2020/12/28

Stylizacje za Starmonety #19



 Kochani, jak czujecie się po Świętach? Jesteście zadowoleni? 

Mam nadzieję, że te dni upłynęły Wam bardzo przyjemnie i cieplutko. 

Niektórych z nas czekają teraz wolne, leniwe dni. Co zrobić w wolnym czasie? Najlepiej odpocząć, zrelaksować się i spędzić ten czas rozpieszczając siebie. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka stylizacji, które sprawdzą się na wieczór z samym sobą – po domku najwygodniej chodzić w jakimś ciepłym dresie lub fajnej pidżamce, prawda? 

Do każdej propozycji stworzyłam także miniaranżację, żeby lepiej oddać klimat. 


1. Uroczy wieczór z pisemkiem. 



Tę propozycję stworzyłam, inspirując się starymi magazynami Bravo Girl, które niedawno odkopałam w swojej piwnicy. Jest dużo różu, słodkości i rozmaitych pierdołek, które kojarzą mi się z okres mojego nastoletniego życia. Chcielibyście spędzić wieczór na czytaniu gazetek, tworzeniu albumu i objadaniu się pączkami oraz piankami? 


Koszt aranżacji: Dywan – 190 sm | Magazyn – 0 sm | Album – 0 sm | Kubek z pisakami – 20 sm | Lalka – 40 sm | Pianki – 167 sm | Pączki – 0 sm | Koktajl – 2 sm | Poduszki kwiaty – 20 sm | Poduszka w kwiaty – 32 sm | Różowe poduszki – 45 sm | Poduszka "Love" – 70 sm | Leżące poduszki – 0 sm | Kot – 5 sm | Obrazki – 0 sm. 


A jak ubrałam moją doll na ten wieczór? 


Oczywiście bardzo dziewczęco i słodko! Powiem Wam, że kocham te kapcie z Pretty N' Love, są takie urocze! 

 

Koszt stylizacji: Kapcie Pretty N' Love – 300 sm (bazarek) | Skarpety Basics – 105 sm | Spodenki Callie's Picks Pop Up Shop – 120 sm | Bluzka Callie's Picks Pop Up Shop – 140 sm | Opaska Vinyl – 120 sm. 


2. Wieczór przy laptopie. 


Każdy z nas czasami lubi spędzić trochę czasu przy komputerze. Co wybieracie dzisiaj: fajny serial, czat ze znajomymi czy pogranie w coś ciekawego? Ja ostatnio mam nastrój na  GTA San Andreas i przechodzę tę grę już któryś raz. Znacie? Lubicie? 


Koszt aranżacji: Dywan – 58 sm | Laptop – 0 sm | Przekąska – 77 sm | Napój – 2 sm | Książki – 57 sm | Poduszka w kwiaty – 32 sm | Poduszka – 45 sm | Pies – 50 sm | Lampki – 140 sm | Obrazki – 2 x 65 sm. 


Polecam wskoczyć w wygodny dres i jakże stylowe klapeczki: 



Koszt stylizacji: Klapeczki It Girls – 110 sm | Dresy Wild Candy – 200 sm | Bluzka Archive – 30 sm (niedostępna) | Sweterek It Girls – 2 sm (dostępny w bazarku). 


3. Kącik czytelniczy Elizabet-Mary. 


Kocham czytać, naprawdę KOCHAM. Nie ma dla mnie lepszego wieczoru niż ten spędzony z książką – a dołożyć do tego czerwone winko, czekoladki i mojego kota Leszka, to jakby przenieść się do raju. 


Koszt aranżacji: Dywan – 40 sm | Poduszki – 40 sm | Stos książek – 40 sm | Książka – 20 sm | Kot – 2 sm | Czekoladki – 0 sm | Wino – 50 sm | Książki – 78 sm | Lampka – 88 sm | Obrazki – 2 x 65 sm | Obrazek z różą – 30 sm. 


Stworzyłam outfit, który uwielbiam nosić w prywatnym życiu: legginsy, ciepły sweter i grube skarpety: 



Koszt stylizacji: Buty UGG – 40 sm | Skarpety Bonjour Bizou – 140 sm | Legginsy Apres Ski – 189 sm | Sweter RIO – 2 sm (bazarek). 


Mam nadzieję, że spodobała Wam się taka forma tego wpisu :)

Dajcie znać, co zamierzacie porabiać wieczorem. 

25 komentarzy:

  1. W pierwszej kolejności zasiadłabym przy laptopie, GTA to moja ulubiona seria gier (i to od wczesnego dzieciństwa xD), moje ulubione to Vice City (ach ten klimat!).
    Czytanie książek to drugie miejsce. W zeszłym roku dostałam ebooka i jestem w szoku jak go wykorzystuję! Fantastyczna rzecz :D
    Dzisiaj pewnie będę spędzała czas przy laptopie i z rodzicami, bo jutro wracam już do siebie.
    Co do stylizacji to ja osobiście uwielbiam to co Ty - leginsy i ciepły sweterek :D Na Stardoll moja doll chodzi (praktycznie jedynie) w "wyjściowych" ciuchach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gram w GTA od dzieciństwa :D Moja przygoda zaczęła się z San Andreas, więc do dzisiaj mam sentyment i mogę w to grać godzinami. W ogóle wolę te starsze części (uniwersum 3D).

