2020/12/31

Podsumowanie roku – Stardoll i My

 Kochani, przychodzę do Was z małym podsumowaniem roku 2020. Sporo na naszym blogu się zmieniło, więc warto sobie przypomnieć, co się działo przez ostatnie 12 miesięcy. 


Styczeń: 

W styczniu na blogu pojawiło się wiele ciekawych stylizacji, a także dwa konkursy. Czytelniczką Miesiąca została Metalka777 (obecnie Ksante). 


Luty: 

Ten miesiąc również upłynął w przyjemnej atmosferze – mogliśmy oglądać stylizacje oraz lookbook Limited Edition. Czytelniczką miesiąca została Karolinnaaa2222. 


Marzec: 

W marcu pojawiło się wiele konkursów tematycznych (Wielkanoc), a ponadto Rocka wpadła na fantastyczny pomysł i zorganizowała konkurs, który polegał na przebraniu doll za... koronawirusa! Czytelniczką miesiąca została emu.musia. 

Przeżyjmy to jeszcze raz i przypomnijmy sobie, jak wyglądała Rocka jako koronawirus: 


Kwiecień: 

W kwietniu powróciła (na jakiś czas) lubiana przez Was zabawa – Hot or Not. Pati-1997 reaktywowała dział "Stylizacje z darmówką". 

Ponadto zmienił się wygląd bloga, a czytelniczką miesiąca została Marta_03. 


Maj: 

W maju na blogu podziwialiśmy głównie stylizacje, a czytelniczką miesiąca ponownie została Ksante. 


Czerwiec: 

W czerwcu załoga Stardoll i My stworzyła świetny lookbook z wykorzystaniem nerek. Na blogu zaczęły się również ponownie pojawiać stylizacje od Czytelników. 

Czytelniczką miesiąca została Martusia-16. 


Lipiec:

W lipcu do ekipy bloga dołączyłam ja, a co za tym idzie, pojawiły się nowe działy: "Wspomnień czar" oraz "Stylizacje za Starmonety". Czytelnikiem miesiąca został Paul_97. 


Sierpień: 

W sierpniu do naszej ekipy dołączył anulcia345 i pojawiły się dział: "1:3" oraz "Duet". Reaktywowano także Hot or Not, a ja wprowadziłam przegląd apartamentów Czytelników w poszukiwaniu staroci. Pierwszą bohaterką serii była izolda-1996k (serdecznie pozdrawiam!). 

Czytelniczką miesiąca została not_ur_babe. 


Wrzesień: 

We wrześniu sumiennie kontynuowaliśmy pracę nad zaproponowanymi wcześniej działami. Czytelniczką miesiąca zostałam ja. 


Październik: 

W tym miesiącu przygotowaliśmy dla Was Halloweenowe atrakcje i niespodzianki. Zorganizowałam także konkurs z okazji urodzin marki Decades. Czytelniczką miesiąca została Aletheiaa. 


Listopad: 

W listopadzie zostałam administratorką naszego bloga. Wspólnie z anulcią345 wprowadziliśmy dział "Z wielkiego ekranu". Zaproponowałam także "Wasze stylizacje za Starmonety", a pierwszą odważną okazała się Hongwart (również serdecznie pozdrawiam!). Czytelniczką miesiąca została karolinnaaa2222. 


Grudzień: 

Grudzień obfitował w świąteczne atrakcje, a jedną z nich był Blogowy Kalendarz Adwentowy, który stworzyłyśmy dla Was wspólnie z Rocką. Anulcia345 zorganizował świetny konkurs dla dekoratorów. 


W tym roku blog osiągnął 131 tys. wyświetleń. Zostawiliście 5,31 tys. komentarzy. 

A oto lista najczęściej wyświetlanych postów: 



Dziękujemy Wam za wspólnie spędzony rok! 

Ja ze swojej strony również dziękuję wszystkim redaktorom, którzy przez ten rok uświetniali blog swoimi pomysłami i zostawili tutaj jakąś cząstkę siebie. 

Dziękuję również Czytelnikom za wszystkie ciepłe słowa, komentarze i aktywność na blogu. 

Największe podziękowania kieruję do Rocki, która dała mi szansę oraz zawsze znajduje czas, aby pomóc mi w organizowaniu czegoś na blogu, skonsultowaniu pomysłów i odpowiedziała mi chyba na milion pytań. 

Mam nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze lepszy i zaowocuje wieloma świetnymi akcjami na blogu Stardoll i My. Bądźcie z nami! 

17 komentarzy:

  1. Aż się nie chce wierzyć, że to już koniec tego roku :O w sumie to każdego roku jestem zszokowana, że to tak szybko minęło xD
    Życzę Wam jeszcze więcej wyświetleń i komentarzy w przyszłym roku! I dużo energii do działania ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wielu sukcesów i oby było tak fajnie jak do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie podsumowania! Żałuję, że nie było mnie, jak Rocka przebierała się za wirusa haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Również pozdrawiam ❤️ dla wszystkich twórców i czytelników bloga - szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem pracy, którą wkładacie w funkcjonowanie bloga! :) szacun. Widać też, że na pewno jest to również przyjemność. Świetny pomysł Rocki na stylizację jako koronawirus :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ten rok z waszym blogiem! Też pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram sie w tym roku czesciej dodawać HoN 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej <3 A ja bardzo dziękuję Tobie, że pomagasz mi opiekować się blogiem i że dzięki temu może się on rozwijać oraz przyciągać czytelników <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż dziw, że ten blog jeszcze funkcjonuje :) Oczywiście w dobrym znaczeniu. Jak wy na to wszystko znajdujecie czas :O

    OdpowiedzUsuń