2020/12/25

Świąteczny Makijaż

 

Dostałam w prezencie paletę z cieniami do powiek ze 120 kolorami. Podjarana zrobiłam sobie makijaż w moich ulubionych świątecznych kolorach - zielonym i czerwonym. Natchnęło mnie to też do wykonania podobnego makijażu na stardollu. Nie wiem tylko czemu, ale o ile moja doll ma jasną skórę, tak do robienia makijaży robię z niej czarnulkę, bo w grze bardziej podobają mi się makijaże na ciemnoskórych dollkach :) Dajcie znać co myślicie i koniecznie pochwalcie się swoimi prezentami! Mam nadzieję, że były trafione =D



I wersja bez rameczki pyk:


16 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, ja niestety w grze niezbyt umiem zrobić makijaż. W całości z kolczykami i strojem wygląda zjawiskowo.
    Ja w tym roku dostałam perfumy i dałam perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż :) ja również nie umiem robić makijaży na sd,zawsze wszystko krzywo wygląda xd ja w tym roku dostałam bluzę,skarpetki i pieniążki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba! Usta sa fenomenalne.. do makijażu super fituja kolczyki oraz bluzka, czy mogłabym wiedzieć skąd ona jest? Czy dostane ja jeszcze w plazie czy raczej bazarek? :)
    A co do prezentu dostalam karte podarunkowa,tylko nie wiem co sobie wybrać, na co się zdecydować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sukienka z By Malina ;) jest w SP

      Usuń
    2. To jest sukienka z BY MALINA dostępna wciąż w plazie :)

      Usuń
    3. Dzięki Wielkie za odpowiedz! :)

      Usuń
  4. Ja w grze mam oczy z designu, więc nie używam makijażu, bo go nie widać :p Twój wyszedł prześliczny, ja uwielbiam te kolory ♥, super usta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka pod choinkę w prezencie to ekstra prezent :D Też dostałam małą :D Ja nie potrafię się odważyć na zielone oczy xD
    Bardzo ładnie wygląda ten makijaż! I wszystko ślicznie dobrane - ciuszki, dodatki, tło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow skąd ta paleta ze 120 kolorami? Pewnie jest wielkości laptopa 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo. Bardzo zainspirował mnie ten makijaż, żeby zrobić sobie prawie identyczny na Sylwester w realu i będę szukała teraz ciemnozielonej, metalicznej szminki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na święta dostałam dużo rzeczy, o których marzyłam: książkę, perfumy, strój tematyczny, kolię... więc jestem bardzo zadowolona <3

      Usuń
  8. Uwielbiam wielkie palety cieni! Jednak moim faworytem są zawsze kosmetyki od Jeffree Star Cosmetics, a oni nie robią takich kolosów na 120 kolorów :D Największa jaką mam, to paletka powstała przy współpracy Jamesa Charles'a i Morphe.
    Makijaż jest piękny, świetnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Zawsze jestem pod wrazeniem makijazy na sd, sam tego nie potrafię. Namalowac ladne kosci policzkowe bez cieni z transfor to sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż! ja pod choinkę nie dostaję żadnych prezentów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałem sukienkę i 2 czekolady więc jestem zadowolony. :) Super makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż. Ja też dostałam paletkę, co prawda nie na święta, ale też w grudniu, bo na urodziny :P mam dziesiątego. Też ją od razu wypróbowałam :D

    OdpowiedzUsuń