczki i kolor, to na żywo wybrałbym ją z uwagi na kieszenie - w końcu można zostawić plecak/torbę w domu i schować do kurtki  najpotrzebniejsze drobiazgi. Podoba mi się także jej krój. Odkąd oversize jest w modzie, niechętnie sięgam po dopasowane ubrania, szczególnie te tworzące górną część ubioru. Aby było spójnie, stylizacje bazują na stonowanych i ciepłych kolorach. Mała uwaga... wiecie, że nie lubię obwieszania się wieloma napisami, logami, monogramami itd. Dzisiaj wyjątkowo jednak w drugim looku przymknąłem na to oko. Obok monogramu Louis Vuitton znalazło się logo Baleciagi. Wolałbym, żeby  buty były bez napisu, ale akurat ta masywna podeszwa mi pasowała do całości.... 

 


#1: okulary It Girls, golf Basics, kurtka Vinyl, spódnica Ariche, torebka Vinyl, sandałki Perfect Day.

#2: okulary Vinyl, naszyjnik Vinyl, kurtka Vinyl, spodnie Wild Candy, buty Subcouture, torebka Subcouture, 

#3: kolczyki Vinyl, apaszka 9 to 5, kardigan Vinyl, kurtka Vinyl, jeansy Vinyl, torebka Vinyl, buty It Girls.

18 komentarzy:

  1. fajna ta kurtka! ze stylizacji chyba najbardziej mi się podoba 2 mimo wszystko, te spodnie nie są moimi ulubionymi, ale na szczęście trochę giną w takim zestawieniu!

    wtrącę się do torebki z 3; czy tylko ja mam wrażenie, że ona wygląda jak krzywa? mimo chęci zapewnie na stworzenie torebki, która będzie wyglądać jakby była "w ruchu" to nie udało to się chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic z nia nie robiłem haha urok pracy grafikow ;)

      Usuń
    2. https://www.vestiairecollective.com/women-bags/dior/ – ja to tylko tutaj zostawię, żeby rozwiać wątpliwości co do torebki.

      Usuń
    3. Dobrze wlasnie ze podrzucilas link z używanymi torebkami aby pokazac jak wygladaja naprawde po kilkukrotnym zalozeniu xd podobna wersje zapewnił nam stardoll haha saddle dior w butiku wyglada troche inaczej, mi w ogole w tym wydaniu nie podoba sie pasek - normalnie nie jest taki dlugi.

      Usuń
  2. kurtka kompletnie nie w moim stylu,wygląda jak worek...jeśli chodzi o stylizacje to druga i trzecia jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z Martusią - też nie lubię takich kurtek, wolę bardziej kobiece kroje.
    Druga stylizacja najbardziej mi pasuje, ale torebka inspirowana LV trochę mi nie siedzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zwrocilam nigdy uwagi na tą kurtkę, nie do końca mój styl :) podoba mi się bardzo druga stylizacja jedyne co to może zmieniła bym torebkę na jakąs inna
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest okej, stylizacje też nie są złe, ogólnie pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ta kurtka, dodatkowo nie cierpię tego koloru. Najlepsza moim zdaniem jest środkowa stylizacja, chociaż ta torebka niezbyt pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Ja w rzeczywistosci tez za nim nie przepadam i w ogole nie mam go w swojej szafie
      ... tylko w grze tak wyszło;)

      Usuń
  7. Mam tą kurtkę, ale nadal 0 pomysłu na jej wykorzystanie : (
    Osobiście w rl nie przepadam za ubraniami oversize, mam wrażenie, że zrobią ze mnie bezkształtnego klocka X"D
    Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja i w niej nie zmieniłabym nic! Jest bardzo przyjemna dla oka : )
    W trzeciej nie podoba mi się ta apaszka, bo poza tym jest super ; )
    Natomiast pierwsza kompletnie nie jest w moim stylu, ale sama w sobie nie jest najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem taki efekt faktycznie sie pojawia, u mnie na przykład z duzymi spodniami tak jest czy niektorymi podkoszulkami. Dzieki, ciesze sie,ze druga Ci sie podoba. Co zabawne, stylizacje zaczalem od pierwszej i to wlasnie ze wzgledu na dopasowanie do tej spodnicu kupilem kurtke XD

      Usuń
  8. Mi się podobają te stylki, lubię ten piaskowy kolor. W realu taka kurtka bardzo by pasowała, bo lubię wygodne oversizowe rzeczy jak zakłądam obcisłe spodnie, ale na stardoll moja lalka ma figurę modelki, więc z niej korzystam i ubieram w bardziej podkreślające kształty rzeczy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze Ci przypadły do gustu:) tak, teraz jak kurtki to tylko oversize xd te dopasowane malo komu pasuja

      Usuń
  9. Safari to zdecydowanie nie moje klimaty ;)
    Z trzech stylizacji jako najbardziej udaną wybrałabym ostatnią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tez nie przepadam za stylem safari, jedynie na stardoll cos takiego zdarza mi sie wykreowac. W rzeczywistosci to nie moj styl.

      Usuń
  10. Świetna ta kurtka. Nie wiem jakim cudem nie mam jej u siebie w szafie :D
    Co do stylizacjo to są naprawdę meega. Bardzo modowe. Jestem ogromną fanką oversize :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama ndzieje, ze po tym poscie zmajdzie sie w Twojej szafie. Dziękuję :) ja tez lubie oversize, zwlaszcza w te dni kiedy mam ochote caly sie zakryc

      Usuń