2020/12/19

Nowości

 Dzień dobry! Jak Wam minął tydzień? Mam nadzieję, że dobrze i przede wszystkim w zdrowiu. 

Poniżej nowości, które przygotował Stardoll: 



Powiem szczerze, że mnie nie zachwyciła żadna kolekcja. Kupiłam tylko błyszczącą torebkę. A Wy zrobiliście większe zakupy? 


W piątek admini uraczyli nas redostawą z Bizou: 


 Nie jestem zadowolona z tych ubrań. Większość bez problemu da się znaleźć w bazarze o wiele, wiele taniej. Niektóre stardollarowe rzeczy kupimy z drugiej ręki za Starmonety, np. te różowe legginsy czy bordowe botki (nie ma ich na zdjęciu). Co o tym sądzicie? 

Kolekcja jest bardzo mała, a przecież Bizou to dość stary i ogromny sklep! Mogliby wrzucić naprawdę trudne do znalezienia rzeczy, ale po co? Lepiej dać nam to i mieć nas z głowy. 


Pojawił się również Gift-o-meter. Zdobyłam wszystkie nagrody, więc pokażę Wam jak się prezentują: 



Co sądzicie o takich prezentach? 


Dajcie znać w komentarzach :) Miłego dnia! 

14 komentarzy:

  1. jeśli chodzi o Vinyl to słaba kolekcja,kupię tylko czarne szpilki,srebrną torebkę na łańcuszku i szarą torebkę na ramię...jeśli chodzi o Archive to jedna wielka klapa,ja chciałam właśnie żeby admini dodali ubrania z tego sklepu ale żeby to były na prawdę stare ciuchy,których nawet w bazarze nie idzie znaleźć a nie takie badziewie co to znajedziemy w bazarze...admini przeszli nawet siebie dodając ubrania za sd,które w bazarze znajdziemy za sm,komedia....

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy dobrych wiatrach zdobędę 7/8 rzeczy z GOM, a podobają mi się. Dostawy bardzo słabe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawy w tym tygodniu są straszne (jedynie zielona sukienka przykuła moją uwagę i srebrna torebka).
    GOM prezentuje się dobrze (szczególnie dekoracje), myślę, że zdobędę kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze GOM pojawił się dopiero teraz, kiedy ja juz wydalam swoje stardollary haha :D zastanwiam się czy warto się kusic heszcze czy nie.. ;)
    Dostawy słabe, moze ze 3 rzeczy są ciekawe. Błądziłam ostatnio po sklepach i powiedzcie mi, kiedy te ceny poszły tak w górę?? Jestem w szoku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to fakt, ceny są okropne. Ja się wstrzymałam i dziś kupiłam za ponad 100sd rzeczy, które i tak miałam kupić.
      Szkoda, że nie ma Metera za sm.

      Usuń
    2. Odkad admini zaczeli wracac do normy i zorientowali sie ile tanich rzeczy z metka Vinyl naprodukowali 😂

      Usuń
    3. Ceny teraz to koszmar – kiedyś to były czasy, ceny w granicach 1-6 sd :(

      Usuń
  5. Ładne rzeczy w gift-o-meterze, ale niestety nie na moją kieszeń:<

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak kiedys byly prezenty za wydane starcoins... co z nimi? Codzienne dostawy kiepskie niestety. Archive - brak slow. Tyle ciekawszych rzeczy bylo w Bonjour Bizou a oni wybrali to co najbardziej zalega na bazarze! Poza wyjątkami... a te ceny - pasek za 20sd!? Bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także kupiłam tylko srebrną torebkę. Nowe rzeczy w tym tygodniu to klapa, ale nic nie przebije tej kupy łajna z Archive w tym tygodniu. Kiedyś taka akcja by mnie totalnie zbulwersowała, teraz w środku krew mi się zagotowała, ale brew uniosła tylko jedna. Dodałam od siebie kiwanie głową z politowaniem i kolejne rozczarowanie kontentem na Stardollu mamy za sobą.

    Przynajmniej gift-o-meter jest nawet ładny. Zdobyłam wszystkie rzeczy, bo po paru latach nieaktywności na sd miałam sporo rzeczy w Starplazie do kupienia, ale wyobrażam sobie że są osoby, które są na bieżąco i nie mają na co wydawać w Starplazie przy tak żałosnych dostawach. Nie uważam to za zbyt sprawiedliwą sytuację, no ale życie.

    PS w GOM była jeszcze fryzura na ostatnim miejscu, nie pokazałaś jej tutaj na zdjęciach :P Nie ma się czym rajcować za bardzo, bo wygląda dziwnie na lalce, ale jednak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i muszę wyrazić swój smutek z powodu braku GOM za starmonety. Klasizm się pogłębia jak widać, another Tuesday on Stardoll :v

      Usuń
  8. Z codziennych dostaw kupiłam czarną koszulę i ten zestaw w kratę- lubię moją doll w workowatych ciuchach :D Archive to totalne dno - nic więcej nie trzeba pisać XD GoM też porażka mogli by już przestać wszędzie wpierdzielać te recolory, wydać 300SD po to żeby dostać marynarkę w 2 różnych kolorach z czego trzeci dostępny jest do kupienia w plazie -jupiiii, żyć nie umierać XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, a mi się podobają dostawy z Vinyl. Może nie jako całe stylizacje, ale dane ubrania na serio są spoko i można je fajnie użyć. Co do GOM to nie moja bajka, podobają mi się czarne bluzki, torebka i lustro, ale bez nich przeżyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vinyl pomimo lepszej grafiki niż kilka miesięcy temu, nie zachwycił w tym tygodniu, jeśli chodzi o wybór artykułów. Takie nijakie te rzeczy. Nie kupiłam prawie nic, wydaje mi się, że tylko błyszczącą torebkę i rajstopy.
    Jeśli chodzi o Archive, to liczyłam na coś ciekawszego, ale przeliczyłam się X"D no cóż...
    A sam GoM całkiem okej, ubrania fajne, meble nie powalają : (

    OdpowiedzUsuń