2020/12/10

Wspomnień czar #16 – nowinki roku 2011

 Dzień dobry, kochani! 

Po krótkiej przerwie wracam do Was z serią wspomnień poświęconych danemu okresowi na Stardoll. Dzisiaj zabieram Was do roku 2011 – roku pełnego innowacji. Jesteście gotowi? 



W tym roku mieliśmy okazję poznać pierwszą zwyciężczynię Miss Stardoll World. Pamiętacie tę dziewczynę? Ja niestety nie, a jej konto już zostało usunięte. 




Bardzo fajna akcja! Szkoda, że teraz admini takich nie organizują. Kiedyś takie miłe gesty z ich strony były częstsze, o czym się przekonacie w dalszej części tego wpisu. 


O takich akcjach pisałam już wcześniej, niestety ja nigdy nie brałam w nich udziału. Może ktoś z Was miał okazję? 


W 2011 roku pojawiły się filtry oraz możliwość zakupu karty pamięci. Ktoś z Was zdecydował się wydać Stardollary na takie bajery? Ja do dzisiaj niczego z tych dodatków nie posiadam. 


Pamiętam szał na kupowanie lakierów i ozdób do paznokci. Mnie nigdy ten szał nie ogarnął i mam tylko 3 lub 4 lakiery (w tym jeden darmowy). 


5 lat Stardolla... niby tak niedawno, a jednak bardzo dawno temu. W przyszłym roku Stardoll będzie obchodził 15 urodziny. Czujecie się staro? 


Powiem Wam, że tego sklepu kompletnie nie pamiętam. Domyślam się, że można było w nim zakupić ozdoby do stóp i jakieś lakiery. Posiadacie coś z tą metką? 


20 darmowych Stardollarów... tak po prostu. A teraz co? Drogi kalendarz adwentowy, praktycznie zero darmówek, a darmowe Stardollary to marzenie jakiegoś stardollowego szaleńca. 
Warto dodać, że kiedyś za 20 Stardollarów dało się kupić coś sensownego. 


No i oczywiście nasze "ukochane" łańcuszki! 


Przyznać się – kto kocha Starmonety? :D 
Pamiętam, że pierwotnie nie spodobał mi się ten pomysł. Wszystko wtedy wydawało się trochę skomplikowane. Do dzisiaj nie jestem fanką fioletowej waluty – przez jej wprowadzenie sporo ubrań straciło wartość, wielu nie można legalnie kupić. 


W 2011 roku wprowadzono także coś, co okazało się wybawieniem! Rezerwacja to świetna opcja, która powinna być możliwa już od początku. 
Pamiętam, jak z siostrą wymieniałyśmy się ciuchami. Zawsze pełne obaw wystawiałyśmy coś za 2 Stardollary i kupowałyśmy to z prędkością światła. Nigdy nie miałyśmy przykrej niespodzianki, ale domyślam się, że nie każdy miał tyle szczęścia. 


Kolejna bardzo fajna promocja, którą bym nie pogardziła nawet teraz. Podejrzewam, że te prezenty to ubrania z lalki – posiadacie je? 


Nigdy nie byłam fanką Starmovie i nie umiałam się w to bawić. Teraz ta funkcja jest niedostępna, ale trofeum za nią widnieje nadal, co sprawia, że nie można zdobyć 100% nagród. 


I następna oferta... 


Kto pamięta Mortal Kiss? Kiedyś szalenie podobały mi się ubrania z tego sklepu! 


Naprawdę tęsknię za takimi akcjami i dawnym podejściem adminów do graczy... 


Jestem ciekawa, ile należało zapłacić za taki pakiet. Może ktoś z Was pamięta? 
Podejrzewam, że liczba była trzycyfrowa :D 


Korzystaliście z tych ofert? Ja tak. Teraz już nie można zarabiać poprzez wypełnianie ankiet lub oglądanie filmów. Szkoda, bo to była fajna opcja, aby sobie trochę dorobić. 

Jak już wiecie, niedługo Stardoll całkowicie się zmieni. Jest mi bardzo smutno z tego powodu, ponieważ czuję, że odchodzi jakaś część mojego dzieciństwa. Zmiany czasami są potrzebne, jednak mam nadzieję, że te zaproponowane przez administrację będą wyłącznie pozytywne i nie będę wspominała tego okresu życia Stardolla jako czegoś dobrego, co już odeszło na zawsze. 

Za tydzień zabiorę Was do 2012 roku. 

Zdradzę także, że razem z Gościem Specjalnym szykujemy dla Was coś bardzo fajnego w ramach serii wspominkowej. Spodziewajcie się tutaj kogoś niesamowitego pod koniec roku 2020! 

