2020/12/24

Stardollowe tradycje świąteczne


 

Myślę, że każdy z nas zna tradycje Bożonarodzeniowe. Niektóre pielęgnujemy w domu, inne pomijamy. Czy zastanawialiście się kiedyś nad tradycjami, które panują na Stardollu? 

Postanowiłam przedstawić Wam własne spostrzeżenia. Dajcie znać, co sądzicie o moim wyborze. 


1. Kalendarz Adwentowy 


https://hotbuysbazaar.blogspot.com/2017/12/holiday-calendar-other-concerns.html



Pojawia się na Stardollu już od kilku ładnych lat. Kiedyś jego zawartość była dość tania, mogliśmy znaleźć nawet darmówki. W tym roku nie zachwyca swoją zawartością, a tym bardziej nie powala ceną – jest po prostu drogo.  Okres oczekiwania na Boże Narodzenie chyba o wiele bardziej mogą umilić kalendarze pojawiające się na blogach czy w klubach. 

Niewątpliwie jest to jednak tradycja, której admini wiernie się trzymają.

Mam nadzieję, że za rok ponownie będziemy mogli uświadczyć przyzwoitego kalendarza. 


2. Gift-o-meter




Coś, na co czeka większość graczy. Pojawia się nie tylko z okazji Świąt, ale ten świąteczny jest chyba najbardziej popularny (i wyczekiwany). Myślę, że w tym roku prezenty były przyzwoite. 


3. Odwiedziny Mikołaja 



Jeżeli zasłużyliście, odwiedzi Was Mikołaj. Nie wiem jednak, jakie kryteria należy spełnić, aby dostać od niego prezenty – mnie nigdy się nie udało. 

Mikołaj odwiedził apartamenty graczy po raz pierwszy w 2011 roku i od tej pory robi to w każde Boże Narodzenie. 


4. Świąteczne kolekcje

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVYdp14L2I8Eu5q00w8z8-XdBmFkSR7CtSCIdBmfuHbQ2zT_A1m9U8xG3XFGnrp1CO1Xvs3KbapOMmz_UdP5zo8C0Esh8HuRK4We4uhzKcq37ETrvEspWZ8CeaF8bp1hTFkBIHRFx-fdI/s1600/VOILE.bmp


Pojawiały się w każde Święta – w tym roku dostaliśmy jedynie jakieś odgrzewane kotlety do Callie's Picks, jednak w poprzednich latach admini naprawdę się starali, a gracze czekali na świąteczne nowości.


Czy zaobserwowaliście jakieś inne stardollowe tradycje? 

Dajcie znać w komentarzach.  



8 komentarzy:

  1. Najbardziej lubię GOM i kalendarz. Raczej chyba nic więcej się w grze nie dzieje. Na szczęście są blogi i kluby, które robią robię za nich hehe i nie jest nudno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o Stardollowym Mikołaju :O Chyba byłam niegrzeczna każdego roku, bo nigdy mnie nie odwiedził...
    Bardzo lubię GOM i kalendarz adwentowy, ale tegorocznym naprawdę się zawiodłam... Liczyłam, że postawią na więcej darmówek, ale to za duża łaskawość by była.

    OdpowiedzUsuń
  3. również nie wiedziałam że jest Mikołaj stardollowy xD widać również nie zasłużyłam :D pozwoliłam sobie nawet wbić na profil Santa Claus i ma w albumie takie cuś popisane: Twilight visited i są powypisywane nicki nie których graczy xD i tego jest więcej xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także najbardziej lubię GOM. Ale w tym roku naprawdę miałam problem co kupić. Zwykle od dobrych kilku lat były zimowe tributy, i generalnie normalne dostawy, więc było na co wydawać sd. Wiem że ten rok był ciężki, ale na koniec mogli nam dać coś na święta, np. sklep, którego mi brakuje najbardziej, czyli voile holiday boutique.
    A ze stardolowych tradycji (no może to nie tradycja, bo była to jednorazowa akcja),ale w 2010, a może 2011, zrobili 12 świątecznych sukienek. Każdego dnia do innego sklepu trafiała inna świąteczna sukienka. Do dziś mam kilka, łącznie z ostatnią, którą dostawali tylko royalty. "Niezawodni" admini mieli ją dać 24.12, a dali pod koniec stycznia z tego co pamiętam :) z wyborem fasonu też się nie popisali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kalendarz adwentowy w tym roku wcale nie był taki zły. Ucieszyło mnie to, że nie pojawiły się w nim rekolory a rzeczywiście nowe artykuły : )
    Jeśli chodzi o GoM to już się jego temat wypowiadałam pod innym postem.
    A co do Mikołaja X"D Odwiedza mnie od tamtego roku i w tym udało mi się dostać od niego 3 prezenciki hihih nie wiem sama od czego to zależy, bo nawet go nie odwiedzałam haha
    Brakuje mi bardzo tych świątecznych kolekcji, bo czasami trafiały się na prawdę piękne rzeczy : (

    OdpowiedzUsuń
  6. Swiatecznw kolekcje bylybt najfajniejsze, szkoda ze of jakiegos czasu coraz mniej tego :( kalendarze roznie to bywalo, cos tam sie znajdzie dla mnie ;) kiedys byl taki z hotbuys z nelly.com na przykład ale to dawne czasy. Z gift o meter prawie nigdy nie korzystalem, nie wydaje sds w plazie czesto. Mikolaj yay nie sadzilem ze on cokolwiek wysyla, dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o Mikołaju! Ja z hojności adminów nie skorzystałam, zabawa nie na moją kieszeń :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pierwsze słyszę o Mikołaju XD strasznie mi się podoba zimowa kolekcja z tego obrazka i smutna jestem, że nie ma nic nowego na tym Stardollu już. Żadnych tributów ani kolekcji świątecznych w normalnych sklepach. Kalendarz adwentowy był w tym roku słaby i bardzo drogi.

    OdpowiedzUsuń