2020/12/06

Znajdź różnice

 


Rocka na święta podłapała fuchę Śnieżynki. Wiecie, dodatkowy hajs na prezenty zawsze się przyda =D W związku z tym zrobiła sobie dwa pamiątkowe zdjęcia. Wyglądają jakby były takie same, ale jednak nie są, bowiem różnią się dziewięcioma szczegółami. Różnice możecie zaznaczyć na obrazku, bądź opisać.

 Zgłoszenia przesyłamy na adres: sdimy.blog@gmail.com

Stardollary otrzyma 1, 4 oraz 7 osoba, która nadeśle prawidłową odpowiedź. W tym przypadku decyduje czas nadesłania :) 

Aby wziąć udział należy być obserwatorem bloga.



6 komentarzy:

  1. Bardzo Ci do twarzy jako Śnieżynka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znalazłam tylko 7,dalej już nie dałam rady bo mi przed oczami się mroczki robiły xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało wszystkie, ale niektóre były naprawdę podobne 😁 bardzo fajna konkurencja

    OdpowiedzUsuń
  4. poddaję się! mam 7 i kropki przed oczami XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam obrazek, jednak zapomniałam się podpisać nickiem hah wysłane z email aleksandra.sta...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rocka, poszalałaś – nasi Czytelnicy nie mogą sobie poradzić :D

    OdpowiedzUsuń