Pięknego dnia, kochani! 

26 komentarzy:

  1. Oj taaak te promocje i zachęty... Też lubiłam Mortal Kiss. W tamtym czasie to był powiew świeżości jeśli chodzi o styl i jakość graficzną rzeczy.
    Moim zdaniem wprowadzenie nowej waluty, która w dodatku tak drastycznie obniżyła wartość samej siebie, to wewnętrznie rozsadziło ekonomię gry. Kiedyś założenie było takie, że 10 sm to równowartość 1 sd. Prawie od samego początku jednak to była fikcja, a starmonety są warte dużo dużo mniej. Uważam też, że przy obecnych złodziejskich cenach powinni podwyższyć limit ilości posiadanych starmonet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby naprawdę przyjąć takie założenie, sukienki z Wild Candy Couture kosztowałyby ponad 50 Stardollarów, więc wiadomo, że to ściema.
      Tak, w tamtym czasie MK to było coś wow! Chyba nadal jest, bo ceny za te ubrania są zawrotne.

      Usuń
  2. Wow, chciałoby się żeby wróciły takie fajne akcje na stardoll. Ja liczę na to, że wraz ze zmianą która nastąpi 1 stycznia wróci zainteresowanie adminów grą. Może dzięki zmianom przybędzie też nowych graczy?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz Stardoll tylko bierze pod użytkowników, nic nie daje. Monety, to z jednej strony głupota, z drugiej strony niektóre rzeczy za sm lepiej kupić niż gdybyśmy mieli płacić sd. Ogólnie wszystko idzie do przodu, ale lepiej nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :( Może niedługo zainteresują się tą grą bardziej i nadejdą kolejne świetne czasy?

      Usuń
  4. Ten rok faktycznie był bardzo innowacyjny. Nie wiedziałam, że pierwsza MSW juz nie ma konta na Stardoll :O
    Tęsknię za ilością promocji, ofert, które były w tamtym czasie...
    Mortal Kiss to coś do czego nadal wzdycham, żałuję, że nie wklejałam kiedyś tej historii do translatora, bo chciałabym ją dokładniej poznać, a teraz oczywiście nigdzie nie mogę jej znaleźć. Parę ciuszków posiadam z MK.
    Chyba posiadam coś z Tiptoe :D
    Ja się skusiłam na filtry do aparatu i kartę pamięci, raz nawet przypadkiem kupiłam jakiś filtr i byłam zła, bo strasznie dużo kasy na to mi poszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo bardzo ciekawi o co chodzilo wtedy w mortal kiss! Niestety w wieku 10 lat moj poziom z angielskiego plakal. Szkoda ze nie przetlumaczyli tego =/

      Usuń
    2. U mnie to samo! :c Teraz bym sobie mogła przeczytać

      Usuń
    3. Ja mam bzika na punkcie Mortal Kiss, książka to totalny must have!
      Na stardoll jest tylko druga część do przeczytania >
      http://www.stardoll.com/en/magazine/tag/4195:2/mortal_kiss.html

      Usuń
    4. Ja też chętnie sięgnęłabym teraz MK :(

      Usuń
  5. ja nic kompletnie nie pamiętam z tego roku....rezerwowanie w bazarze to najlepsze co admini wymyślili....sm to w sumie niby fajne,ale czasami też jest ogromny problem z ich wydaniem,ja potrafiłam mieć nawet ponad 1000 sm i nie miałam na co ich wydać....dawniej co i rusz admini robili jakieś promocje,oferty,jakieś prezenty a dzisiaj to nawet głupiego gift-o-meter nie dają....nawet wyprzedaży z okazji black week nie zrobili

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasami mam problem z ich wydaniem, ponieważ kupiłam już większość rzeczy ze Starplazy, które mnie interesują.

      Usuń
  6. Akcje z okazji x liczby uzytkownikow byly super, pamietam 100sd w 24h czy jakos krocej xd cokolwiek z paznokciami na sd to porazka. Tamta msw pamietam, tamta jej suknia byla wielkim hitem wtedy, potem stala sie darmowka xd o, mam nawet te same kolczyki! Nie sadzilem ze starmovie pojawilo sie wlasnie wtedy! Ojej starcoins o sd ale to bylo zle. Bo na poczatku sds byly waluta tylko dla ss :/ zarabianie stardollarow mi dzialalo tylko z tych jednorazowych dzialan typu access, facebook i twitter... oj kiedys cokolwiek sie dzialo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za akcja? Nie słyszałam o niej lub nie pamiętam :D

      Usuń
  7. Pamiętam te wszystkie akcje z dodatkowymi stardolarami. Byłam dzieckiem które nie lubiło prosić rodziców o doładowania i robiłam wszystko żeby zdobyć te promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udawało Ci się zarobić jakieś fajne sumy? Czy raczej coś drobnego?

