2020/12/23

1:3

Może za ten post nie oberwę ;) Dzisiaj pozwolę sobie inaczej podejść do "1:3". Aby lepiej wczuć się w klimat Bożego Narodzenia, wybrałem przebranie Śnieżynki 😂 Nie mogło zabraknąć kiczowatych przebrań! Cóż... wszystkie stylizacje bazują na nieco krótkich sukienkach, może nikt nie zamarznie. Ich wygląd od razu kojarzy się z Lodową Krainą albo Wioską Świętego Mikołaja. W sumie to na choinkach przeważnie są różne kombinacje ze złotym lub srebrnym kolorem, chyba nawet dosyć często w towarzystwie czerwonego lub mocnego niebieskiego. O ile czerwień i srebro w moich stylizacjach występuje, to niebieski zdecydowałem się nieco rozjaśnić. Od razu przypomina mi kolor nieba podczas zimowego słonecznego poranka. 

Od czasu do czasu można ubrać się tandetnie, prawda? Co sądzicie o tych przebraniach? :)

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W nr 3, to nawet sama bym wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje super pasują do tematu i nowego nagłówka bloga (♥). Do pierwszej stylizacja mega pasowałyby mi łyżwy :D Taka Śnieżynka, która mogłaby występować w łyżwiarstwie figurowym ^^
    Na Stardoll czy jak jest jakiś event w realu można poszaleć z garderobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie to przypadkiem sie dopasowalo ;) o tak w pierwszej byloby lepiej z lyzwami czy bialymi botkami, ale nie mam w szafie :(

      Usuń
  4. W pierwszej jakby wszystko z innego świata, sukienka i leginsy kojarzą mi się z dziewczynką z przedszkola. W trzeciej też misz masz, srebrny, biały, szary... Uwielbiam tę torbę Givenchy, ale to tyle. Jedynie druga jest okej, taka niegrzeczna pomocnica Mikołaja, jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialo byc trendy tym razem ;) jak dla mnie w trzeciej jest dobra kolorystyka - bawie sie odcieniami. Kolory jak najbardziej kojarza sie z zima :D

      Usuń
  5. Fajne są 2 i 3, 2 taka klasyczna a 3 trochę mniej klasyczna ale budząca skojarzenia. Żałuję tylko że te futerko nie jest bardziej białe w 3 stylizacji, wtedy byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem urocze stylizacje! Najbardziej podoba mi się nr 2 : )

    OdpowiedzUsuń
  7. środkowa wypadła najlepiej,pozostałe dwie nie podobają mi się....poza tym ja np. zamiast tych torebek postawiłabym pudła z prezentami xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie! Wyglądasz przeuroczo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha fajny pomysł ;) fajnie czasami spuścić z poważnego tonu. Druga i trzecia stylówka moim zdaniem super się wpasowały w klimat. Co do pierwszej niestety mam sporo zastrzeżeń. Ramiona lalki wyglądają na strasznie masywne, rękawiczki jeszcze to uwydatniają. Niestety co do leginsów jestem na nie, nie pasują kolorem i nadają takiego przedszkolnego charakteru, no a sama sukienka też niezbyt dobrze się zgrywa teksturą z nimi.
    Druga jest super, uroczy lizaczek :D a w trzeciej najbardziej mi się podobają paradoksalnie te białe kozaki, bo idealnie pasują do klimatu świąt, śnieżynki i tandety XD ja widzę tutaj zabawę odcieniami szarości i uważam za udany eksperyment ;)

    OdpowiedzUsuń