2020/12/21

Wasze stylizacje za Starmonety #2


Cześć! Jestem Aletheiaa i dzisiaj wygryzłam Elizabet-Mary z jej własnego postu! Przygotowałam kilka stylizacji za starmonety. Przyznam, że całkiem nieźle się bawiłam przy ich tworzeniu, więc jestem podekscytowana. Dodam tylko, że nie spodziewałam się takiej ilości fajnych ubrań za fioletową walutę. Niektóre mnie całkiem zaskoczyły i wyglądaj jak za stardolary. Stylizacje są różne, starałam się, żeby każda była w innym stylu, aby każdy znalazł coś dla siebie. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje! 



Koszt stylizacji: Okulary Vinyl – 130sm | Kolczyki Archive – 120sm | Bluzka It Girls – 125sm |
Pasek It Girls – 125sm | Spodnie It Girls – 125sm | Buty Velvet Orchid – 200sm |
Torebka Fallen Angel – 140sm.



Koszt stylizacji: Kapelusz Voile – 140sm | Okulary Ri – 130sm | Kolczyki Fallen Angel – 112sm | Body Wild Candy – 155sm | Pasek Basics – 108sm | Spódniczka Basic 600sm (dostępna w bazarze) | Torebka Velvet Orchid – 220sm | Buty Vinyl – 135sm.



Koszt stylizacji: Opaska Vinyl – 120sm | Kolczyki Film Theory Classics – 120sm | Body Basics – 7 sm (dostępne w bazarze) | Spódnica Voile – 120sm (dostępna w bazarze) | Rękawy Voile – 120sm | Buty Vinyl – 135sm. 



Koszt stylizacji: Czapka Nelly – 163sm | Narzuta Voile – 40sm | Top Couture Tribute – 104sm | Spodnie Decades – 2sm (dostępne w bazarze) | Nerka Vinyl – 135sm | Łańcuchy Fudge – 10sm | Buty Riviera – 54sm.



Koszt stylizacji: Czapka It Girls – 110sm | Czarny top Fallen Angel – 180sm | Czerwony top Bonjour Bizou – 95sm | Pasek Bonjour Bizou – 95sm | Spodnie Nelly – 135sm | Kolczyki Vinyl – 130sm | Plecak Velvet Orchid – 350sm | Buty Velvet Orchid – 285sm.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje, każda wykonana jest precyzyjnie i faktycznie dla każdego "coś".
    Stylizacje, które najbardziej mi się podobają to 1,2 i 3. Ostatnia podobałaby mi się, ale nie jestem fanką eleganckich butów do sportowej całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 pierwsze propozycje całkiem mi się podobają.
    Nadal nie mogę się nadziwić, że macie tyle pomysłów na te rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie stylizacji jest za dużo :/ można by było zrezygnować z pierwszej czy ostatniej i lepiej je dopracować do następnego postu :) 2-3-4 są super, koniecznie muszę kupić ten kapelusz i rękawy z Voile bo bardzo fajnie się prezentują w Twoich outfitach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 bardzo ładne. Dwie ostatnie nie do końca mi się podobają, bo nie lubię połączenia tak krótkich gór z spodniami z niskim stanem, ale to może tylko mój uraz do tego połączenia z początku lat 2000 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga jest idealna! Ten kapelusz nadaje jej wyjątkowy charakter. Wszystkie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tylko druga stylizacja,reszta nie przypadła mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja pierwsza oraz druga bardzo mi przypadły do gustu. Myślę, że zaopatrzę się w pasek z pierwszej stylizacji oraz kapelusz z drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Calkiem udane zestawienie ;) moze nie do konca w moim stylu, ale ciekawe pomysly na niekotre polaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego zestawienia podoba mi się tylko pierwsza stylizacja : (
    Reszta może nie jest zła, ale to nie moja bajka : (

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy pierwsze stylizacje mi się podobają, ale dwie ostatnie nie. To różowe bolerko w ogóle nie pasuje do tego stroju i niszczy całość :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie opinie!

    OdpowiedzUsuń
  12. 2,3 i 5 są spoko, ale w każdej bym coś dodała albo zmieniła. Zauważyłam że masz tendencję do dobierania pojedynczych akcentów kolorystycznych do jednokolorowej bazy białej albo czarnej. Absolutnie to nie jest złe, jednak w za dużych ilościach może się stać trochę powtarzalne, albo hmmm... Mało zaskakujące? Zgadzam się też co do bolerka, niestety nie trafione. Najbardziej podoba mi się ostatnia propozycja, jednak brakuje mi w niej biżuterii, zwłaszcza że dużo skóry jest odkrytej. Dodałabym coś na dekolt i bransoletkę, a kolczyki zmieniła na delikatniejsze albo usunęła.

    OdpowiedzUsuń