2020/12/29

STARDOLL LAUNCHER I OFERTA SUPERSTAR

Nowiutki stardoll launcher jest już (a raczej dopiero) do pobrania! Podobno był już wcześniej, ale po co informować o tym użytkowników ;-) Jednak po przeczytaniu komentarzy w klubie royalty nie czuję się zachęcona do pobrania, a wręcz przeciwnie. Podobno nie działa zbyt dobrze, brakuje wersji dla 32 bitowego Windowsa, a jednej z użytkowniczek launcher pobrał się nawet z jakimś wirusem. Nie ma także wersji na Maca. Pojawi się "już wkrótce". Stardoll zachęca nas jednak do pobrania tym, że jeżeli zrobimy to do 1 stycznia to otrzymamy jakąś niespodziankę. Jaką? Ja nie wiem. Czekam z instalacją na trochę więcej opinii, ale jeżeli macie już jakieś doświadczenia z launcherem i wiecie co takiego admini rozdają to koniecznie podzielcie się tymi informacjami w komentarzach :-)

Więcej informacji do przeczytania TUTAJ.


OFERTA

Oni wiedzą co mnie najbardziej kusi. Szkoda tylko, że nie było takiej oferty w czarny piątek. Teraz to już mam ich gdzieś ;-) No chyba, że naprawią błędy w launcherze.

27 komentarzy:

  1. Wcześniej był już do pobrania dla członków klubu Beta. Mnie najbardziej zastanawia, że po odpaleniu launcherowej wersji i tak musiałem udostępnić tam flasha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe... ja nie udostępniałam flasha :o Normalnie wszystko zadziałało po zainstalowaniu...

      Usuń
    2. Miałem te 5 dollek w apartamencie i napis enable flash tak jak w przeglądarce.

      Usuń
    3. Też mam ten problem i w dodatku nawet mi ten flash nie odpala na tym launcherze...

      Usuń
    4. Ja zrobiłem tak, że ściągnąłem tego flasha na komputer i zainstalowałem i jest OK. Ale zaraz potem dostałem komunikat, że zalecane jest bym go odinstalował. XD

      Usuń
  2. Brakuje mi pelnoekranowego trybu ktory nie dziala w apartamencie, nie widze tez paska do przesuwania strony w dol. Oferta calkiem niezla jal na sd ale nie skorzystam. Liczylem na jakies fajne zmiany a nic nie ma.. rozczarownaie

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej denerwuje brak paska do przesuwania strony ;/ wieczny komunikat o cookies też mega irytuje, już nie mówię o trybie pełnoekranowym a raczej jego braku. Na szczęście jak pobierałam wcześniej nie trafiłam na żadne wirusy, jednak mam wrażenie że dzisiaj strona strasznie wolno chodziła - z drugiej strony to może być też mój internet :| no szału nie ma z tym launcherem, stardoll robi się coraz mniej ekscytujący przez brak nowych pełnych kolekcji... Już nie mówię o tym jak kosmicznie wysokie ceny osiągają rzeczy w bazarze. No nie wiem, czuje się rozczarowana na chwilę obecną ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak jak wyżej... pasek do przesuwania, a właściwie jego brak mnie doprowadza do szału. Pewnie brak powiększania apartamentu, SP itd za niedługo również zachwieje moim spokojem.
    Może z oferty na SS skorzystam, bo jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle Stardoll dał z czymś ciała, tym razem z brakiem wersji na MacOS. Ciekawa jestem głównie tego, czy strona będzie dalej działała w 2021, bo w q&a coś mówili że powinna, ale gwarancji nie dają. Mam nadzieję że dalej będę mogła wchodzić na sd z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. przesuwać można kółkiem myszki :) Za to głupio, że nie działa prawy przycisk bo nie da się otworzyć kolejnych kart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam myszki do laptopa, więc brak tego paska bardzo irytuje :p o to też zauważyłam po jakiejś chwili z korzystania z aplikacji. Niestety szczerze wątpię że admini coś z tym zrobią ;/

