2020/12/25

ŚWIĄTECZNY LOOKBOOK

 


Witajcie! Przygotowaliśmy dzisiaj propozycje na świąteczne stylizacje. Każdy z nas potraktował ten temat trochę inaczej - na elegancko, w sam raz do rodzinnej kolacji, pod względem kolorystycznym - taak typowe świąteczne połączenie zielony-czerwony lub też stylistycznie - i w tym miejscu pozdrowienia dla naszej Mikołajki :) Co innego kojarzy się ze Świętami bardziej niż Mikołaj? =D Dajcie znać które stylizacje najbardziej przypadły Wam do gustu i koniecznie napiszcie czy lubicie przebierać własne dollki w świąteczne kreacje!


Rocka




Elizabet-Mary




Pati-1997




Anulcia345

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny lookbook, ale jak dla mnie stylizacje Rocki wygrały wszystko.
    Podoba mi się to, że włosy są dopasowane kolorystycznie do stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbrdziej podobają mi się stylizacje Rocki - cudowne kolory i wszystko dopasowane ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje Rocki wypadły najlepiej,ale propozycje Elizabet też są fajne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to, że każdy Redaktor interpretuje temat inaczej - każdy znajdzie coś dla siebie. Moje ulubione stylizacje to druga Rocki, pierwsza Elizabet-Mary i pierwsza Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda ze stylizacji jest bardzo ładna i inspirująca, kolory oraz dodatki bardzo fajnie zgrane ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są super, ale stylizacje Rocki wbiły mnie w fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W porównaniu do reszty, Elizabet tak na krejzi poleciała, haha <3 no i super! Dla mnie nr 1, sama bym się tak mogła odstrzelić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko raz w roku można się tak wystroić, więc wykorzystałam okazję :D Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  8. Druga Rocki - klasa! Swiateczne komplety w wydaniu Elizabet-Mary super wygladaja =) u Pati za to pierwsza mi sie podoba, taka delikatna i jasna wersja na swieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje! Fajnie, że pierwsze 4 są takie ah świąteczne. Reszta to takie spotkanie u rodziny

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona stylka Rocki to miłość :D Elizabet-Mary to Święty Mikołaj i Śnieżynka w jednym, Pati to elegancka ciocia na wigilię, a Anulcia to modne i rozkapryszone kuzynki XD

    OdpowiedzUsuń