2020/12/17

Dom pełen wspomnień #5 – stardollowy10

 Dzień dobry! Miło mi powitać Was w kolejnym odcinku naszej serii wspominkowej. Dzisiaj gościłam w domu bardzo sympatycznych jegomościów: Marcina oraz kota Emiliusza. 

Znam ich od jakiegoś czasu i naprawdę bardzo lubię. Marcin to osoba, z którą nie sposób się nudzić: czasami napisze mi coś takiego, że śmieję się przez pół dnia, a drugie pół dnia zastanawiam się, co mu odpisać. 

Ale nie o tym...

Zobaczymy, co ukrywają w swoim apartamencie. 


1. Piękne sukienki 


Stardollowy10 jest znany z zamiłowania do długich spódnic i sukienek. Postanowiłam poszperać w jego szafie i znalazłam kilka perełek:

Uwielbiam tę różową sukienkę z Pretty n' Love! Powiem Wam, że nie spotkałam jej nigdy w bazarze, a szkoda, bo na pewno bym kupiła. Marcinie, dlaczego nigdy nie widziałam Cię w tej kreacji?


Kolejna partia sukienek naszego gospodarza – niektóre z nich kosztowały aż 600 Stardollarów! Muszą być cenne.  Mnie najbardziej podoba się druga (najkrótsza). 



Ostatnia partia, którą Wam prezentuję (w szafie stardollowego10 znajdziecie ich o wiele więcej). Wydaje mi się, że swego czasu ta sukienka z DKNY (trzecia, pomarańczowa) była dość cenna, ale nie wiem, jak jest z nią teraz. Może macie jakieś informacje na ten temat? 


2. Ciekawa darmówka 



Pierwszy raz widzę tę darmówkę, a bardzo mi się podoba. W ogóle uwielbiam stare rzeczy z Pretty n' Love – ta bluzka nie wygląda mi na nową. Z jakiej okazji można było ją dostać? 
Szkoda, że admini dają nam coraz mniej gratisów – kiedyś nie było miesiąca bez czegoś za darmo, a teraz nie ma miesiące bez jakiegoś przypału z ich strony. 

3. Bałwan



Zobaczcie, jakiego fajnego bałwana znalazłam u Marcina! Prawda, że humor natychmiast staje się lepszy, kiedy spojrzymy na tego śnieżnego wesołka? 


4. Serduszka 

Zaintrygowała mnie ta rzecz – pamiętam, że kiedyś często dostawaliśmy gratisy tego typu. Ja nigdy nie wiedziałam, jak mogę tego użyć. Takiego zestawu serduszkowego nie mam – mam tylko pojedyncze serce. Niektórzy zostawiali takie rzeczy gdzieś w apartamencie i sobie tak leżało bez ładu, pomysłu i składu. Pamiętacie modę na takie zagracone pokoje, oby tylko mieć minimum 100 rzeczy? 

5. Poduszki emotki 


Je również widzę pierwszy raz. Zaskoczyło mnie to, że wyglądają jakoś tam mało stardollowo. Też odnosicie takie wrażenie? 
W prawdziwym życiu mam taką poduszkę w domu rodzinnym, bardzo ją lubię. 


6. Zestaw 


I oczywiście tradycyjnie zestaw rzeczy, które mi się szczególnie podobają. Niektóre się powtarzają, ale pisałam już o wielu darmówkach i nawet nie pamiętam, co i kiedy zamieściłam. 
Być może zastanawiacie się, dlaczego tak mało jedzenia w tym zestawieniu – Marcin oddał mi swoje jedzenie ze schowka (moja fretka piecze kiełbaskę właśnie od niego). 



7. Załoga SiM w domu stardollowego10! 


Rocka i ja wiemy, że Marcin to prawdziwy fan bloga. Podarowałyśmy mu własnoręcznie stworzone rzeczy, aby nigdy o nas nie zapomniał. Rocka zrobiła to wcześniej, a ja jako kolejna administratorka nie mogłam być gorsza :D
Dzięki temu stardollowy10 zawsze może nas wspominać (mamy nadzieję, że miło!).


