2020/12/30

1:3

Zbliża się Sylwester, co powiecie na jakieś wieczorowe stylizacje? Chociaż w tym roku pewnie wszystkie zjawiskowe kreacje muszą pozostać w szafie, to jednak na Stardoll można się wystroić ;) Dzisiaj postanowiłem trochę pokombinować z Black Dress (Bonjour Bizou, 23 sd). Sukienka ta jest inspirowana projektem Versace z kolekcji Spring/Summer 2020. Na wybiegu zaprezentowała ją Kendall Jenner. Przyznam, że od razu mi się spodobała. Jest to dosyć skąpa mała czarna, którą można zalożyć na wiele sposobów np. częściowo zakryć tworząc spódnicę/top, pozostawić samą albo dodać warstwę pod spód, tak jak na wybiegu. Postawiłem na zmysłowe kreacje bazujące na czerni. Dla urozmaicenia wybierałem różne materiały i błyskotki. Pierwsza kojarzy mi się ze The Attico (to chyba przez ten pierzasty top). Mam nadzieję, że w drugiej jednak udało się uratować tę spódnicę i zakryć nielubiane przez Was body ;) Ostatnia to coś w stylu "Me at my ex's funeral"...


Udanej imprezy :) 


17 komentarzy:

  1. Mega podoba mi się 1 stylizacja! Inne są urocze, ale przeszkadza mi ta góra. Fajny dekolt (?) i w ogóle, ale kształtem przypomina mi choinkę XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka? Chcialbym to zobaczyc haha predzej jakas bardzo koslawa 8 :D fajnie, ze pierwsza Ci sie podoba (:

      Usuń
  2. 3x TAK! Pierwsza, futerkowa jest cudowna! Druga kojarzy mi się z młodą kobietą, a trzecia z damą na balu.

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu też można poszaleć z ciuchami :D
    Świetne stylizacje, każda w moim stylu. Jeśli mam wybrać jedną to biorę ostatnią - majstersztyk :D
    Spodobała mi się ta sukienka, jest bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie :) zgadzam sie z Toba co do sukienki i ubran w domu, chyba finalnie zaloze cos bardziej eleganckiego na dzisiejszy wieczor. Nawet tak dla siebie :D

      Usuń
  4. Stylizacje pomysłowe, podoba mi się bazowa sukienka, ale na doll w 2D nie podchodzi mi ten dekolt. Podejrzewam, że w realnym świecie wyglądałby fenomenalnie :D Moim numerem 1 jest druga stylizacja w bardzo klasycznym wydaniu. Biżuteria pięknie podkreśla urok sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie co do dekoltu, moglby byc lepiej wykonany, chociaz nie jest najgorzej, przynajmniej w miare dopasowany do sylwetki. Tez wydaje mi sie ze w rzeczywistosci te stylizacje moglyby wygladac calkiem niezle, dziekuje :)

      Usuń
  5. 2 i 3 są boskie, 2 idealna na imprezę, 3 z kolei bardzo elegancka :)
    w domu z ubraniami nie poszaleję w tym roku, natomiast w stardollowym świecie moja doll już gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) rowniez w tym roku moj ubior bedzie bardzo codzienny :(

      Usuń
  6. dla mnie ta sukienka jest dziwaczna i ja jej nie kupiłam...co do stylizacji to tylko pierwsza mi przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. W starplazie na sukienka w ogóle mi się nie spodobała, ale teraz jak widzę już którąś z kolei stylizację z jej udziałem, która mi się podoba, to może jednak się skuszę. Tutaj wszystkie są super i wszystkie bym założyła na sylwka :D gdyby było gdzie pójść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mozna sporo z nia zrobic - mysle, ze nie pozalujesz zakupu ;) o tak! Z jednej strony mam ochote zachować pozor normalnosci i sie wystroic, ale w sumie nie wiem po co...

      Usuń
  8. Ta sukienka raz mi się podoba a raz nie. Ogólnie jest ładna, ale jest tak krótka, że to mi przeszkadza xD
    Dziś podobają mi się wszystkie Twoje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo :) oj to prawda, ta dlugoscnieco niepokoi 😅

      Usuń
  9. Pierwsza myśl gdy ha zobaczylam "chce ja!" Ale gdy ja ubrałam na lalkę nie wiedziałam z czym ja skomponować.. według mnie to trudna kreacja, gora jest w miarę ok, ale dol jest skąpy.. jedyne co można zasłonić to spodniami czy spodnica. Jeżeli chodzi o kreacje pr,edstawione w poście ostatnia jak najbardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń