2020/12/14

Stylizacje za Starmonety #18



 Dzień dobry, kochani. Jak mijają Wam dni? Szykujecie się już powoli do Bożego Narodzenia? 

Ja rozglądam się za prezentami, ale słabo mi idzie. Niedługo będę musiała się zmotywować i ostatecznie wybrać coś dla moich bliskich. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was różne stylizacje – nie miałam motywu przewodniego, po prostu stworzyłam coś, co siedziało mi w głowie. Zapraszam do oglądania. 




Pierwsza stylizacja kojarzy mi się z latami 60. Zakochałam się w tej fryzurze od MissOliwiah i postanowiłam stworzyć coś, co będzie z nią ładnie współgrało. W efekcie moja doll przypomina mi trochę bogatą panią z filmów ze złotej ery Hollywood. 

Koszt stylizacji: Buty Perfect Day – 2 sm (dostępne w bazarku) | Sukienka Tingeling Couture – 240 sm | Sweterek Pearls – 160 sm | Pasek Voile – 43 sm | Perły Fallen Angel – 185 sm | Torebka Fallen Angel – 126 sm | Kolczyki Voile – 2 sm (dostępne w bazarku). 




W kolejnej stylizacji użyłam okularów z Decades, które nabyłam niedawno. Jeszcze nie miałam okazji nic z nimi stworzyć, więc pojawiły się w takim zestawieniu. Nie jestem przekonana co do wyboru torebki, ale jakoś żadna mi się nie wpasowywała w ten strój. Może Wy macie jakieś pomysły? 

Koszt Stylizacji: Buty Basics – 108 sm | Spodnie Basics – 148 sm | Bluzka Pearls – 160 sm | Torebka Decades – 556 sm (dostępna w bazarze) | Okulary Decades – 2 sm (do znalezienia w bazarku, ale to dość rzadka rzecz) | Kolczyki Bonjour Bizou – 33 sm (dostępne w bazarze, łatwo je złapać w dobrej cenie). 



Ostatnia propozycja to coś z przymrużeniem oka. Do jej stworzenia zainspirował mnie teledysk zespołu Akcent – "Dziewczyna z klubu disco" (nie pytajcie mnie, dlaczego oglądałam ten teledysk, dowiecie się tego w swoim czasie). Czy Waszym zdaniem udało mi się stworzyć look inspirowany fanką disco-polo, która zamierza spędzić noc w klubie? 
Uprzedzam, że nie zamierzałam nikogo urazić tą stylizacją – szanuję osoby, które słuchają Zenka i innych wykonawców takiej muzyki. 

P.S. Dedykuję tę stylizację stardollowemu10! 

Koszt stylizacji: Buty Wild Candy – 180 sm | Spodenki Otto – 4 sm (po przewalutowaniu, są dość stare i kupiłam je w czasach, kiedy nie było Starmonet; obecnie nie są dostępne) | Stanik Vinyl – 113 sm | Pasek Vinyl – 117 sm | Naszyjnik Fallen Angel – 185 sm | Kolczyki Vinyl – 135 sm | Okulary Vinyl – 130 sm | Torebka Velvet Orchid – 198 sm | Doczepka LE (bo lans w klubie musi być) – 0 sm (to gratis do zakupów, jest niesprzedawalny). 



Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o moich stylizacjach. Chętnie poznam także Wasze propozycje co do wymiany torebki. 
Pięknego dnia! 





21 komentarzy:

  1. Stylizacja disco polo jest idealna. :) 10/10

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga też jest fajna,ale rzeczywiście torebka nie pasuje...trzecia kompletnie mi się nie podoba xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja tej trzeciej raczej bym nie założyła w normalnych warunkach, ale lubię stworzyć czasami coś z humorem :D

      Usuń
  3. Bardzo do twarzy Twojej doll w tych włoskach <3 Pierwsza stylizacja skradła moje serduszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Przescrollowałam blog nie czytając, żeby zobaczyć co nowego i aż zatrzymałam się na stylizacji disco polo tak się zdziwiłam hahaha
    Ale bardzo adekwatna, pozdrawiam z krainy Zenka i disco-polo - z Podlasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czyli stylizacja przyciąga uwagę i moja doll śmiało może w niej iść na koncert Zenka :D
      Ja również pozdrawiam, ale niestety nie z Podlasia – z Łodzi :)

      Usuń
  5. Te stylizacje bardzo mi się kojarzą z "Plotkarą", chociaż nie wiem dlaczego. No i te włosy w pierwszej i drugiej stylce to kosmos, Twoja doll pięknie w nich wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nie oglądałam tego serialu, ale planuję kiedyś zobaczyć (powstrzymuje mnie tylko jego długość). Czasami tak jest, że coś nam się z czymś kojarzy i nawet nie wiemy dlaczego :D

      Usuń
  6. Zgadzam się z Teinnn, pisząc ten komentarz oglądam równocześnie ,,Plotkarę" X"D i czuje ten sam Vibe od Twoich stylizacji! Najbardziej podoba mi się pierwsza propozycja, a w drugiej zmieniłabym torebkę (o czym pisałaś), ale tylko dlatego, że gryzie mi się ona z bluzką : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, w takim razie coś w tym musi być haha :D
      Mnie też ta torebka tutaj nie pasuje, ale już nie miałam pomysłu.

      Usuń
  7. Dwie pierwsze stylizacje są świetne, pasują do nich włoski od MissOliwiah :D
    Czekam na info czemu oglądałaś ten teledysk xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Dowiesz się tego jeszcze w tym roku!

      Usuń
  8. Cały czas podziwiam, że masz tyle pomysłów na te ciuszki :D
    Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia maja taki niepowtarzalny klimat retro! Do tego ta fryzura, świetnie to wyglada! Dopisek o lansie na LE mnie rozbawik haah do klubu troche strach tak isc ale na impreze na plazy jak najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te włosy są super! Jestem fanką 2 stylizacji, choć unikam tylko białego i czerwonego, bo czuję się jak flaga haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda stylizacja ma coś, co przyciąga uwagę, trudno mi wybrać jedną, najlepszą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazda ze stylizacji ma choć jedna rzecz którą chcialabym miec w swojej garderobie, ale spójna całość nie przemawia do mnie :D co człowiek to gust, chociaż wiadomo, nie ma zbyt duzego wyboru rzeczy za fioletowe pieniazki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, mnie też 1 się skojarzyła ze starym Hollywood :D W drugiej mi coś nie gra, chociaż potencjał ma bardzo duży. Możliwe że to z powodu zestawienia dzwonów z bluzką, która nie jest dopasowana do ciała, a nie jest też włożona do spodni. Hahahaha ale z 3 to przyszalałaś XD Dodałabym do tego party stajlu kabaretki i skórzaną kurtkę i mamy okaz jak z Szewskiej w Krakowie. Uwielbiam takie zabawy konwencją

    OdpowiedzUsuń