2020/12/09

1:3

Tym razem pochwalę się moją zdobyczą... Mam na myśli Tan Streetstyle Overcoat z Strike a Pose. Patrząc na metkę (600sd) trudno nazwać ten zakup okazją, ale z drugiej strony wiem, że niektórzy gracze są gotowi dać więcej. Chyba właśnie ze względu na wartość zdecydowałem się na zakup. Chociaż dużo osób ze świata mody uwielbia takie płaszcze, to ja nie przepadam za tym kolorem. Później nawet wydawało mi się, że będzie to coś na raz. Spróbowałem jednak trochę z nim poeksperymentować. Finalnie stworzyłem trzy propozycje, jednak z pierwszej jestem najbardziej zadowolony - street style pełną parą! Druga dla mnie trochę nudna, chociaż widzę, że niektóre sławy się tak ubierają. Ostatnia to typowa Paryżanka.   


Czekam na Wasze komentarze :)

11 komentarzy:

  1. miałam kiedyś ten płaszcz,potem chyba się nim wymieniłam na coś,ale to dawno temu było...w sumie nie żałuję,bo raczej nie używałam go...bardziej mi się podoba wersja w ciemniejszym kolorze który jest trudniej zdobyć....co do stylizacji to podoba mi się druga i trzecia propozycja....pierwsza nie przemawia do mnie kompletnie,nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten płaszcz. Czasami go używam.
    Środkowa stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny jest ten płaszczyk, chciałabym posiadać taki w swojej szafie, ale cena mnie odstrasza :D
    I totalnie mam inne odczucia do Twoich stylizacji niż Ty :D
    Druga stylizacja to majstersztyk. Jest bardzo spójna kolorystycznie, co jest miodem na moje serduszko. Bardzo lubię takie proste rozwiązania. Trzecia to mój numer dwa, bardzo elegancka stylizacja, świetnie te perły tu wyglądają.
    Pierwsza stylizacja najmniej mnie przekonała, nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza i trzecia bardzo mi się podobają :) Osobiście jestem jedną z osób które uwielbiają wszystkie odcienie beżu i karmelu. Osobiście też nie poluję na tak drogie ubrania, chociaż niektóre są naprawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego koloru, ale płaszcz jest całkiem ok. Mnie się właśnie najbardziej podoba środkowa stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz jest ładny, chociaż odcień tego koloru osobiście mi nie leży, wolę trochę jaśniejsze odcienie i z neutralnym lub ciepłym podtonem. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, dla mnie wygląda to niechlujnie, ale pozostałe dwie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, jak pisałeś mi o tym płaszczu i byłam zaskoczona jego ceną. Raczej nie zapłaciłabym za niego aż tyle.
    Trzecia stylizacja skradła moje serce! Piękna jest po prostu!
    Druga i pierwsza także bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena za ten płaszcz jak z kosmosu, ale sam w sobie mi się podoba. 1 stylizacja wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie dałabym za nic na sd 600sd, moja najdroższa rzecz kosztowała 444sd, ale płaszcz jest bardzo ładny! Sama chciałabym go mieć, ale odstrasza mnie cena x"D
    Jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza nie jest w moim stylu, druga jest śliczna! To samo trzecia : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Co mogę powiedzieć... świetny zakup ;) osobiście bolałoby mnie serduszko za 600sd :D ciekawi mnie jego pierwsza cena, na ile był wyceniony w starplazie. Co do stylizacji dwie pierwsze sa świetne, trzecia dla mnie mniej fajna ale nie jest zła:D

    OdpowiedzUsuń