      Usuń
    2. Ja mam zepsute kółko od myszki i niemiłosiernie mnie to wkurza że nie ma tego paska, ale ratuje mnie to że mogę przewijać gestem na touchpadzie. W przypadku gdybym miała PC a nie lapka to byłby przypał, bo w ogóle nie dałabym rady scrollować. A i brak możliwości otwarcia wielu kart też jest minusem. Dodatkowo zauważyłam że daily taski się nie synchronizują między platformami. Zrobiłam taski na launcherze, wracam na stronę i nic nie zrobione :/

      Usuń
    3. W laptopie można przesuwać klawiaturą numeryczną 2-dół, 4-lewo, 8-góa i 6 w prawo tylko trzeba pamiętać aby ją włączyć klawiszem "num lock" :)

      Usuń
  7. brak trybu pełnoekranowego jest problemem, ale nawet gdyby to działało, to powiększy się tylko nasz apartament. Na prawdę wku....rza mnie to, że żeby cała reszta nie była mikroskopijna, muszę przestawić cały komputer na większy widok, co mi robi totalny bałagan na pulpicie. A żeby przejść z jednego konta na drugie za każdym razem muszę wpisywać login i hasło. Zastanawiam się za co dostają pensje. Tak serio mam ich powoli dość. Kocham stardoll, ale czas przestać napychać im kieszenie za pierdzenie w stołki. A przepraszam, oprócz tego zajmują się też olewaniem nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. ściągnęłam to i szału nie ma....wirusa na szczęście nie ściągnęłam...ale żeby przesuwać stronę w dół muszę używać do tego strzałek z klawiatury....dla mnie to wygląda na niedopracowane,powinni to jakoś ulepszyć a to zrobili na odwal aby tylko było

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest koszmarne,zamula,zacina się....masakra jakaś

      martusia-16

      Usuń
  9. Lol, mam nadzieję, że z tym wirusem to jakiś fejk...

    Ściągnęłam, mieszane uczucia, ale zgadzam się z wcześniejszymi wiadomościami - brak przesuwaka i dla osób bez myszek to udręka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nic nie ogarniam, nie wiem jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaje mi się, że prezentem jest to:
    https://ibb.co/nwSZQgc
    jeśli tak, to nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się postarali...

      Usuń
    2. też to dostałam dzisiaj i pomyślałam, że to chyba jakiś żart. Tyle że nieśmieszny :/

      Usuń
  12. W sumie powinniśmy się już przyzwyczaić do tego, że jeśli chcemy mieć coś ładnego to musimy sobie za to zapłacić. Raczej niczym pozytywnym nas nie zaskoczą, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę pobrać, ponieważ korzystam z Maca. Teraz jestem u rodziców i pobrałam na ich laptopa – nie podoba mi się ta wersja. Przeszkadza przede wszystkim brak wygodnego przewijania strony, niedziałający tryb pełnoekranowy oraz brak możliwości otwierania kilku kart. A ten żakiet to żenada, już nawet tego nie skomentuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Imo nie jest taki zły xD Trochę tnie, ale działa i nie trzeba klikać ciągle "URUCHOM FLASHA".
    Myślę, że zrobią aktualizację do pełnego ekranu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam ten launcher i szczerze? Nic sie nie zmieniło ale zamula okropnie, może to przeciążenie systemu bad, problem ze strony mojego komputera, nie wiem? Logowałam się po 1:00 po północy i strona działała jak zwykle. Smutno, ze nie można zrobić przybliżenia bo przy tworzeniu prac, makijażu jest to utrudnione...może to naprawia? Nie wiem, oby!
    Na chwile obecna jestem pol na pół z oceną tego, daje im szansę, ale czy coś zmienia? Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miał ktoś podobną sytuację, gdzie zamiast okna na login i hasło wyświetla się fioletowy pasek pobierania aktualizacji (?) launchera ("downloading launcher update"), gdzieś w połowie pobierania ten komunikat zmienia się na "unpacking launcher update", po czym pobieranie się kończy i wgl wszystko znika, nic się nie dzieje?
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię zmian. Dlatego jeszcze nic nie ściągałam. Czytając wasze opinie - nie mam zamiaru dopóki nie będzie to konieczne.

    OdpowiedzUsuń