2020/12/18

#duet

Witajcie w ostatnim w tym roku poście z tej serii. Za tydzień przyjdę do Was z nowym pomysłem. Dzisiaj przedstawiam pomysł na sukienkę marynarkę z paskiem. Duet ten powstał przypadkowo, w sklepie pojawiły się w zbliżonym czasie dwie dostawy, z których udało mi się coś wykombinować. Mam na myśli połączenie Feather Suit Dress (Archive, 14sd) z Black Leather Apron (Vinyl, 12sd), z którego powstał elegancki czarny komplet. Dla lepszego efektu warto dodać jakąś podszewkę - ja wykorzystałem tę od płaszcza z Basics. Tym razem stylizacje zostały stworzone z myślą o wieczorowym wyjściu. 


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię czarne eleganckie stylizacje z odrobiną błyszczącej biżuterii, niekoniecznie diamentów ;) Co sądzicie o tym połączeniu? 

12 komentarzy:

  1. Dość ciekawie, choć strasznie ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie są bardzo ładne,tylko w pierwszej dodałabym jakąś kopertówkę albo torebeczkę na łańcuszku

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje, obie bardzo pięknie się prezentują. Minimalnie bardziej podoba mi się druga stylizacja - świetnie wygląda tutaj ta długa spódnica ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo się podobają stylizacje! Czerń + błyszczące dodatki to klasyka :)
    Ale najbardziej podobają mi się zestawienia tkanin - skóra, pióra, lekka koronka - myślę że to sprawia że efekt według mnie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ciesze sie ze to najbardziej zwrocilo Twoja uwage! Jednokolorowe stylizacje nie musza byc nudne i schematyczne, wystarczy pobawic sie materialami :) dziekuje!

      Usuń
  5. Uwielbiam ten pasek! Najchętniej wrzucałabym go w każdą stylizację jaką robię ale nie można przesadzać :D I tak jak podoba mi się pomysł tej podszewki do niego, to w pierwszej wersji stylizacji akurat mi ona przeszkadza ;) Poza tym stylizacja jest piękna i klasyczna - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie mi się bardzo podobają! Mam pytanie, co to jest za spódnica z delikatnej czarnej prześwitującej tkaniny w drugiej stylizacji? Wyjątkowo mi się spodobała i chciałabym ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawe - to sukienka, z kalendarza adwentowego z ubiegłego roku. Mozna ja znalezc na bazarze ale nie wiem jak z cenami.. oryginalnie byla smiesznie tania, tylko 12sd! Dziękuję :)

      Usuń
  7. Obie stylizacje bardzo mi się podobają! Chętnie bym je założyła.
    P.S. Też lubię tę różę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje, obie mi się podobają :)
    Ekstra wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizacje!! Róża wymiata hah

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również podobają się obydwie stylizację. Kocham all black stylki : )

    OdpowiedzUsuń