2020/12/14

hot or not

Coś czego dawno nie było... Pamiętacie jeszcze? ;) W końcu znalazłem chwilę, aby opublikować oceny. Sprawdźmy dzisiejsze zestawienie :)

Aletheiaa


Elizabet-Mary: "Uważam, że to najlepsza stylizacja z dzisiejszego zestawu. Twoja lalka wygląda jak piękna dama, która wybiera się na zakupy w Paryżu. Podoba mi się torebka, która ożywiła stylizację. Wszystko jest bardzo dobrze przemyślane i niezwykle gustowne. Dla mnie oczywiście HOT!"

Anulcia345:"Urocza kobieca stylizacja. Podoba mi się zmysłowa baza. Nie przekonuje mnie za to wybór torebki, która wprowadza nieład. Rozmiar i kolor niestety nie działają na korzyść. HOT-"

Pati-1997: "Bardzo romantyczna stylizacja. Motyw ust i różowa torebka sprawiają, że całość kojarzy mi się ze stylizacją na walentynkową randkę. 😄 Jeśli chodzi o poszczególne elementy, wszystko jest według mnie dobrze dobrane, choć torebka mogłaby być minimalnie mniejsza bo wygląda nieporęcznie przy tak eleganckiej stylizacji. HOT"

CrazyWorl1024


Elizabet-Mary: "Nie jest to kompletnie mój styl, a mimo to bardzo mi się podoba. Całość wygląda naprawdę trendy! Fajny pomysł na wykorzystanie tej torebki. Oczywiście HOT!"

Anulcia345:"Z jednej strony stylizacja na czasie, ale tak dużo ubrań oversize wręcz zniekształca sylwetkę. Kolorystycznie jest ok. HOT/NOT"

Pati-1997: "Całość jest poprawna i wygląda okej, ale nie ma tu nic co przyciągnęło by wzrok lub dało efekt 'wow'. HOT/NOT"

Synthia007

Elizabet-Mary: "Ojej... nie podoba mi się ta stylizacja. Nie rozumiem Twojego zamysłu. Podobnie jak Anulcia uważam, że ten kostium z kwiatami nie daje pola do popisu. Buty kompletnie tutaj nie pasują. Niestety dla mnie NOT."

Anulcia345:"Przyznam, że mi się nie podoba ten kostium z kwiatami... raczej nie pozwala na stworzenie czegoś kreatywnego. Trochę nie ma tutaj co oceniać, została dodana tylko spódnica i buty, które kompletnie nie pasują. Zostawię bez oceny."

Pati-1997: "Gdyby nie te buty to stylizacja byłaby poprawna, jednak biorąc pod uwagę, że kompletnie się przy niej nie napracowałaś i w dodatku dodałaś takie buty... NOT"




10 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest najlepsza,tylko rzeczywiście torebka nie pasuje....zmieniłabym na jakąś małą kopertówkę albo jakąś na łańcuszku....pozostałe dwie mi się nie podobają,w drugiej może gdyby zmienić spodnie to byłoby lepiej bo te skracają nogi

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna ze stylizacji mnie nie zachwyciła. Jedyna, która jest poprawna to nr 1 :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja mi się podoba, ale ta torebka faktycznie powinna być o 1/2 mniejsza, wtedy wszystko grałoby idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podobają wszystkie, fajnie, że użytkownicy szukają swojego stylu i tutaj bardzo dobrze to widać :D W pierwszej stylizacje fajne przełamanie tą różową torbą, lubię takie kolorystyczne smaczki. W drugiej super wykorzystanie torebki jako nerki. W 3 stylizacji mankamentem są buty, myślę, że jakieś lekkie sandałki wypadłby tu znacznie lepiej - osobiście raczej nie podjęłabym się stylizacji tej sukienki, robi ona cały outfit i wydaje mi się, że ciężko coś z nią stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc tak, żadna z tych stylizacji nie jest najgorsza, ale też jakoś nic mnie nie powaliło.
    Pierwsza prezentuje się najlepiej, bo jest najbardziej klasyczna, jedynie wybór torebki (gabarytowo) psuje całość.
    Druga stylizacja, nie jest wcale zła, wręcz bardzo na czasie, jedynie ja nie przepadam za ubraniami oversize.
    Trzecia hmm. buty są do wymiany, to na pewno : ( Sukienkę da się kreatywnie wystylizować, ale trochę roboty by z nią było, widziałam osoby które układały cały dół z kwiatów : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja. Trzecia ma potencjał, ale buty powinny być jakieś lżejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Podoba mi się jako całość, ale nie lubię tej torby i bym ją zmieniła.
    2. Pomysł fajny, ale proporcje lalki są zbyt zaburzone jak dla mnie. Lubię oversize, ale nie aż taki ;p
    3. Nie podoba mi się, buty totalnie nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe opinie! Uważam, że mała torebka zginęłaby w tej stylizacji, chciałam ją dodatkowo trochę ożywić! x

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mam zdania, wszystkie są takie 5/10.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też najbardziej do gustu przypadła pierwsza propozycja, chociaż efektu wow dla mnie nie ma. Torebka daje fajny akcent kolorystyczny, ale jest odrobinę zbyt masywna i wg mnie przytłoczyła stylizację.
    Druga wydaje mi się niedokończona, tylko 4 elementy, a wg mnie ten strój przyjąłby znacznie więcej dodatków (konkretniej biżuterii, a już zwłaszcza naszyjników na jednolitej, czarnej koszulce).
    Trzecia to jakieś nieporozumienie? Kompletnie to do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń