2020/12/15

Stylizacja z darmówką #30 + KONKURS

 Hejka! To już mój 30 post z tej serii, jak ten czas szybko leci. :D Jestem w szoku, że udało mi się wykorzystać w stylizacjach tyle darmówek, choć przez wielu są one lekceważone. Mam nadzieje, że lubicie posty z tej serii i będziecie mi dzielnie towarzyszyć w walce z następnymi darmówkami. :D
Jeśli chodzi o dzisiejszą to uważam, że jest ładna i ma spory potencjał. Wybrałam ją do tego postu ponieważ chciałam Wam dać w zadaniu konkursowym rzecz, z którą będziecie mieli duże pole do popisu. Mam nadzieje, że uda Wam się stworzyć z nią coś ciekawego!
Co sądzicie o mojej stylizacji?





















KONKURS

Waszym zadaniem jest stworzenie stylizacji z przedstawioną powyżej darmówką. Jeśli jej nie posiadacie możecie wykonać zadanie na mojej doll. Na prace podlinkowane w komentarzach czekam do 21.12., wyniki podam w poście następnego dnia. 
Przewiduje takie nagrody:
 1 miejsce - 60 sd
2 miejsce - 40 sd
3 miejsce - 20 sd

Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna :) miałam tą sukienkę,ale ją sprzedałam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, ta marynarka bardzo mi się podoba, swoja droga ciekawe czy doczekamy się jeszcze kiedyś dadmowki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, świetnie pasuje tutaj ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja! ♥ Sukienka za piękna nie jest sama w sobie, ale można z niej coś stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta darmówka! Nie spodziewałam się. Skąd ją w ogóle można było dostać?

    Stylizacja bardzo w porządku ;) chętnie wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. darmówka z jakiegoś giftometra - o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
    2. https://i.ibb.co/z7kWDSx/Hongwart-konkurs-darmowka.png

      Usuń
    3. U mnie niezmiennie od 10 grudnia hype na Cyberpunka, stylówka też inspirowana tymi klimatami :D

      Usuń
  6. Niestety nie posiadam tej sukienki, a jest całkiem ładna jak na darmówkę : )
    Sama stylizacja fajnie wyszła, podoba mi się ten płaszcz i torebka : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mam fazkę żeby zrobić zieloną stylizację więc super zobaczyć coś dla inspiracji :) Sukienkę sprzedałam, bo nie sądziłam, że zrobię z nią cokolwiek i na potrzeby tego konkursu kupiłam znowu :D
    https://imgur.com/a/3knmBnA

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja stylizacja jest bardzo fajna, ostatnio chcialam kupic te marynarke ale nie wiedzialam z czym ja ugryźć, teraz już mam pomysł:D
    Chcialam wziac udział ale nie znalazlam tej kiecki u Ciebie a sama osobiście jej nie mam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest, bo też szukałam zanim kupiłam w bazarze! Jakbyś chciała pożyczyć to daj znać, z chęcią podzielę się swoją :)

      Usuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. Kolor zielony jakoś ostatnio zaczął mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej hej, niedawno po kilku latach wróciłam na stardoll, a co za tym idzie- na Waszego bloga :)
    Pamiętam jeszcze czasy, kiedy właścicielką była Gabriela :D
    Mam nadzieję, że zostanę przez Was przyjęta :D
    https://ibb.co/bQMqB5B

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję że jeszcze się wślizgnę https://imgur.com/a/VO625Bz

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wykorzystałaś tę darmówkę :)

    OdpowiedzUsuń