2020/12/01

Stylizacja z darmówką #29

 Hejka! Ostatnim razem nikt nie zrozumiał mojej wizji artystycznej
więc mam nadzieje, że tym razem będzie lepiej 🙈
Dzisiejsza darmówka jest po prostu zła, niestety nie potrafię powiedzieć
o niej nic innego. Sama stylizacja jest raczej klasyczna, nic przełomowego, 
starałam się po prostu wyciągnąć cokolwiek z darmówki.
Co myślicie?
























Mam do Was jeszcze jedno pytanko. W związku z tym, że mój następny post
będzie trzydziestym z tej serii chciałabym zorganizować konkurs. 
Są dwie możliwości tego jakie będzie w nim zadanie, chciałabym żebyście
napisali mi, która opcja bardziej Wam się podoba. :)
1. Konkurs na stylizację z wybraną przeze mnie darmówką.
2. Konkurs tematyczny, w którym sami zdecydujecie jakiej darmówki
użyjecie, ale stylizacja musi być spójna z tematem głównym.
Czekam na Wasze opinie!

16 komentarzy:

  1. Klasyka czasami jest najlepsza i nie ma nic złego w klasyce ;) stylizacja bardzo udana, darmówka taka sobie, bywały gorsze.

    Co do konkursu, to jak dla mnie oba formaty byłyby ciekawe, tylko jeśli wybierzesz ten pierwszy, to fajnie by było jakby stylizacje mogły być robione na lalce która ma tą darmówkę, bo nie wszyscy mają wszystko :P tak tylko gwoli jasności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja zawsze pozwala tworzyć konkursowe stylizacje na swoje lalce 😉

      Usuń
  2. Bluzka jest brzydka, ale stylizacja jako całość wygląda bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem za konkursem 😍 Stylizacja bardzo udana – fajnie obroniłaś tę bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej stylizacji ta bluzka wygląda naprawdę super - podoba mi się :)
    Osobiście wybieram opcję 1. lubię później oglądać pracę innych, każdy ma inną wizję stylizacji z daną rzeczą ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona tym jak ją przemyciłaś :) Stylizacja jest spójna i przyjemna dla oka :)
    Widząc tą darmówkę solo pomyślałabym - kolejny śmieć. Ale widzę, że nie należy wyciągać pochopnych wniosków tylko dlatego, że czegoś się nie potrafi (czytaj ja :D). Przy pierwszym spojrzeniu myślałam, że jest to transparentna bluzka - prześwitująca. Fajnie wpasowała się w odcień skóry doll i moim zdaniem to nadało nutki tajemniczości, a może nawet romantyzmu. Cielisty kolor sprawia wrażenie jakby nieobecności bluzki, a jednak jest obecna.
    Co do konkursu to fajna opcja. Raczej kuleję w stylizacjach, ale swoich sił chyba każdy może spróbować. Pierwsza opcja wydaje się być całkiem w porządku

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi temat mi sie podoba :) sweterek (?) bylby ok gdybh nie ta dekoracja na piersi :/ stylizacja calkiem, ja jednak dodalbym apaszke i zmienil torebke albo buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście bardzo podoba się ta stylizacja :) doll wygląda z klasą- kolory roerównie fobrze że sobą wspolgraja
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka do pięknych nie należy i nie chciałabym jej mieć w swojej szafie xd co do stylizacji to mi się podoba,zmieniłabym tylko kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, a sama darmówka to takie meh... Fajnie, że jest przysłonięta!

    Co do konkursu to chyba jestem za 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest brzydka, ale stylizacja całkiem mi się podoba :) Oba warianty konkursu są okej

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że nic nie uratowałoby tej bluzki, bo te ćwieki? kompletnie ją psują, ale stylizacja sama w sobie jest fajna : )
    Jeśli chodzi o konkursy to obie propozycje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Darmówka ginie trochę w tej stylizacji, to dobrze, bo jest naprawdę brzydka. Sama stylizacja prosta, ładna.
    Ja jestem za drugą wersją konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam pytanie dot. darmówek. Skąd je dostajecie? Loguje się codziennie, mam SS a nie wiem skąd one są i czuję że coś mnie omija, czy ktoś umiałby mi pomóc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Z darmówkami jest różnie, kiedyś na Stardoll było dużo współprac i akcji za które dostawało się darmówki, teraz można je zgarnąć głównie poprzez branie udziału w konkursach, wykonywanie zadań w akademii, doładowywanie ss w momencie gdy dodawane są prezenty czy głosowanie w the vote.:)

      Usuń