Marcinie i Emiliuszu, bardzo dziękuję Wam za zaproszenie. Spędziłam u Was miły czas i znalazłam kilka fajnych rzeczy. 
Dajcie znać w komentarzach, co najbardziej Wam się spodobało u stardollowego10. 

Miłego dnia! 







20 komentarzy:

  1. Fajne mam te sukienki i inne rzeczy. :) Co do sukienek za 600 sd to one niekoniecznie musiały być tyle warte, pewnie i tak przepłaciłem ale już nie chciało mi się szukać. :D Nr 2 mógł być jakąś nagrodą za głosowanie w Vote albo prezentem dla Superstar. Nr 7 - najlepsze i najcenniejsze projekty na całym Stardoll. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, numer 7 to prawdziwe raresy – kiedyś będą warte miliony Stardollarów.

      Usuń
  2. ciekawa kolekcja :D ja pamiętam kieeeedyś sukienkę z DKNY znalazłam w bazarze za chyba 10 sd xD co do zagadki z bluzką z Pretty N' Love to po prostu był weekly gift :D i ta bluzka jest nadal dostępna w plazie za 12 sd xD pierwszy raz widzę to poduszki O.o ta fretka mnie rozwaliła xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szał,gift-o-meter się pojawił :D

      martusia-16

      Usuń
    2. O kurde, faktycznie ta bluzka nadal jest w sklepie, już ją kupiłam. Dziękuję, że o tym napisałaś!
      Gift-o-meter słaby, ale i tak zamierzam go wypełnić po raz pierwszy w całości (nigdy mi się nie udało).

      Usuń
  3. Te sukienki to naprawdę jakieś rare, niektóre z nich pierwszy raz widzę :o Pierwsza różowa skradła mi serce :D Sukienkę z DKNY też kiedyś miałam, ale pozbyłam się jej...
    Poduszki emotki pierwszy raz widzę.
    Smacznej kiełbaski fretko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fretka bardzo dziękuje :)
      Ja też wielu z tych sukienek nie widziałam wcześniej, polecam poszperać w szafie Marcina – znajdziesz tam więcej perełek :)

      Usuń
  4. Serdeczne pozdrowienia dla Marcina oraz koteła Emiliusza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i Emiliusz dziękujemy Ci za przeszukanie apartamentu i wyszukanie takich cudności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow ciekawa kolekcja. Emiliusz to luksusowy kot, pławi się w takim bogactwie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałwan jest cudowny! Suknie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny fajny post! Kojarzę większość sukienek. Tę po lewo z drugiego rzędu nadal uwielbiam, to kiecka HB stara jak świat. Jak na tamte czasy, jej grafika jest super. 3, niebieska to sukienka za doładowanie. Kiedyś był na nie wielki szał (też szalałam) a potem sprzedałam je za bezcen xd. Kiecke z DKNY miałam, ale przestała mi się podobać i szybko sprzedałam chyba za 60 sd (ale wtedy to było najwięcej). Nie widziałam natomiast nigdy tych emoji poduszek. Fajna fretka i fajne projekty, miły gest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienusia to CUDO! Ogólnie sukienki na stardoll nie są moim faworytem ale tą nosiłabym z dumą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga sukienka z drugiego 'zestawu' sukienek jest rewelacyjna! :o

    OdpowiedzUsuń
  11. czarna sukienka z dodatkiem kwiatow jest świetna... moge pozazdrościć jej posiadania. Ten post bardzo mi przypomina stare czasy stardoll.. ostatnio coraz częściej o tym myślę, troche jest mi smutno ze to co było kiedyś juz nigdy nie wróci, teraz większość sie bije i miano CG lub najlepszego projektanta. kiedys byl fun a tej stronie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza jest puerwsza sukienka! Fajnie gdyby kiedys pojawila sie znowu w sklepie :) pozostale rowniez fajnie sie prezentują, maja ten niepowtarzalny klimat starego sd. Zdjecie z fretka wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki są śliczne, niektóre pierwszy raz na oczy widzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne sukienki i fajny post!

    OdpowiedzUsuń