      Usuń
  8. There are many promotions that I did not know existed, tbh I started playing Stardoll in 2012 but I abandoned my account... Then I started playing again in 2015, there are so many things that I remember but there are also many things that I don't.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Feel free to follow the next posts - we will be back to 2012 and 2015, so maybe these posts will bring back your fond memories.

      Usuń
  9. Bardzo brakuje mi takich akcji organizowanych przez administrację stardoll. Co do lakierów to mam kilka sztuk, ale chyba bardziej kupionych na jakiś promocjach, to samo dotyczy filtrów do aparatu - mam dwa.
    Kolekcja Mortal Kiss skradła mi serce, ale niestety niewiele mam rzeczy z tamtej kolekcji.
    Co do zarabiania przez ankiety nadal się da. Ja kiedyś podałam swój adres email i od tamtej pory co jakiś czas przychodzą na moją pocztę e-mail linki z ankietami i po uzupełnieniu ich w ciągu kilku dni na moje konto wypływają stardollary :D
    A początki starmonet jak dla mnie na początku były irytujące, bo ciężko było coś dostać, czasami ten przelicznik słabo działał itd. na szczęście dzisiaj łatwiej coś zdobyć.
    Pozdrawiam _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nawet nie wiedziałam, że te ankiety nadal istnieją :) Dziękuję za tę informację!

      Usuń
  10. Chyba mam jakieś prześwity z tego roku. Fajnie, że admini robili takie akcje, teraz im po prostu już nie zależy tak jak wtedy. Szkoda. Ja lakierów jakiś kolorowych ani tych naklejek nie lubię, są troche tandetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak admini ponownie się nami zainteresują :)

      Usuń
  11. Pamiętam rok 2011, wtedy po raz pierwszy mama doładowała mi ss X"D Piękne czasy!!!
    Pamiętam też szał jeśli chodzi o MSW X"D często ubierałam pierwszą Miss w ubierankach : )
    Co do prezentów od sd, to było ich wtedy sporo, wydaje mi się, że to utrzymywało się jakoś do 2012?2013? roku a później było ich coraz mniej : (
    Jeśli chodzi o lakiery..... X"D do tej pory je kupuje, uwielbiam je, mam ich 53 X"""D Szkoda, że nic nowego nie dodają : ( mam nadzieję, że po "aktualizacji" sobie przypomną o tym sklepie haha
    W TipToe były tylko akcesoria do paznokci u stóp, ewentualnie jakieś "tatuaże", nic specjalnego. Kilka takich ozdób mam.
    STARMONETY to moja miłość!!! Uwielbiam fioletową walutę, na początku nie podobał mi się też ten pomysł, ale ogarnęłam, że można wymieniać sm na sd x"D obecnie.... obecnie już nie XD
    W KOŃCU moja ulubiona część! Ukochane Mortal Kiss, kiedyś baaaardzo chciałam mieć całą kolekcję, ale nigdy jakoś nie miałam motywacji, żeby zacząć zbierać, aż do początku tego roku : )
    Ponad połowę rzeczy już mam, ale jest to dosyć ciężkie do znalezienia i sumy czasami są chore... Sama historia jest świetna, warto przeczytać książkę : )
    Niestety w Polsce ciężko jest ją dostać przetłumaczoną i w większości są to wersje anglojęzyczne.
    Pytałaś się też o pakiet, na 100% moja mama mi go kiedyś kupiła i to było coś ok 120zł??? ale opłacał się wtedy bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się wydaje, że złota era Stardolla kończyła się mniej więcej w 2012 roku.
      Jesteś chyba jedną z nielicznych osób, która lubi Starmonety :D

      Usuń
    2. Oj tak, to była złota era. 2012 to chyba był jeden z ostatnich lat w którym były holiday passy, czyli specjalne (opłacalne!) oferty na SuperStar i Stardollary (90 dni SS i chyba 300 sd plus prezenty, wtedy to kosztowało jakieś 16 zł). Wtedy były mniej więcej 2 razy w roku takie promki. Wiem, bo wtedy pierwszy raz kupiłam takiego summer passa i poszalałam z Beach Villa, a potem już się takie oferty nie pojawiały :(

      Usuń