2020/12/06

Świąteczno - zimowe inspiracje ze spotlight


Podczas przeglądania Spotlight natrafiłam na kilka perełek w świąteczno - zimowych klimatach, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Lubię oglądać aranżacje innych użytkowników ze względu na śnieg, który często się w nich pojawia. To chyba dlatego, że tęsknię za białymi świętami, sankami i ślizgawką. Czy Wy też tęsknicie za śniegiem tak bardzo jak ja? =D








Nie mogło zabraknąć także mistrzyni aranżacji: 



A na koniec moje próby świątecznych aranżacji. W tym roku niestety nic ciekawego mi nie wychodzi, więc udoskonaliłam swoje zeszłoroczne pomysły. Może jeszcze wpadnie mi do głowy jakiś nowy pomysł, a tymczasem:



A Wy dekorujecie swoje stardollowe apartamenty na święta? Może chcielibyście się nimi pochwalić? Jeżeli tak to wstawiajcie je zalinkowane w komentarzach. Wszystkie zostaną opublikowane w Boże Narodzenie :) 


14 komentarzy:

  1. Ja nie mam ręki do tworzenia dekoracji, ale zawsze coś prostego zrobię na święta. Bardzo ładne Spotlight wybrałaś, szczególnie podoba mi się drugi i trzeci, a ostatni totalnie mnie rozbawił - pomysłowy :D
    Twoje pomysły są ekstra, szczególnie ten z kitku! Jakie to prawdziwe i piękne! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Mikołaj i pies hahahahahaha stardoll powinien to dzisiaj zfeaturować! :D
    Co do reszty to są bardzo klimatyczne. Też lubię zerkać co tworzą dollki. Przynajmniej w grze można poczuć magię świąt - tą śniegową. Uwielbiam to ciepło, przytulność wnętrz i te czerwnone, zielone czy złote detale...
    Dwie z Twoich propozycji są pomysłowe, a kot dobrany świetnie do tematu :D Chyba lepiej nie można by go było wykorzystać.
    Może podeślę co nieco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dollki niektóre tworzą prawdziwą magię świąt, ja nie tworzę takich rzeczy. Nie mam do tego ręki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Apartament ze zwierzątkami skradł moje serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dekorowanie pokoi to nie moja bajka,nie umiem nawet tego robić....pierwsza i druga aranżacja jest mega :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty! :)

    To co zrobiłem trudno nazwać aranżacją więc może sobie podaruję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zdjecia na spotlight sa naprawde niezle! Wnetrze z kotami jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to nie tęsknię jakoś za śniegiem, ogólnie nie lubię zimy, ale same wnętrza są śliczne! Najbardziej podoba mi się to 2! Ma na prawdę ten świąteczny klimat. Z Twoich wnętrz bardziej podoba mi się to pierwsze! Świetny pomysł : )
    Jeśli chodzi o moje "świąteczne" wnętrze... X"D Mam jakąś manię robienia ciemnych pokoi, ale chętnie pokażę co udało mi się stworzyć : )
    https://imgur.com/a/AXTaBhl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow to ostatnie twoje wnętrze z kociakami - najlepsze wg mnie. Ciekawa perspektywa, jakby od podłogi. Zazwyczaj projektując pokoje skupiamy się na wzorcu podłoga-ściany-okna-dekoracje, a tutaj nietuzinkowe podejście ze świetnym rezultatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety kuleję w aranżacje, chociaż coś tam próbuję.
    Bardzo podobają mi się propozycje Tangera i Phoebe. Goonies to mistrzyni, jak zwykle xD
    Twoje aranżacje też są fajne :D Pierwsza taka klimatyczna, a druga urocza

    OdpowiedzUsuń
  11. świąteczne apartamenty zawsze są najbardziej magiczne :D a na spotlight jest tyle perełek z nimi w roli głównej, że to magia
    ja podsyłam swój który stworzyłam już jakiś czas temu
    https://imgur.com/a/4CJkPnt

    OdpowiedzUsuń
  12. Goonies wygrała wszystko haha :D Twoje propozycje też są piękne – tę ze stacją kolejową widziałam już jakiś czas temu i skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam swiatenczy klimat 😊 przy świętach można tak udekorować sobie pokoj, mieszkanie czy dom ze wszystko zaczyna robić sie tak przytulne i ciepłe:D podobnie jest , tymi propozycjami z góry haha, Mikołaj i pies wygrali wszystko :D
    Podsylam moja aranżacje, nie jest taka swietna jak te wyżej ale może kogoś zainspiruje ;)
    https://imgur.com/a/rJH8K2N

    OdpowiedzUsuń