      Usuń
    2. Oj tak, uniwersum 3D ma świetny klimat, ale HD również lubię, tylko mój sprzęt nie daje rady xD

      Usuń
  2. bardzo szybko zleciały te dni,aż nie chce się wracać do pracy :x jeszcze przyjdę to muszę pogadać z koleżanką czy zamieniłaby się ze mną do pracy w sylwestra,bo potrzebuję przyjść na rano a nie na popołudnie :x ja w domku zawsze siedzę w leginsach i swojej misiowej bluzie z uszami :D więc ostatnia stylizacja najlepiej do mnie przemawia :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się załatwić tę sprawę :)
      Ja też mam misiową bluzę z uszami – takie ubrania są urocze!

      Usuń
  3. Jak mam wolny wieczór to tylko i wyłącznie jakiś serial lub film. Moimi ulubionymi stylizacjami są 2 i 3, bo sama tak chodzę do domu :D. Święta minęły za szybko, ale to dość typowe, więc nie czuję się zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko minęły mi Święta, ledwo zauważyłam :D Ja wieczory najczęściej spędzam przy gierkach, seriale/filmy oglądam tylko i wyłącznie z kimś xd sama nic nie odpalam bo nie mogę wysiedzieć :D
    Jejku serio znalazlaś te gazetki? Zaproś mnie kiedyś! hahaha. Poczytałabym :')
    Mój outfit to ten w szarych dresach, kocham dresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham czytać, piąteczka! c:

    ladystrutter

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieczór z gazetami, ooo tak! Brakuje mi czasów, kiedy szło się po nowe Bravo i czytało te wszystkie newsy, kiedy jeszcze nie wszyscy mieli internet czy komputer, pisało się tysiące smsów, i całe wakacje spędzało po za domem na zabawach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi tez tego brakuje:(((

      Usuń
    2. Mnie także! Teraz już nawet nie ma gazet tego typu w sklepach :(

      Usuń
  7. Jak milo zobaczyc cos co jest wygodne i takie codzienne. Coz wyszloby ze ja mam caly czas wieczor przy laptopie - numer 2 to ja w wersji codziennej, ale w spranym podkoszulku i duzej koszuli kraciastej :) a chcialbym spędzić wieczor przy piankach i starych Bravo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowe wieczory są długie, więc może się uda wygospodarować jeden na taką rozrywkę?

      Usuń
    2. Udalo, gralem w simsy xD Milowo haha ale tez kiedys mialem faze na Dziwnowo :)

      Usuń
  8. Chciałabym się zebrać i zacząć czytać książki, jest dobrze gdy w ciągu roku przeczytam chociaz dwie.. :D juz częściej łapie za jakieś gazety i czytam jakieś bzdurki, lecz jednak teraz to nie to samo co stare gazetki, popcorn czy bravo.
    Ja aktualnie zakupiłam simsy, udało się na fajnej promocji złapać wiec to moja chwilowa zajawka, myśle o zakupie któregoś z dodatków aby urozmaicić sobie grę :)
    Jeśli chodzi o stylowi kazda jest bardzo fajna lecz ostatnia oddaje całkowicie moje ostatni dni, ulubiony outfit po domku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, Bravo i GTA - czego chcieć więcej! :D San Andreas było pierwszą częścią, z którą miałam do czynienia, jeśli chodzi o GTA. Nostalgy activated :P
    A teraz moją ulubioną grą są Simsy. W moim przypadku koniecznie dwójeczka :) gdy tylko mam wolny czas, to chętnie rozgrywam moje Miłowo :)
    Cudowne aranżacje i stylizacje, każda ma coś wyjątkowego w swoim klimacie. Uwielbiam te kapciuszki w króliczki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Simsy – również koniecznie dwójeczka! Jednak jestem team Dziwnowo :D
      Bardzo dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  10. W tej chwili piżamka a tak to raz wskakuję w dresik a innym razem w jakąś wygodną jesiennozimową sukienkę. Kapcie z 1 stylki są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wygodne i ciepłe sukienki :) Idealne na zimę!

      Usuń
  11. Drugi zestaw to mój mood na życie. Jestem graczką i pasjonuję się grami, gram bardzo dużo. GTA to taki relikt dzieciństwa :P Jako dziecko czytałam bardzo dużo książek, praktycznie w każdej chwili, ale teraz niestety już mnie to aż tak nie jara. Lubię przeczytać coś od czasu do czasu i uwielbiam się zanurzyć w świat przedstawiony w literaturze. Mam jednak zdecydowanie mniej czasu niż kiedyś i jeśli zabieram się za czytanie jakiejś książki to muszę być przekonana że może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń