2020/12/11

Wyniki konkursu

Czas na nadsyłanie prac już minął, czas więc ogłosić wyniki. Na początku dziękuję Wam za tak liczny udział. Nie sądziłem, że otrzymam tyle zgłoszeń. Spisaliście się bardzo dobrze przez co miałem problem z wyborem najlepszej pracy ;) Każda aranżacja jednak miała coś w sobie, dlatego postanowiłem, aby każdy otrzymał nagrodę. Poniżej zamieszczam zdjęcia Waszych prac, jest co podziwiać :)

emu.musia


Ksante


Aletheiaa


Pati-1997


mochicosmos 


PLASMA


Teinnn



Nie przedłużając, chciałbym nagrodzić 40 stardolarami pracę PLASMA i Teinnn.
Natomiast emu.musia, Ksante, Aletheiaa, Pati-1997, mochicosmos otrzymują po 20 stardolarów. 

I tak:
po odbiór 40sd proszę zgłosić się na konto Yomal natomiast po 20sd - utopiec
Nagrody w postaci prezentów z wishlist sponsoruje Akademia Stardoll ;))) 
Postaram się wszystkie uregulować do wtorku. 

Dziękuję raz jeszcze za podjęcie wyzwania :) 

10 komentarzy:

  1. To był super konkurs, no i świetne prace! Gratuluję i bardzo dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace!
    Najbardziej podoba mi się mochikosmos, pati-1997 i plasma

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Prace były świetne – miałeś trudny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs :) niestety nie zdążyłam niczego przygotować, ale może następnym razem. Zgadzam się z podium dla PLASMA - wg mnie najlepsza praca

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, pięknie wyglądają te prace! Według mnie świetny pomysł Aletheiaa na pokój kąpielowy :), świetna też praca PLASMA

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i gratuluję zwycięzcom!!! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i gratuluję wszystkim, którzy wzięli udział:) wnętrza są super

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wszystkim, aranżacje są na prawde świetne, kilka zapadło mi w pamięć wiec wykorzystam cos u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń