2020/12/25

#baghunter

Witam Was w ten piątkowy poranek. Czas na kolejną przerwę od duetów i wnętrz. Tym razem ruszam z nowa serią, tymczasową oczywiście... Jak widzicie tytuł nawiązuje do internetowej strony o tej samej nazwie, która specjalizuje się w sprzedaży luksusowych torebek. Na tym serwisie można również znaleźć rady dla kolekcjonerów. Łatwo odgadnąć, że w postach pod tym tytułem będą się kryły wpisy na temat wybranych przeze mnie designerskich torebek dostępnych na Stardoll. To tak słowem wstępu. Przejdźmy do bohaterki dzisiejszego wydania - Lady Dior. Jest to kultowy model od Diora, który łatwo poznać po motywie Cannage, zaokrąglonym uchwycie i wisiorkach układających się w napis D.i.o.r. Torebki dostępne obecnie w butikach są wykonane ze skóry, satyny, aksamitu lub płótna. Oczywiście z drugiej ręki można nabyć starsze modele wykonane z egzotycznej skóry czy futerka. Im większy rozmiar, tym wyższa też cena. A jak to wygląda na Stardoll? Graficy zapewnili nam modele w różnych kolorach i rozmiarach, większość pojawiła się przy okazji Tribute, kilka jako prezenty, jeden trafił do Pretty n' Love i Antidote, dwa do LE Decor i jeden do LE. Dodatkowo w kwietniu 2015 roku pojawiło się sporo ubrań inspirowanych projektami Diora, wśród nich znalazła się również  Lady Dior. Na dzień dzisiejszy można w StarPlazie znaleźć cztery egzemplarze: jeden z metką Vinyl, drugi Fashion, a pozostałe dwa Callie's Picks. Właśnie te dwa ostatnie były kiedyś darmówkami. Najcenniejsze w grze są torebki z oryginalną metką, ale te z Callie's Picks też mają dosyć wysokie ceny. Można na nich nieźle zarobić. Z tych wszystkich jednak polecam Wam CD Handbag (Vinyl). Kolor, cena, rozmiar i dostępność to najbardziej przemawiające argumenty za jej zakupem. 











źródła: 

Na koniec czas na... stylizacje? Nie. Na początku sądziłem, że uda mi się zebrać wszystkie modele dostępne w grze, ale szybko się zniechęciłem, poza tym lookbook pewnie byłby dosyć duży. Finalnie postawiłem na małą wystawę. Zbliżają się Święta, więc co powiecie na świąteczną wystawę sklepową? Raczej taka nie pojawiłaby się w butiku Diora, ale może w ekskluzywnym komisie. Czemu nie...



Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o tym wydaniu. Macie ochotę na więcej? ;-) 


16 komentarzy:

  1. Biało czarna z HB jest świetna, szkoda, że jej nie mam. Bardzo fajny post, coś zupełnie nowego, bardzo mu się podobają pomysł i wykonanie!Te z Tribute mam, z resztą jak wszystkie rzeczy z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na post, to po 1 : ) a po 2, uwielbiam torebki od Diora, są prześliczne i bardzo urocze : ) Dzisiaj udało mi się kupić tą kolorową z LE Decor za 162sd, więc dosyć okazjonalna cena.
    Większość z nich nie schodzi do ceny poniżej 444sd : (
    Najbardziej chciałabym mieć wszystkie czarne torebeczki z Tribute, ale są bardzo drogie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam jak kiedys Lady Dior z LE przewala sie na bazarze za mniej jak 100sd, chyba to bylo 2 lata temu. Zaluje ze nie kupilem. Cena mysle ze okazjonalna za jaka kupilas, ja w ogole jej znalezc nie moglem :/ o tak czarna Lady Dior to marzenie nawet w realu!

      Usuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy post!
    Ja nie mam chyba żadnej z tych torebek, bo niezbyt mi się podobają. Te z tribute były całkiem okej, ale wtedy uważałam, że za tę cenę nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te czasy kiedy tribute wydawalo sie drogie xd teraz antidote spadlo do tych cen :) na bazarze ceny kosmiczne :/ z 40sd do 600

      Usuń
  4. Proszę o więcej postów w takiej tematyce jest to pomysl na świetny post. Dziś sama zaopatrzyłam się w jedna z torebek dostępnych w plazie. Nie wiem czy ja z czymś połączę bo nie mam pomysłu, ale nawet żeby sobie leżała bo torebki są moim małym zboczeniem.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim tak samo, przynajmniej na sd :) mam nadzieje ze moje posty zacheca sie do zakupu kolekcjonerskich egzemplarzy wyglądających jak realne projekty :D

      Usuń
  5. Super pomysł na post! Myślę, że dzięki takim zestawieniom poznam wiele perełek, które są nieosiągalne w bazaarku. Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze okaze sie ze masz jakies w szafie? ;) licze ze niektore z nich znajdziesz kiedys na bazarku ;)

      Usuń
  6. Kurczax, nie mogę w SP znaleźć modelu ze sklepu Vinyl.
    Świetny post! Więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien byc :( mam nadzieje ze jest jeszcze dostepny i uda Ci sie go zdobyc :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na post, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie do lutego troche Wam opowiedziec o torbach ;)

      Usuń
  8. Fajny post! I świetna wystawa haha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się było dowiedzieć czegoś nowego. Ja totalnie nie siedzę w temacie projektantów, dlatego poproszę o więcej takich postów :) spoko pomysł, bo można się czegoś dowiedzieć o historii stardolla.

    OdpowiedzUsuń