2020/12/05

Z wielkiego ekranu

 Dzień dobry! 

Dzisiejszy post tworzę ja – wybór filmu to również głównie moja ingerencja. Myślę, że za chwilę zrozumiecie powód tego wyboru. 


https://www.filmaffinity.com/en/filmimages.php?movie_id=698654


Przenieśmy się na chwilę do lat 30. XX wieku – wyobraźmy sobie, że mieszkamy w szkole z internatem. Naszą opiekunką jest charyzmatyczna, ale bardzo tajemnicza Panna G. Nagle w szkole pojawia się nowa uczennica, a wszystkie sekrety i kłamstwa naszej nauczycielki zaczynają wychodzić na jaw i powili burzyć równowagę spokojnego życia w internacie. 

To takiego świata przenosi nas film "Pęknięcia". 

Gorąco zachęcamy Was do sensu – to nie tylko wciągający film, to również prawdziwa uczta dla oka. Mnie zachwycały kreacje w stylu vintage, dlatego zaproponowałam anulci345 wybór właśnie tego dzieła. 


Przyjrzyjcie się kilku kadrom oraz sprawdźcie nasze propozycje: 


Kim naprawdę jest tajemnicza nauczycielka?

Kim jest tajemnicza nauczycielka?



Grupa Panny G.

Grupa Panny G.




Kogo i dlaczego całuje Panna G.?




Piękna i niebezpieczna.

A teraz zapraszamy Was do obejrzenia naszych stylizacji inspirowanych filmem: 



Anulcia345 jako uczennica Panny G.




Look inspirowany charyzmatyczną nauczycielką.




Moje wydanie uczennicy z lat 30.




Ubrania z Decades polecają się do wykorzystania w tym poście! 



Mamy nadzieję, że udało nam się przenieść Was do lat 30. i zachęcić do obejrzenia filmu. 
Pięknego dnia, kochani! 



Źródła zdjęć: https://www.filmweb.pl/film/P%C4%99kni%C4%99cia-2009-475975

13 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką filmów, które mają akcje tak dawno, same ubrania z tamtego czasu mnie nie porywają... Podoba mi się stylizacji Anulci jako Panny G. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie jest dawno, nawet 100 lat nie upłynęło :D

      Usuń
  2. Filmu nie znam, ale stylizacje są bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc po zdjęciach z tego filmu to idealnie pasuje do Ciebie ten klimat :D
    Podoba mi się druga stylizacja Anulci i Twoja druga - bardzo fajnie prezentuje się tutaj ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :)
      Tak, to zdecydowanie moje klimaty ❤️

      Usuń
  4. Mam nadzieje ze w Święta uda mi sie obejrzeć ten film :) zachecil mnie Twoj opis, jest bardzo intrygujacy ;) wow, ten komplet z Decades chyba pierwszy raz widze, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serduszka polecam ten film ❤️
      Mnie udało się tylko raz spotkać ten komplet, więc klikałam z prędkością światła, aby go kupić :D

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten film, skojarzył mi się z Gambitem Królowej, który ostatnio oglądałam. Mam wrażenie po tym opisie, że to też taki dramat z jakąś mroczną tajemnicą w tle. Chętnie się zapoznam :) Stylizacje mi bardzo przypadły do gustu, oprócz tych obcasów w przypadku uczennicy. Mam wrażenie że za założenie takich butów w takich czasach i pod rygorem jaki zazwyczaj panował w szkołach dla dziewcząt i sierocińcach, groziłaby spora kara. Natomiast idealnie by się nadawały do stylizacji nauczycielki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://lasallefalconer.com/2015/05/evolution-of-high-school-fashion/ – takie obcasy nie były czymś złym i nie groziłaby za nie żadna kara :)

      Usuń
    2. W artykule piszą o "flats or small heels", tamte definitywnie do small nie należą, to już wysoka szpila. Ale rozumiem zamysł artystyczny :P

      Usuń
  6. Nie wiem czemu, miałam trochę skojarzenia z "Plotkarą" czytając początek posta haha
    Jeśli chodzi o sam film, nie znam, natomiast KOCHAM Evę Green!!! Świetna aktorka, chętnie obejrzałabym film ze względu na nią : ) Tylko nie wiem gdzie go znaleźć.
    Jeśli chodzi o stylizacje to bardziej w moim guście są propozycje od Anulci, wszystko jest świetnie dobrane!
    Propozycje Oli też są bardzo ładne, tylko ten komplet z Decades kompletnie nie w moim stylu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) Ten komplet z Decades chyba jest dość osobliwy i pewnie niewielu osobom się spodoba – ja kupiłam go przede wszystkim w celach kolekcjonerskich. Gdyby miał inną metkę, pewnie nie zwróciłabym uwagi :D

      Usuń